Op donderdag besteld in de Randstad, op zaterdag binnen, product is goed.

Gewoon goed, snel en degelijk.

Uitstekende service en kwaliteit

Twinseasons Has delivered my order in no time to Finland, I have already tried my camping stove set and It works like a Beats!!! Highly recommend..

Snelle levering van het goede product

Snelle en correcte levering

Één van mijn favoriete outdoor winkels

Altijd leuk om hier te winkelen, zowel in de fysieke winkel (waar je goed en eerlijk advies krijgt) als online. Echt een aanrader!

Schoen kapot

Ik had een paar kisten besteld trok ze een keer aan ging er een deel kapot. Dat kan gebeuren nu heb ik een mail er over gestuurd en al een week geen antwoord

Fijne Lowa wandelschoenen gekocht. Zitten als gegoten

Fijne wandelschoenen gekocht van het merk Lowa. Lopen fantastisch!

Snelle levering en goede prijs!

Wandelschoenen gekocht, was snel geleverd en voor een prima prijs!

Kwaliteit voor een scherpe prijs!

Onlangs een kinderdrager gekocht van Deuter (kid comfort pro). Een goede aanbieding, die netjes verpakt geleverd werd. Verzendtijd is enige punt van aandacht, weliswaar binnen enkele werkdagen. Fijn is dat er ook een fysieke winkel is.

Goed.

Snelle levering!

goede snelle service

Bij vragen over producten krijg je al heel snel reactie. Vaak binnen een paar uur al. Ook de levering van bestelde producten is heel snel gegaan. Al met al tevreden dus.

Goede kwaliteit, aantrekkelijke prijs.

Mooi product en snel geleverd.

De nordic walking stokken die ik besteld had zijn van prima kwaliteit en werden bezorgd binnen het beloofde aantal dagen en binnen het door DHL beloofde tijdslot.

Snelle Levering en goede prijzen

Fiestassenset besteld voor een goede prijs. Levering via DPD verliep vlot en binnen drie dagen na bestelling in huis Aanrader

Snelle service, uitstekende prijs

Snelle service, uitstekende prijs

Zéér slechte service!

Ik heb een zonnepaneel gekocht wat ik uit de doos haalde en direct beschadigd was. Meteen contact opgenomen en foto’s gestuurd. De klacht wordt totaal niet serieus genomen en afspraken worden niet nagekomen. Wacht al weer drie dagen op een teken van leven vanuit de klantenservice. Nog nooit meegemaakt bij een webshop dat de service zo beroerd was!

alles helemaal goed

paar toffe schoenen rijker voor n mooie prijs,prettig contact toen ik nog wat te vragen had...supersnel en probleemloos in huis,thanks! ik kom terug als klant!

Goede snelle service

Kleding was zeer snel binnen. Top!

Het gekochte artikel werd snel geleverd en was zoals verwacht.

Correcte afhandeling van mijn bestelling

Product ontvangen zoals het beschreven is!

Product ontvangen zoals het beschreven is en op tijd ontvangen.

Goeie prijs en snel geleverd

Goedkoopste prijs Alleen verzenden duurt wat lang

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Tevreden over mijn keuze en over de service. Niet teveel mailtjes, maar net genoeg om je bestelling te kunnen volgen.

Betrouwbaar

Bedrijfsgegevens

Stockholmstraat 1 a

9723BC Groningen

050-3112546

[email protected]

Over Twinseasons

Twinseasons dé specialist in wintersport, kamperen en hockey. Een winkel voor iedereen. Scherpe prijzen tegen uitstekende service.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.