Korte lijntjes en snelle reacties

Zeer goede service

Elke keer goede service

Online is alles goed geregeld met duidelijke uitleg en advies. Contact via email loopt vlekkeloos en snelle reactie. Levering volgens afspraak, snel. Aardige bezorger.

Anna

Op tijd geleverd,op tijd opgehaald! Goede betaal mogelijkheiden!

Prettige ervaring

Snel en goed geleverd en weer opgehaald

Prima geregeld. Ik werd zelfs gebeld met de verontschuldiging dat de container wegens drukte pas een dag later zou worden geplaatst terwijl ik pas de dag ervoor had besteld. Goede communicatie!

Prima geregeld

Op korte termijn had ik container nodig . Wilde hem graag voor het weekend maar werd na het weekend ivm drukte. Geen probleem voor de rest.

De containers werden op tijd geleverd en afgehaald. Het is erg fijn dat de container zonder extra kosten zolang (8 weken) kan blijven staan.

Tijdige levering, vriendelijk contact

Snel geleverd in de afgesproken tijdsperiode en ophalen zonder problemen.

Bedrijf is bereikbaar, het is eenvoudig om goede afspraken te maken, uitvoering is zeer goed.

Exsta laten leegen

Ik ben zeer tevreden over topic ik ben al 1 jaar klant er is niks te veel goeie service

Goede service voor een schappelijke prijs.

Het contact met afvalpartner verliep goed en de bestelde containers werden volgens afspraak geleverd. Alleen de factuur was niet doorgestuurd, maar dat was ook snel in orde. Al met al goede ervaring!

Prima optijd geleverd en prima optijd weer opgehaald

Werkt eenvoudig, correct en snel via de website.

Snel en betrouwbaar

Komen afspraken na, leveren snel

meedenkend en meewerkend

Op een constructieve manier meedenken om mij, als klant, tegemoet te komen in mijn wensen en er vervolgens ook nog uitvoering aan geven.

Snelle service, prettig contact, ze doen wat is afgesproken.

Snelle service, prettig contact, ze doen wat is afgesproken.

bijzonder tevreden

Bijzonder tevreden

Super nette snelle service

Snelle reactie op order Snelle levering Netjes op juiste plaats gezet op het erf Nette prijs Aardige chauffeur

Netjes en op tijd geleverd en weer opgehaald. Heel tevreden.

Snel eenvoudig en zonder verrassingen

Makkelijke site, snelle levering. Chauffeur heeft echt meegedacht en meegewerkt om de container op de juiste plaats te plaatsen en geduldig georganiseerd dat de container netjes weer opgeladen werd ondanks de vele obstakels om er bij te komen. Aanrader !!

Prima ervaring met afvalpartner

Container geleverd en opgehaald op de afgesproken dag.

Prima service ophaal/wisselservice.

Snelle service, makkelijke betaling, geen omkijken naar.

Snel geleverd en goed telefonisch contact

Snel geleverd en goed telefonisch contact