Goed, goedkoop en raak!

Goed, goedkoop en raak!

Goed, snel en klantgericht

Ik werd snel en goed geholpen. Helemaal blij met mn nieuwe wandelschoenen!

Vlotte reactie en levering.Prima tas

Redelijk snelle levering

Ondanks dat het sport assortiment van de club stopt, kon er toch nog online besteld worden. Fijn dat er in de winkel geruild kon worden, omdat de maat niet goed was. Note: vorige keer kreeg ik een ernstige security warning van de bank nadat ik gepind had in de winkel.

Niet de beste ervaring

De website gaf aan dat het tussen 5-10 werkdag zou duren voor ik mijn bestelling kon ontvangen. Ondertussen is het 3,5 week geleden. Ik kreeg geen mailtje of andere vorm van communicatie over het verlate pakketje. Toen ik hiernaar vroeg kreeg ik echt er wel snel reactie.

Mooie prijs en goede levering

Fietstassen van Ortlieb gekocht. Laagste prijs op dat moment op internet. Geleverd in originele verpakking. Kaartjes zaten niet meer aan tassen vast maar los in de doos? Tassen wel in perfecte staat.

Top aankoop

De aankoop van de jas was 130€ goedkoper dan elders. Zeer snel antwoord van de klantenservice bij een vraag en kon ik op het laatste moment nog de kleur van de jas wijzigen. Snelle verzending en goed verpakt. Ik ben dik tevreden.

Goede prijs en snelle levering

Top product voor een scherpe prijs

Snelle verzending, scherpe prijzen

Product klopte niet met de productomschrijving

Ik had een slaapmat besteld dat vlg de productomschrijving zelfopblazend zou zijn maar bij ontvangst bleek dat niet zo te zijn. Het moest worden opgeblazen met een pompzak dat niet bijgesloten was. Na mailcontact werd gezegd dat eerst 2x opgepompt moest worden en dat het dan geen probleem meer zou zijn. Maar dat was niet zo. Hier per mail melding van gemaakt. Duurde paar dagen, toen kwam reactie dat de klacht was doorgegeven en naar oplossing werd gezocht. Daarna niets meer van gehoord

Hallo Willeke, Ik kan uw bericht helaas niet terugvinden. Maar de informatie op de website klopt wel degelijk. De Robens die u besteld heeft is uitgerust met een "Peak Valve". Dit is een ventieltechniek waardoor de mat zelf lucht inlaat. Maar voor elke zelfopblasende mat geldt dat er altijd bij moeten worden geblazen. Voor een uitleg over de peak valve kunt u een video bekijken hoe dit precies werkt: https://www.youtube.com/watch?v=4WgymVpg5w4 Bij dit model hoort ook geen pompzak. Ik hoop u hiermee wat verder te helpen. Tot de volgende keer. Twinseasons

Ruim aanbod en snelle levering

Duidelijke omschrijving en prijs was prima !

Snelle correcte levering

Prettig en snel

Eerste aankoop

Mijn eerste aankoop hier en ik moet eerlijk zijn met 1 woord gewoon Top niks mis mee

Alles in orde.

Snelle levering en zeer tevreden met de Ritual hockeystick!

Snel en veel goedkoper

Snel en goed geholpen, artikel de volgende dag nog geleverd voor een zeer goede prijs

Bestellen en leveren gaat prima.

Gebeld over de status van de bestelling. Netjes uitleg gekregen. Bestelling kwam zoals beloofd.

Snelle levering en hele fijne schoen. Wel een maatje groter genomen dan dat ik normaal draag. Lowa valt klein vind ik.

Goed bedrijf

Goede snelle service

Leuke campingstoeltjes voor een goede prijs en snel geleverd. Helemaal top !

Produkt wordt niet geleverd

Ik wil graag een goede review geven over de wandelstokken, maar helaas zijn ze nog steeds niet geleverd (week geleden besteld) Dit heeft waarschijnlijk niets te maken met Twinseasons, maar met de gekozen vervoerder (DPD). De busjes van deze vervoerder rijden hier regelmatig/dagelijks rond met pakketjes, maar ons pakket blijft op het sorteercentrum liggen. Gebeld en wordt slecht te woord gestaan en arrogant behandeld. Advies om produkten niet via DPD te laten uitleveren.

Good

Very good

goede prijzen en goede service

goede prijzen en goede service

Snelle levering en scherpe prijs voor Deuter Kid comfort

De Deuter Kid comfort rugzak was erg scherp geprijsd en werd binnen enkele dagen via de post geleverd. Nette afhandeling van Twinseasons en erg klantvriendelijk

Delivery on time as promised

Goeie ervaring

Prima prijs / kwaliteit bij Twinseasons

Campingaz Isotherm Extreme 17L koelbox besteld, snel en probleemloos bezorgd, prima! Koelbox maakt degelijke indruk, de afwerking (veel scherpe randjes die met een schuurpapiertje eenvoudig te verwijderen zijn) past echter niet bij een merkproduct als Campingaz

Over Twinseasons

Twinseasons dé specialist in wintersport, kamperen en hockey. Een winkel voor iedereen. Scherpe prijzen tegen uitstekende service.