Prima levering, tevreden over het product.

Snelle levering, product prima.

Volgens afspraak geleverd

De stoelen waren wel in een beschadigde verpakking geleverd en wat vies. Heb het zelf netjes schoon kunnen maken.

Ik had 2 dezelfde producten besteld, helaas was er nog maar 1 op voorraad. Ze hadden ook maar 1 van de 2 op kunnen sturen maar stuurde al snel een mail met de vraag of ze wen vervangend product mochten opsturen tegen dezelfde tarief. Hier akkoord meegegaan. Kortom een geweldige klantenservice en erg vriendelijk. Ik zou ze zeker adviseren om hier te bestellen. Tevens werd er ook snel verstuurd!

Kwaliteit!

Super product voor een hele scherpe prijs t.o.v. andere aanbieders en een snelle levering.

Service if fine but they charge you for returns.

Service was quick and nice but I decided to return my shoes and I got charged for delivery around 7euro. I know it's not much but nowadays, specially for clothing, almost everybody let you do free of charges returns.

Juiste product, beste prijs

Bijzonder dat ik na even googelen weer bij Twinseasons ben uitgekomen voor hetzelfde product, maar dan voor een betere (lagere) prijs incl verzenden.

Snel geleverd. Goede prijs en heeeeeerlijke schoenen. Zo blij mee

Goeie prijs

Rugzak gekocht tegen concurrerende prijs. Leuke extra combi aanbiedingen. Levering netjes, zou wat sneller mogen.

Uitstekend!

Ruim assortiment, scherpe prijzen en prima afhandeling ( bestellen, verzenden en ontvangen)

Supersnelle levering

Mijn nieuwe rugzak snel in huis, goede kwaliteit

Fijne webshop met uitstekende service!

Heb hier al meerdere keren besteld en altijd een goede ervaring. Dit keer was er helaas een item stuk en er werd vlot een vervangend item gestuurd. Prima service dus en makkelijk via mail of telefonisch te bereiken.

Snelle en goede service. Producten zijn ook top

Netjes en snel

Heel blij met mijn sup. Er waren wat opstartproblemen met de pomp en de paddle, maar super te woord gestaan en geholpen. De service is echt heel goed.

Snel verzonden, goede prijs!!

Product had een zeer scherpe prijs tov andere aanbieders, daarom voor deze aankoop gekozen. Bestelling werd ook snel verzonden en daar werd duidelijk over gecommuniceerd.

Voordeel een snelle levering

Super tevreden over de schoenen die ik besteld heb. En de prijs was ook nog eens heel voordelig. Na het bestellen had ik ze heel snel in huis.

Fast delivery product as described!

Bought a tent. Fast delivery product as described!

Betrouwbaar door goede communicatie en stipte uitvoering.

Duidelijke communicatie. Uitvoering stipt.

Tent besteld en aflevering OK!

De bestelling was netjes en goed verpakt en snel geleverd.

Bestelling naar verwachting

Bij Twinseasons een camping kooksetje besteld. Alles netjes verpakt en de producten zijn naar wens. De koeriersdienst DPD liet wel een steekje vallen door te melden dat het pakket bij mij thuis was afgeleverd terwijl er niemand langs was geweest. Bij navraag bleek dat ze het pakket bij een supermarkt 3 km verderop hadden afgeleverd.

Geleverd zoals beloofd op de website

Ruim assortiment en netjes verzonden.

Mooie outdoor merken

Prima aanbiedingen van kwaliteits outdoor kleding en schoenen. Het online bestelde lag de volgende ochtend klaar. Dit werd zowel via de mail als telefonisch bevestigd.

Prima service en snelle levering

Prima service. Een artikel kwam niet goed aan. Prima geholpen door de klantenservice en er werd direct nieuw artikel verstuurd.

Snel verzonden; superfijne schoenen!

Hele fijne schoenen besteld met een geweldige korting ten opzichte van andere winkels, en binnen twee dagen ontvangen. Blij mee!

Kwaliteit voor goede prijs en sneller levering.

Iedere keer wanneer ik hier bestel ben ik ontzettend tevreden met het product en de levering. Duidelijke communicatie, goede service en snelle levering.

Over Twinseasons

Twinseasons dé specialist in wintersport, kamperen en hockey. Een winkel voor iedereen. Scherpe prijzen tegen uitstekende service.