Scherpe prijs, maar waardeloze verzending.

Foetsie petroleumheater besteld. Mooie prijs. Maar dan. Werd in de fabrieksdoos verstuurd. Geen probleem, maar alles zat los in de doos, zonder enige vorm van verpakkingsmateriaal (waarvan restjes piepschuim nog wel waren achtergebleven). Showmodel? Reeds bij het oppakken van de doos rammelde er van alles in de doos. Gevolg uiteindelijk: een kromme bovenplaat en een verbogen frame. Nu maar hopen dat er van binnen niets beschadigd is doordat alles tijdens transport los door de doos kon bewegen.

Snel geleverd, was goed verpakt kortom netjes allemaal

Naar behoren, gewenste product snel geleverd

Snel,goede prijs kwaliteit

Verschillende maten Durbarry boots besteld. Niet passende maten retour gestuurd, alleen vergeten het retourformulier in te vullen. Zonder tegen bericht keurig het bedrag van de terugstuurde schoenen binnen een dag ontvangen.

Vriendelijk behulpzaam en professioneel

Zeer goede service

Had schoenen besteld en kwamen op tijd aan. Ondanks zorgvuldig nagekeken op de site van het merk bleken deze toch te smal. Gebeld en hebben goed meegedacht. Heb ze zo snel mogelijk gebeld om de zool op te meten. 20 minuten later antwoord. Kon zonder problemen terugsturen scheelde te veel om te proberen. Geld binnen 3 dagen terug

Prima prijs, snel geleverd

De thermosfles van Stanley die ok bestelde was bij Twinseasons aantrekkelijk geprijsd. Hij was goed verpakt en snel bij ons thuis.

Snelle levering, goed product

Voldoet aan de verwachting

Super service!

Snel en vakkundig geholpen. Alles goed verpakt thuisbezorgd! Had nog enkele vragen over mijn nieuwe ski’s…. Altijd netjes binnen 24 uur antwoordt.

Artikelen snel en goed geleverd.

De artikelen waren op voorraad. Snelle levering voor een nette prijs. Zo hoort het want dat is prettig zaken doen!

Zeer betrouwbaar en snel

Good price

Good price and delivery without problems.

Prima ervaring

Twinseasons stuurt bestelling binnen de tijd die is aangegeven op hun site. Daarnaast was het ook prima verpakt.

Snelle bezorging

Goedkoopste site voor mijn wandelschoenen.

Snelle levering, snel contact

ik wilde een rugzak voor mij wintersport en heb contact gezocht om te vragen of ze deze nog binnen een week konden leveren. Binnen twee uurtjes had ik antwoord. Gelijk besteld en op tijd ontvangen.

Mooie prijs snelle levering

Trekking slaapmatje besteld

Snelle levering, goede prijzen en ruim assortiment

Niets om aan te merken. Gewoon top!

Skischoenen gekocht bij Twinseasons. Echt een topwinkel met uitstekende service. Medewerkers hebben veel verstand van zaken en nemen ruim de tijd voor je. Aanrader!

Niet zo goed

Ik ontving een verkeerde bestelling. Op zich niet erg dat kan gebeuren. Maar zelfs na twee mailtjes kwam er geen reactie. Jammer. Verder altijd positief.

Prima ervaring

Misschien iets eerder bekend maken wanneer en hoe laat de bestelling word geleverd. Op de site staat volgende dag in huis, dit was een dag langer.

Bijna perfect

Al een tijdje op zoek naar een FR jas, hele goede aanbieding gevonden op de site. Erg snel geleverd gelukkig! Als de vervoerder netter had afgeleverd was het helemaal perfect geweest, nu stond de doos een tijd onbeheerd bij onze voordeur.

Heel positief

Alles positief

De mooiste jas voor de kleinste prijs!

Snelle levering. Ik vond dat deze dure jas wel beter verpakt had kunnen worden. Hij zat in een doos die door DPD voor de deur is gezet terwijl het regende. De doos was nat geworden en de jas daardoor ook vochtig. Dat kan beter.

Prima verlopen

Schoenen waren gunstig geprijsd en bezorging is ook goed en snel gegaan! Kortom prima!

Over Twinseasons

Twinseasons dé specialist in wintersport, kamperen en hockey. Een winkel voor iedereen. Scherpe prijzen tegen uitstekende service.