Laden reviews...
Laden reviews...
18 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De feedback is over het algemeen positief, met snelle levering en vakkundig personeel. Verschillende reacties noemen een soepele bestelling, praktische plaatsing van de containers en behulpzaam personeel. Een enkele review geeft aan dat er issues waren met de facturering of communicatie, maar werd meestal snel opgelost. Al met al krijgen de meeste klanten een hoge waardering voor de service.
Week van te voren alles vast gelegd goed geregeld alles volgens afspraak makkelijke communicatie
Beveelt aan
27 June 2026
Tim
Raamsdonksveer
Hele fijne service en een snelle reactie. Ook volgens afspraak opgehaald en gelijk een nieuwe geplaatst. Top
Beveelt aan
23 June 2026
Francois
Etten-Leur
Goede en snelle lever/ophaal service
Beveelt aan
14 May 2026
Heidi
Gorinchem
Alles goed
Beveelt aan
8 April 2026
Ilona
Tilburg
Eerst een week bezig geweest om de container op te laten halen , 3 keer de afspraken niet na gekomen, dus voor niets gewacht . En vervolgens tot op heden nog steeds bezig om een betaalde factuur digitaal opgestuurd te krijgen . Al Paar keer gemaild maar geen reactie.
Beveelt niet aan
23 March 2026
Richard
Dongen
Top geregeld en keurig neergezet zoals afgesproken
Beveelt aan
8 March 2026
Arie
Aalst
(technische) mensen, die weten wat ze doen. Ik heb een smal pad langs m'n huis naar een erf aan de achterzijde. Daar is heel netjes en secuur de container geplaatst en later ook weer opgehaald!
Beveelt aan
5 January 2026
Ronald
Hilvarenbeek
Uitstekend.
Beveelt aan
31 December 2025
Tim
Zwijndrecht
Heel behulpzaam en snel
Beveelt aan
15 December 2025
Greet
Etten leur
Enkele containers besteld, en die werden ook direct geleverd op mijn oprit. Voor een container was het ophalen een dag langer, maar ik kan dit bedrijf zeker aanraden.
Beveelt aan
19 November 2025
John
CHAAM
Container werd netjes op tijd afgeleverd en ze denken goed mee waar hij het handigste staat en gebeld en andere dag weer netjes opgehaald
Beveelt aan
12 November 2025
Greet
Etten leur
Tijdens een verbouwing heb je al genoeg aan je hoofd. Fijn dat de container gewoon geregeld wordt. Snelle levering en afgehaald als hij vol is. Alleen het formulier voor afhalen werkte niet. Ik kon alleen een wissel aanvragen, vandaar 0.5 lager. Na een telefoontje werd alles snel geregeld!
Beveelt aan
18 October 2025
Erik
Groningen
Komen afspraak na
Beveelt aan
13 September 2025
Toos
STEENBERGEN NB
eenvoudig een bestelling van container geplaatst en de levering en ophalen ging snel en soepel
Beveelt aan
28 August 2025
Peter
Urmond
Snelle levering, makkelijk contact met het bedrijf, betaalbare prijs en over het algemeen een topservice. Ik kan het iedereen aanraden.
Beveelt aan
21 August 2025
Janusz
Tilburg
De chauffeur was heel aardig en meewerkend, zelfs een oude fiets die ik niet in de container kreeg nam hij nog mee. Echt super geregeld en heel professioneel. Ik heb geen klachten.
Beveelt aan
7 August 2025
W.A. Stehouwer
Alblasserdam
Snelle levering van de juiste container op de door jou opgegeven plaats. Vol?? Telefoontje en wordt zsm opgehaald.
Beveelt aan
21 July 2025
Gerrit
Aalst
Ging harstikke goed. Complimenten aan die mam / vrouw die container heeft gebracht. Hij heeft hem percies op goede plek gezet.
Beveelt aan
20 July 2025
Said
Delft
Fijne communicatie, ze denken mee en hanteren nette prijzen. Container is vlot geplaatst en opgehaald.
Beveelt aan
23 May 2025
Len
Sint-oedenrode
Telefonisch contact goed, nodig vanwege merkwaardig verloop van containerplaatsing. Eerste was te vol, daarom benodigde extra container vervolgens niet geplaatst en toen bleek eerste container toch weggehaald. Extra kosten dag kater weer netjes teruggeboekt. Administratie verdient pluim, feitelijke levering niet echt.
Beveelt aan
10 May 2025
P
Holwierde
They arranged the container when I request them in morning
Beveelt aan
1 March 2025
Sunil
Almere
Snel en goedkoop
Beveelt aan
15 February 2025
Machiel
Oostwold
De container (chauffeur) was keurig op tijd en zeer vriendelijk. Container snel geplaatst op de afgesproken plek. Ook het ophalen op een bepaalde tijd was geen probleem. Ik heb hiervoor even telefonisch contact gehad. Al met al, super netjes en vriendelijk geholpen.
Beveelt aan
26 January 2025
Willy
STRIJEN
Snelle service en vriendelijk personeel. Altijd in goed overleg hoe je de container geplaatst wilt hebben .
Beveelt aan
21 January 2025
Bas
Werkendam
Er werd niet door gevraagd over het afval. Een relatie attendeerde mij hierop.
Beveelt aan
5 January 2025
Michael
Den bosch
Van Hilststraat 5
5145RK Waalwijk
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
Recycling, Afvalbeheer
Webshops_aangepast