Vriendelijk en duidelijk

Bij TwinSeasons heb ik een backpack besteld die ik 2 weken later nodig zou hebben. Op de website stond een levertijd van 3-5 werkdagen, wat zou betekenen dat hij op tijd binnen zou komen. Echter kreeg ik geen bericht van de post dat mijn pakket werd verzonden. Nadat ik (2 maal) heb gebeld met een medewerker van TwinSeasons werd duidelijk dat mijn pakket was blijven liggen bij het Depot van de fabrikant. De medewerker van TwinSeasons heeft mij dit uitgelegd, maar kon er ook bij zeggen dat hij op tijd binnen zou zijn. Hij was vriendelijk en duidelijk in zijn verhaal en had bovendien gelijk, de rugzak kwam op tijd binnen. De vertraging van levertijd was buiten hun fout om, maar ze hielpen mij te begrijpen waar het mis ging en mijn pakket was alsnog op tijd binnen.

Heel snelle reactie en extra goede service toen de door mij bestelde wandelstokken niet gelijk leverbaar waren. En erg mooie spullen.

Heldere website, eenvoudige bestelling en redelijk snelle levering

Fietstas besteld die bij weinig andere (web) winkels beschikbaar was. Na de bestelling duurde het 3 werkdagen voor de tas geleverd werd. In de tussentijd niet op de hoogte gehouden van levertijd, behalve door de pakketbezorgingsdienst.

goede service!

goede service! snel antwoord op vragen via mail

Goed spullen terug gebracht zonder problemen en nieuwe tas mee super tevreden

Top fiets tassen

Zo blij met deze tassen. Waterdicht en zeker behoorlijk vullend en compact

‘s Avonds om 19:50 uur besteld en ‘s morgens om 10:30 uur al geleverd. Geweldig!

Prima levering

Het bestelde, een nieuwe pomp voor mijn optimus nova brander, ontvangen. Hoe de aftersales werkt heb ik niet ervaren.

Mijn tent werd snel verzonden. Ik vond het nergens goedkoper.

buitengewoon sympathieke club!

Mijn bestelde wandelstokken bleken niet meer voorradig. Gratis werden toen een ander stel stokken met mijn bestelling mee gestuurd. En die zijn top.

Zeer klantvriendelijke winkel en oplissingsgericht!

Zeer vriendelijk en snel vakkundig geholpen!

duidelijke website, snelle levering

uitstekende service, snelle levering

Gaatjes in nieuwe MSR tent

Een MSR tent besteld, maar bij uitpakken blijkt dat deze gaatjes heeft en de tent lijkt al gebruikt te zijn. De oplossing is niet soepel omdat de fabrikant geen nieuwe binnentent op voorraad heeft. Aanbod om te repareren in juli niet aantrekkelijk omdat we dan wekenlang zonder tent zitten. De winkel reageert vlot, hopelijk komt dit uiteindelijk goed.

Makkelijk en snel

Matje besteld, direct netjes bevestiging en snelle verzending, matje is ook nog eens meer dan fantastisch, ik ben een blij mens!

Product zoals omschreven tegen een aantrekkelijke scherpe prijs.

Product zoals omschreven tegen een aantrekkelijke scherpe prijs. Vlotte levering

Prima service kon mijn bestelde schoenen zonder problemen om ruilen voor een maatje groter en werd er vriendelijk bij geholpen.

Goed proces…

Van begin tot de finisch is het proces goed ingeregeld bij mijn bestelling.. de wandelstokken zijn goed en snel afgeleverd.. nu genieten van de Leki wandelstokken..

Snelle levering, goede service

Betrouwbaar

Keurig snel geleverd volgens specificatie

Prima website, snelle levering

Prima website, snelle levering

Precies zoals beloofd op de site: snel en goed geleverd. Top!

all goood.

Snel en goed geen klachten heb Ik.

Günstig schnell, zuverlässig

Ich war eher skeptisch, da der gewünschte doch recht günstig war, aber mutig genug dennoch zu bestellen. Der Rucksack kam schneller als gedacht in Deutschland an. Ich kann tatsächlich nichts bemängeln und würde Twinseasons weiter empfehlen !

Over Twinseasons

Twinseasons dé specialist in wintersport, kamperen en hockey. Een winkel voor iedereen. Scherpe prijzen tegen uitstekende service.