Alles naar wens gelopen

Prima, snel afgeleverd

Betrouwbaar, duidelijk en vlot

Postieve ervaring

Goed advies gekregen

Zeer behulpzaam personeel. Geven eerlijk en goed advies waar je echt iets aan hebt. Ik kom hier zeker weer terug als ik iets nodig heb.

Snel en goede service

Skibril atomic besteld met 2 lenzen. 1 lens was aan de binnenzijde vettig waardoor zicht slecht is. Netjes korting gekregen en omschrijving om het zo goed mogelijk schoon te maken. Of keuze retour en geld terug. Dus denken goed met je mee.

Uitstekende levering tegen scherpe prijs

Aangeboden product scherp geprijsd en gratis levering. Een telefonisch contact verliep zeer klantvriendelijk. Levering vervolgens keurig volgens afspraak.

Prima shop

Ik kocht hier een winterjas in de aanbieding. Helaas was de jas te groot en moest ik hem retourneren. In de instructies van het terugsturen via Returnista zijn nog verbeteringen mogelijk, maar voor de rest prima verlopen en snel terugbetaald.

scherpe prijs en snelle levering

...nou, dat dus!

Super prijs, netjes verpakt en snel geleverd!

Vlotte levering

Scherp geprijsd en geleverd wat verwacht werd.

Alles klopte

Goede en fijne ervaring. Gevonden, Besteld, gekocht en snel geleverd. Gaan we vanaf nu in de gaten houden.

Goed geregeld

Geen toelichting

Duidelijk en snel

Alles volgens afspraak geleverd en nog snel ook, al hoeft dat voor mij niet zo nodig. Fijne en duidelijke website.

Mijn bestelling was goed en binnen de aangegeven tijd bezorgd

Super webshop, aanrader! Snel en scherpe prijzen!

Super webshop, aanrader! Snel en scherpe prijzen!

Perfecte service

Correcte prijzen, kwaliteitsvolle produkten, snelle levering en zeer heldere communicatie

Aanrader!

Werkelijk een zeer gedegen, eerlijk, snel en compleet bedrijf voor de verkoop van sportspullen! Kom hier graag terug!

Volgens het boekje

De goede prijs was wellicht oorzaak van de vrij lange (5dagen) levertijd, die overigens bij bestellen helder aangegeven was en ook nagekomen is.

Heel snelle en keurige reactie

Er werd door twinseasons heel snel gereageerd op mijn vragen en kwamen vervolgens met een keurige oplossing

Goede winkel met mooi materiaal

klasse service

Product netjes verpakt en ontvangen zoals omschreven.

Krap voldoende

Ik heb wat spullen besteld en die heb ik gekregen. Duurde wat langer dan verwacht, en heel veel service was geen sprake van in mijn geval. Mijn rating: voldoende, dit is wat je kan verwachten van een prijsknaller..

prima product, snel geleverd

Warm oogt mooi

Voelt als een fijne warme slaapzak zonder rits. Ben een kouwkleum ( hoe schrijf je dat?) dus heb er nog een dekbed overheen ( Slaapkamer tem is bij mij 10 graden) Mooi uitgevoerd. Best warm

Stockholmstraat 1 a

9723BC Groningen

Over Twinseasons

Twinseasons dé specialist in wintersport, kamperen en hockey. Een winkel voor iedereen. Scherpe prijzen tegen uitstekende service.