meedenkend en meewerkend

Op een constructieve manier meedenken om mij, als klant, tegemoet te komen in mijn wensen en er vervolgens ook nog uitvoering aan geven.

Snelle service, prettig contact, ze doen wat is afgesproken.

Snelle service, prettig contact, ze doen wat is afgesproken.

bijzonder tevreden

Bijzonder tevreden

Super nette snelle service

Snelle reactie op order Snelle levering Netjes op juiste plaats gezet op het erf Nette prijs Aardige chauffeur

Netjes en op tijd geleverd en weer opgehaald. Heel tevreden.

Snel eenvoudig en zonder verrassingen

Makkelijke site, snelle levering. Chauffeur heeft echt meegedacht en meegewerkt om de container op de juiste plaats te plaatsen en geduldig georganiseerd dat de container netjes weer opgeladen werd ondanks de vele obstakels om er bij te komen. Aanrader !!

Prima ervaring met afvalpartner

Container geleverd en opgehaald op de afgesproken dag.

Prima service ophaal/wisselservice.

Snelle service, makkelijke betaling, geen omkijken naar.

Snel geleverd en goed telefonisch contact

Snel geleverd en goed telefonisch contact

Volgens afspraak geleverd en opgehaald

Punctuele levering en ophaal service. Door een digitaal foutje stonden twee containers gereserveerd en bij ontdekking daarvan zonder probleem bedrag van een daarvan meteen teruggestort.

Communicatie aan jullie zijde kan beter.

Mijn ervaring is dat de communicatie tussen kantoor en chauffeur niet goed is. Container wordt dag later afgeleverd en opgehaald dan afgesproken is.

Gewoon prima geregeld

Correct volgens afspraak

Goede communicatie en met chauffeur goede afstemming over plaatsing

Klantvriendelijkheid voorop!

Super als het gaat om telefonisch de bijzonderheden door te spreken. Maar vooral dat ze nagekomen worden. Chauffeur belt zoals afgesproken. Is zeer correct en hulpvaardig. Kortom Top!

Was heel goed

Keurig op tijd

Zonder problemen gebracht en gehaald

Correct en snel. Afspraak is afspraak.

Correct en snel. Afspraak is afspraak.

Zeer snel geleverd

Snel geleverd, vriendelijke mensen zowel de chauffeur als de medewerkster aan de telefoon. En opgehaald op de afgesproken dag. Ik beveel afvalpartparners aan.

Gewoon goed.

Betrouwbaar.

helemaal goed! Blij mee!

Prima service, keurig op tijd, precies op zn plek, vriendelijke mensen. Gewoon helemaal goed!

Snelle levering en op tijd opgehaald na telefonisch contact.

Direct en komt afspraken na

Snel geregeld en snel geleverd en opgehaald

Keurig geregeld.

1e container ging perfect. 2e container kwam te laat maar werd perfect snel opgelost.

zeer tevreden

snelle levering van de container en na een belletje ook weer netjes en vlug opgehaald. kortom een tevreden klant.

Snelle levering en snelle ophaal

Het was allemaal goed en snel gegaan. Bij het ophalen zelfs zo dat we het niet eens in de gaten hadden. Prima dus.