Lekker snel, prima geregeld

Doen wat er gezegd wordt!

Prima service, snelle levering en goed product.

Geen bijzonderheden en dat is fijn.

Tóp!

Supersnelle en correcte levering

Casio ProTrek besteld, twee dagen later in huis. Pakket goed te volgen via DPD en netjes verpakt. Ook communicatie met Twinseasons was vriendelijk en helder. Dikke 5 sterren verdiend!

Goede ervaring

Levering snel, goed verpakt en keurig te volgen.

Prima Webshop

Prima winkel. Heb online een Mammut jas besteld. Alles is gegaan zoals je mag verwachten van een een webwinkel. Op email word ook snel en correct gereageerd. Ik ben tevreden!

Product snel in huis. En goed verpakt

Bestelling laat op zich wachten

Levering correct en goed verpakt. Het duurde een paar dagen voordat het geleverd werd.

Een dikke 10!

Doet wat ze beloven/toezeggen! Een geweldige klantenservice! Snelle levering. Per abuis was de verkeerde maat bustent geleverd. Na telefonisch contact met klantenservices supersnel opgelost. Van mij een dikke 10!

Snel geleverd en retour ook

Goldbergh skipully was prachtig alleen te klein dus retour, binnen no time stond het geld weer op mijn creditcard

Geweldige service

Van bestellen tot levering, in 1 woord geweldig!

Nette communicatie en goede levering. Product alleen niet in absolute nieuwstaat. Onvoldoende om echt te retourneren. Zal deze party wel aanbevelen.

Snel verzonden

Bestelling werd snel en degelijk ingepakt verzonden

Snel geleverd.

Geen vertraging en goede kwaliteit spullen

Top service!

Mijn product was ik eerder tegengekomen op hun website voor een lagere prijs (scheen een actie te zijn geweest). Na contact met ze te hebben gehad, werd de skihelm mij aangeboden voor de eerdere actieprijs. Klasse service en snelle levering!

Snel en compleet

Binnen enkele dagen is onze tent bezorgd conform afspraak. Alles in orde.

Konnie gesproken aan de telefoon voordat ik iets bestelde, wat een topper! Ben erg blij me de bril!

Na mijn bestelling keurig de status van mijn bestelling doorgegeven en netjes originele factuur gestuurd, te gebruiken voor eventuele reclamaties, die op eerste gezicht absoluut niet nodig zijn.

daar kunnen anderen van leren

de bestelling gaat super sowpel, de bezorging helaas niet, de manier waarop twinseasons daarmee omgaat is perfect. Konni neemt de tijd en moeite voor je, chapeau. De terugbetaling was echt supersnel. ik kan deze shop zeker aanraden. tip: andere bezorgdienst?

Prima aanbod!

Twin Seasons heeft een prima aanbod tegen goede tarieven. De verzending had iets sneller gekund, maar dat is dan ook het enige puntje van feedback. Voor de rest goede ervaringen!

scherpe prijzen en goede service

Had schoenen iets te groot besteld zonder problemen of extra kosten makkelijk kunnen ruilen

Alles naar wens gelopen

Prima ,

Prima, snel afgeleverd

Betrouwbaar, duidelijk en vlot

Postieve ervaring

Stockholmstraat 1 9723BC Groningen

Over Twinseasons

Twinseasons dé specialist in wintersport, kamperen en hockey. Een winkel voor iedereen. Scherpe prijzen tegen uitstekende service.