Superservice en snelle levering

Al vaker een container gehad via Afvalpartner. Ook deze keer weer gewoon goed!

goed geregeld

Betrouwbaar

Bij ophalen container mijn afdekzeil en touw gewoon meegenomen.....

Goede service en prima geregeld.

afspraken zijn duidelijk, en in overleg is veel mogelijk

afspraken zijn duidelijk, en in overleg is veel mogelijk

Professionals die weten wat ze doen en afspraken nakomen.

Snel en goed geregeld zowel bij het brengen en ophalen en dat voor een mooie prijs.

Korte lijntjes en snelle reacties

Zeer goede service

Elke keer goede service

Online is alles goed geregeld met duidelijke uitleg en advies. Contact via email loopt vlekkeloos en snelle reactie. Levering volgens afspraak, snel. Aardige bezorger.

Anna

Op tijd geleverd,op tijd opgehaald! Goede betaal mogelijkheiden!

Prettige ervaring

Snel en goed geleverd en weer opgehaald

Prima geregeld. Ik werd zelfs gebeld met de verontschuldiging dat de container wegens drukte pas een dag later zou worden geplaatst terwijl ik pas de dag ervoor had besteld. Goede communicatie!

Prima geregeld

Op korte termijn had ik container nodig . Wilde hem graag voor het weekend maar werd na het weekend ivm drukte. Geen probleem voor de rest.

De containers werden op tijd geleverd en afgehaald. Het is erg fijn dat de container zonder extra kosten zolang (8 weken) kan blijven staan.

Tijdige levering, vriendelijk contact

Snel geleverd in de afgesproken tijdsperiode en ophalen zonder problemen.

Bedrijf is bereikbaar, het is eenvoudig om goede afspraken te maken, uitvoering is zeer goed.

Exsta laten leegen

Ik ben zeer tevreden over topic ik ben al 1 jaar klant er is niks te veel goeie service

Goede service voor een schappelijke prijs.

Het contact met afvalpartner verliep goed en de bestelde containers werden volgens afspraak geleverd. Alleen de factuur was niet doorgestuurd, maar dat was ook snel in orde. Al met al goede ervaring!

Prima optijd geleverd en prima optijd weer opgehaald

Werkt eenvoudig, correct en snel via de website.

Snel en betrouwbaar

Komen afspraken na, leveren snel

meedenkend en meewerkend

Op een constructieve manier meedenken om mij, als klant, tegemoet te komen in mijn wensen en er vervolgens ook nog uitvoering aan geven.

Snelle service, prettig contact, ze doen wat is afgesproken.

Snelle service, prettig contact, ze doen wat is afgesproken.

bijzonder tevreden

Bijzonder tevreden