Super behulpzaam, super snel verzonden

Super vriendelijke medewerkers

Bestelling nooit aangekomen

Besteld en direct betaald. Helaas is mijn bestelling nooit aangekomen en was ik genoodzaakt elders het artikel te kopen. Het aankoopbedrag is nog niet teruggestort. Geen aanrader.

Levering volgend afspraak

Duidelijke website en keurige afhandeling

Prima bedrijf

Vriendelijke klantenservice, snelle levering en goed product

Goede service en snelle reactie over mail.

Vriendelijk personeel. Goeie service en denken met je mee. Mijn vraag over de mail is snel beantwoord en zijn met een goede oplossing gekomen.

Alles was naar toebehoren

Ik heb voor een mooie prijs een snowboard en bindingen kunnen kopen. Sit kwam dan ook erg snel aan en was via dpd track and trace te volgen. In 1 zin, super ervaring en voor herhaling vatbaar.

Snelle levering en makkelijk retourneren, wel tegen eigen kosten en dat was voor aankoop duidelijk. Product zoals verwacht en communicatie over retour en of ruilen was snel en duidelijk.

Helemaal goed!

Product zoals besteld op tijd gekregen. Goede prijs en duidelijke afhandeling van de order.

Online bestelling keurig geleverd

Vanaf de bestelling tot aan de levering keurig geïnformeerd over de status hiervan. Geleverde produkt is prima

Snelle levering, goede producten.

Snelle levering, goede producten.

Een prima prijs en snelle levering

Een zeer lage prijs voor een merkschoen.

Retour erg onduidelijk

Helaas vawge een niet passende rugzak het aangeschafte product retour gestuurd. Netjes via DHL aangeboden, juiste e-mail ingevoerd, maar sindsdien niets meer gehoord. Vraag is nu waar is mijn retour pakket, wanneer komt het bij Twinseason aan en hoe zal het gaan met het retourbedrag? Kortom hier scoort Twinseasons echt een onvoldoende. Kan beter!

All good!

Package arrived in time , everything ok

Perfect verlopen!!!

Artikel besteld , was heel snel geleverd ! Jammer genoeg te klein ,heb het terug gestuurd en had heel snel mijn geld weer terug! Werkelijk top!!

Lekker snel, prima geregeld

Doen wat er gezegd wordt!

Prima service, snelle levering en goed product.

Geen bijzonderheden en dat is fijn.

Tóp!

Supersnelle en correcte levering

Casio ProTrek besteld, twee dagen later in huis. Pakket goed te volgen via DPD en netjes verpakt. Ook communicatie met Twinseasons was vriendelijk en helder. Dikke 5 sterren verdiend!

Goede ervaring

Levering snel, goed verpakt en keurig te volgen.

Prima Webshop

Prima winkel. Heb online een Mammut jas besteld. Alles is gegaan zoals je mag verwachten van een een webwinkel. Op email word ook snel en correct gereageerd. Ik ben tevreden!

Product snel in huis. En goed verpakt

Bestelling laat op zich wachten

Levering correct en goed verpakt. Het duurde een paar dagen voordat het geleverd werd.

Een dikke 10!

Doet wat ze beloven/toezeggen! Een geweldige klantenservice! Snelle levering. Per abuis was de verkeerde maat bustent geleverd. Na telefonisch contact met klantenservices supersnel opgelost. Van mij een dikke 10!

Snel geleverd en retour ook

Goldbergh skipully was prachtig alleen te klein dus retour, binnen no time stond het geld weer op mijn creditcard

Over Twinseasons

Twinseasons dé specialist in wintersport, kamperen en hockey. Een winkel voor iedereen. Scherpe prijzen tegen uitstekende service.