vlekkeloos verlopen

goede korting op deeet. overzichtelijke website en snel verzonden. Ik zal hier weer bestellen

Uitstekende prijs. Snelle reactie van klantenservice.

Prijs was uitstekend, aanzienlijk beter dan concurrenten. Verzending was binnen een redelijke termijn. Toen ik contact opnam met de klantenservice kreeg ik binnen een dag een reactie. Een halve punt van kritiek is dat de reactie in het Duits was Voor mensen die wat minder vaardig in Duits zijn kan dit een probleem vormen.

Fijne webshop

Goed geregeld mooi op tijd geleverd

Goede aftersales en goed assortiment

Bedrijf komt gemaakte afspraken goed na. Afhandeling aankoop kan voorbeeld zijn voor andere webshops.

Prima prijs, prima service. Goed gedaan!

Prima prijs, prima service. Goed gedaan!

Snelle levering, goede prijs.

Had er nog nooit van gehoord tot ik op zoek ging naar een specifiek paar schoenen. Op de website gevonden en voor een nette prijs besteld. Volgende dag in huis. Wat wel vreemd was is dat er grote prijsverschillen tussen de maten zaten. Van ongeveer 115 tot 150 euro voor dezelfde schoenen.

Goede service met duidelijke communicatie

Snelle bezorging, concurrerende prijzen, fijne webshop

Lowa Z6-N

Snelle levering en zeer tevreden met de schoenen!

Super tassen , had ze al eerder gehad , wil geen andere meer . De levering was ook perfect , fijn dat we achteraf een ophaal adres in konden vullen .

Gunstigste prijs en snelle levering

Het bedrijf bood een matje aan voor de beste prijs en kon tevens zeer snel leveren. Net voor een weekend weg besteld en op tijd binnen gekregen, bravo!

Snelle verzending, vriendelijke service

Snel verzonden, vriendelijk contact en retour zeer snel verwerkt

Goede kwaliteit

Prima fietsbroek gekocht. Product zoals omschreven. Wel jammer dat retour zenden zo duur is.

Geweldige service bij aankoop van een tent!!!!!!

Contact via mail en telefoon. Heel persoonlijk en meedenkend!!

Snelle en goede aflevering van mijn rugzak

Ben nog naar de winkel in Groningen geweest voor wat vragen en werd heel vriendelijk te woord gestaan. Alles was mogelijk, geen moeilijk gedoe.

Goede prijs en snel kunnen ophalen

Ik had nog geen ervaring met Twinseasons, maar de goede prijs, en het feit dat het product op voorraad was zorgden er voor dat ik het snel besteld heb. Dat ik het in Groningen kon ophalen was voor mij een extra pluspunt!

Snelle afhandeling

Was vergeleken met andere winkels, met het product wat ik heb gekocht, goedkoper. Altijd prettig!

Snelle levering van fijne tent

Op zaterdag bestelt en dinsdag in huis. Snelle service, zodat we nog weg konden met de tent tijdens Hemelvaart.

goed opgelost

Als alles goed en voorspoedig gaat, is het eigenlijk niet bijzonder. Als het dan eens een keer mis gaat, is het belangrijk hoe het dan opgelost wordt. Product dat ik geleverd kreeg had roestschade. Ik heb toen contact met de verkoper opgeneomen en er werd een goed voorstel gedaan om het op te lossen. Ik ben tevreden!

Snel en goed.

Zeer goede service

2 tassen besteld die helaas niet aan onze verwachting voldeden. Retourzending en afhandeling prima geregeld.

Product zoals verwacht, prima levering

Geweldige service en goede informatie

Via de website van twinseasons gezocht naar een nieuwe multi fuel brander. Hierop kon ik snel vinden wat ik nodig had, waarbij de informatie duidelijk stond omschreven en de afbeeldingen zijn conform daadwerkelijk product. De bestelling werd al binnen 2 werkdagen geleverd ipv de verwachtte 3 voor verzending. Helemaal top! Product voldoet ook volledig aan de verwachting. Eerdere ervaring met het passen van Skischoenen in de winkel wat ook helemaal goed. Goede uitleg en hulp bij het uitzoeken waardoor ik een paar skischoenen heb gekregen waar ik al veel plezier van heb gehad!

Netjes en accuraat

Bijzonder snelle levering.

Zo als het hoort

Doordat de site duidelijke informatie gaf, kon ik een goede keuze maken. Het product werd snel geleverd en voldoet volledig aan de verwachtingen.

Over Twinseasons

Twinseasons dé specialist in wintersport, kamperen en hockey. Een winkel voor iedereen. Scherpe prijzen tegen uitstekende service.