Goede communicatie goede korting

Mammut broek gekocht met mooie korting. Duidelijke communicatie via emails, snel bezorgd. Enige minpuntje was de verpakking. Doos was niet goed dicht getaped en grotendeels open aan de bovenkant toen hij werd bezorgd. Broek lag er los in, zonder extra verpakking en had er in theorie uit kunnen vallen.

Naar wens geleverd

Geen problemen mee

Website duidelijk, makkelijk besteld, snel geleverd.

Snel vervoerd, producten zijn goed geprijst en komen overeen met de beschrijving

Prima, ook snel geleverd.

Nog niet gebruikt ivm kadootjes, maar qua kleur en model prima.

Goede, snelle service!

Na een telefoontje met een zeer vriendelijke medewerker is de levering versneld, zodat ik mijn mooie, nieuwe rugzak nog kon meenemen op vakantie. Heel erg blij met zowel de service als de rugzak!

Snel en mooie prijs en kwaliteit!

Dik tevreden over zowel de prijs, kwaliteit en snelle service van de geleverde ski jas! Top!

Goede service.

Na een miskoop door een voorraad verschil, ben ik na de teleurstelling erg goed geholpen. Tip zou zijn om de voorraad te digitaliseren zodat een board niet tegelijk verkocht kan worden in de winkel en online.

Fijne service en snelle levering via webshop.

Klachtvriendelijkheid +++.

Goede service, snelle verzending en behulpzaam door de telefoon

Producten geleverd zoals beloofd op de website

Prima website, mooie producten en levering binnen 2 werkdagen. Uitstekend bevallen. Bestel zeker nog een keer bij Twinseasons.

Doet wat het beloofd

Goede producten tegen een scherpe prijs

Snel en fijn

Snelle verzending

snel en duidelijk

snelle service

Prima levering

Ja het is gewoon goed gegaan. Wat moet ik meer zeggen. Zag er allemaal prima uit

Perfecte wandel schoenen gevonden!

Op zoek naar goede wandel schoenen en gevonden. Duidelijke website.

Heel goed!

Bedankt! Snelle levering, alles prima

Snelle verzending en ook direct antwoord op een vraag die ik via e-mail stelde.

Ik heb twee monsters uit de winkel gestuurd. Er is slijtage. Retourneren is voor eigen rekening. Ik zou echt willen dat hier foto's bij waren.

Super goede service

Ik had de verkeerde maat Dubarry laars besteld uit een aanbieding. Terwijl de aanbieding al voorbij was kreeg ik voor hetzelfde geld een andere maat opgestuurd. Super aardige medewerkers.

Super behulpzaam, super snel verzonden

Super vriendelijke medewerkers

Bestelling nooit aangekomen

Besteld en direct betaald. Helaas is mijn bestelling nooit aangekomen en was ik genoodzaakt elders het artikel te kopen. Het aankoopbedrag is nog niet teruggestort. Geen aanrader.

Levering volgend afspraak

Duidelijke website en keurige afhandeling

Prima bedrijf

Vriendelijke klantenservice, snelle levering en goed product

Goede service en snelle reactie over mail.

Vriendelijk personeel. Goeie service en denken met je mee. Mijn vraag over de mail is snel beantwoord en zijn met een goede oplossing gekomen.

Over Twinseasons

Twinseasons dé specialist in wintersport, kamperen en hockey. Een winkel voor iedereen. Scherpe prijzen tegen uitstekende service.