Product zoals verwacht, prima levering

Geweldige service en goede informatie

Via de website van twinseasons gezocht naar een nieuwe multi fuel brander. Hierop kon ik snel vinden wat ik nodig had, waarbij de informatie duidelijk stond omschreven en de afbeeldingen zijn conform daadwerkelijk product. De bestelling werd al binnen 2 werkdagen geleverd ipv de verwachtte 3 voor verzending. Helemaal top! Product voldoet ook volledig aan de verwachting. Eerdere ervaring met het passen van Skischoenen in de winkel wat ook helemaal goed. Goede uitleg en hulp bij het uitzoeken waardoor ik een paar skischoenen heb gekregen waar ik al veel plezier van heb gehad!

Netjes en accuraat

Bijzonder snelle levering.

Zo als het hoort

Doordat de site duidelijke informatie gaf, kon ik een goede keuze maken. Het product werd snel geleverd en voldoet volledig aan de verwachtingen.

Keurig op tijd tegen de beste prijs!

Al enige tijd was ik op zoek naar een paar Ortlieb Back Rollers, en uiteindelijk kwam ik bij Twinseasons terecht. Niet alleen was de prijs dik in orde, ook de levering. Met wat cynisme las ik de volgende werkdag geleverd belofte (die tegenwoordig toch lastig is), maar het is zowaar helemaal gelukt! Keurig verpakt waren daar, inderdaad, de volgende werkdag de fietstassen. Niks op aan te merken!

Biolite campstove 2+ complete

Wij hebben de campstove 2+ complete gekocht bij twinseasons voor de meest gunstige prijs die we konden vinden. De stove was de volgende dag in huis en uiteindelijk nog te vroeg om als verjaardagscadeau te geven! We moeten nog even geduld hebben voordat de kinderen het aan hun papa kunnen geven, maar ik weet zeker dat het een geslaagd cadeau(tje) zal zijn! Manlief is erg van de gadgets en de stove past hier goed bij. We zullen zeker verder gaan shoppen bij twinseasons, fijne winkel en zeker voor herhaling vatbaar.

Echt top!

Scherpe prijs, snelle en correcte levering!

Ervaring met webwinkel is goed, fysieke winkel niet

Bestellen via de webwinkel ging goed. Ik miste alleen een melding van een datum waarop ik de bestelling kon verwachten. De fysieke winkel in Groningen verwees direct naar de webshop en is mijns inziens erg gedateerd en heeft weinig tot geen voorraad. In de fysieke winkel mag wat mij betreft meer geïnvesteerd worden want deze is nu niet van toegevoegde waarde.

Zoals het hoort!

Mooi kooksetje besteld. Die vervolgens netjes verpakt en op tijd geleverd is geworden. Ga hier zeker nog bestellen. Ga zo door!

Snelle levering en uitstekende prijs! Product top!

De door mij bestelde wandelschoenen werden binnen 24u geleverd. De prijs was prima en de schoenen waren goedkoper dan elders. Ik zou Twinseasons zeker aanbevelen!

Heel goed!

Alles verliep heel optimaal!

Snel verzonden

Goede prijs en snel verzonden

Snelle en nette levering

Top! Goede prijs, snel verzonden en netjes ontvangen.

Snelle levering en goede prijs

Vandaag de tent ontvangen die ik gistermiddag heb besteld. De beste prijs tov concurrenten. Vanavond gaan we hem opzetten :-)

Perfecte online winkelervaring!

Mijn nieuwe paar wandelschoenen op zondagavond besteld en op dinsdag al in huis. Perfect afgehandeld en goed via de mail op de hoogte gehouden. Dik tevreden!!

Snelle levering en goed assortiment

Ik wilde een waterfilter van MSR kopen, twinseasons was de enige webshop in Nederland die het product kon leveren. Bestelling is snel bezorgd en was zorgvuldig verpakt.

Goed prijs en snelle levering.

Ik was op zoek naar een dames wandelrugzak van Deuter. Deze was op voorraad voor een aantrekkelijke prijs. De bestelling verliep goed en de rugzak werd snel geleverd.

Duidelijke website en snelle levering

Het zoeken o de website ging makkelijk. De prijzen van de slaapmatten waren lager dan op andere websites. Telefonisch werd duidelijk antwoord gegeven op de gestelde vragen. De bestelde producten waren snel binnen!

Veilige website, snelle levering!! Erg tevreden!

Goede website, duidelijk en veilig bestelproces. Snelle levering! Erg blij met mijn aankoop!

Snel service

Dit was mijn eerste bestelling bij Twinseasons en voluit goede ervaring. Heldere omschrijvingen, uitgebreide informatie, en handige en snelle bestelservice. Volgende keer begin ik eens bij Twinseasons met het vergelijken van outdoor gear.

Op tijd geleverd

Super winkel

Zeer tevreden snelle levering en top kwaliteit. Een echte aanrader voor kampeerspullen.

scherpe prijs, snel geleverd

Op zaterdag de ski-schoen gevonden die ik zocht. Gelijk besteld, en op dinsdag werden ze afgeleverd. Prima!

Perfecte service & kundig personeel

Ik ben altijd goed en vriendelijk geholpen bij Twinseasons. Ze hebben een snelle service en zijn ieder seizoen weer van alles op de hoogte. Je voelt je er altijd welkom ookal is het voor wen bakje koffie

Over Twinseasons

Twinseasons dé specialist in wintersport, kamperen en hockey. Een winkel voor iedereen. Scherpe prijzen tegen uitstekende service.