Het gekochte artikel werd snel geleverd en was zoals verwacht.

Correcte afhandeling van mijn bestelling

Product ontvangen zoals het beschreven is!

Product ontvangen zoals het beschreven is en op tijd ontvangen.

Goeie prijs en snel geleverd

Goedkoopste prijs Alleen verzenden duurt wat lang

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Tevreden over mijn keuze en over de service. Niet teveel mailtjes, maar net genoeg om je bestelling te kunnen volgen.

Betrouwbaar

Pico!

Netjes te woord gestaan en prima zending! Een gave snowboard die super ingepakt zat

Laat in de middag gebeld voor een yetboil deze was op voorraad maar de bestellingen waren al verzonden. Omdat wij deze snel nodig hadden hebben zij deze toch de zelfde dag verzonden. Super service!

Super !

Ik was op zoek naar een slaaplaken en vond de juiste en voor de beste prijs bij Twinseasons. Toen ik even rondkeek in de webwinkel zag ik ook een down jas voor een mooie prijs en in mijn maat. Wilde al langere tijd een hebben en heb die ook gelijk besteld. Bestelling kwam mooi op tijd via DPD en die hebben mijn pakje op de aangegeven plaats bezorgd. Alles ging snel en makkelijk. Ik ben erg tevreden met mijn aankopen en ervaring bij Twinseasons.

Goede prijs. Prima kwaliteit

Paar bergschoenen/tactical schoenen gekocht van Lowa, met 50% korting, top!

Zeer snel

Zeer snelle levering en goedkoop.

Jas was afgeprijsd en de bezorging was snel. De volgende dag al in huis.

Bestelling vlot en goed verpakt aangekomen!

Laagste prijs voor populaire Lowas

Twinseasons vroeg de laagste prijs voor de Lowas die we zochten. Keurige afhandeling. Geen 5 sterren omdat DPD is niet echt de vervoerder van het jaar. Zondag besteld, donderdag pas geleverd. En hun communicatie over levering wisselde. Zelfs maar even gebeld naar DPD om de status te checken.

Meedenkend, behulpzaam oftewel een 10 voor klantvriendelijkheid

Middels een telefonisch gesprek, op mijn vragen, uitstekend advies ontvangen wat uiteindelijk leidde tot een online aankoop.

product zoals omschreven

product zoals omschreven, voor een mooie prijs.

op zich ok

Productomschrijving goed, prijzen absoluut goed. Reken wel op een paar dagen meer om het in huis te krijgen, het duurt echt wel even... Die 3 dagen op de site zijn een beetje wishful thinking. Maar verder prima, ook de snelheid van reageren van de klantenservice.

Prima prijs voor goede wandelschoenen

Goede prijs snelle levering. Goede en snelle communicatie.

Vriendelijke en snelle service

Niks aan te merken alles was goed geregeld en die studenten prijs was erg redelijk! Dankjewel :) Ik zal hier zeker weer mijn spullen huren.

snelle levering, goed product, mooie prijs

Big Agnes besteld, en binnen gekregen. De tent is snel geleverd voor een scherpe prijs.

Goedkoper dan concurrenten

Super fijne selectie en verzending, goedkoopste aanbod wat ik kon vinden. Aanrader!

Duidelijk en snel

Had de Telemark 2.2 online besteld. Heel duidelijke foto’s en informatie van het product en snelle levering. Ben heel blij met mijn nieuwe tent en zal zeker nog eens bij deze winkel kijken.

uitstekende prijs/kwal.verhouding. Goede info. Snelle levering

Het bovenstaande beschrijft mijn ervaring

Super fijne webwinkel, hele goede klantenservice.

Contact opgenomen met de klantenservice ivm een probleem met de bestelling, werd super netjes opgelost en daarnaast ook nog eens super vriendelijk. Dat zie je niet vaak meer, kom hier graag terug voor m'n overige (winter)sport spullen.

Over Twinseasons

Twinseasons dé specialist in wintersport, kamperen en hockey. Een winkel voor iedereen. Scherpe prijzen tegen uitstekende service.