Goeie club

Afspraken worden keurig en vlot nagekomen. En de chauffeur was bij het neerzetten van de bouwcontainer ook nog eens voorzichtig bij een smalle doorgang op de oprit. Keurig!

Algemeen goed

Duidelijke site. Reserveren container ging soepel. Levering container volgens afspraak. Vriendelijke chauffeur. Ophalen ging iets moeilijker. Werd niet volgens afspraak opgehaald. Op zich niet zo’n probleem maar wel met vervelende buren. Even gebeld . Werd toen volgens nieuwe afspraak opgehaald. Dezelfde chauffeur was weer aardig. Ben tevreden

Helemaal tevreden

We hebben nu in 4 maanden tijd, 4 containers gehuurd, via afvalpartner.nl. We zijn heel tevreden over de makkelijke manier om via de site snel een container te huren en om te laten wisselen. En als er een probleem is, kun je via de chat een vraag stellen en ook aan de telefoon wordt je vriendelijk en deskundig geholpen. Voor ons was de grootste reden, om via afvalpartner te huren dat de container 8 weken zonder extra kosten mag blijven staan.

Snelle top service

De container werd na overleg op de juiste dag en tijd direct geleverd netjes daar waar wij hem wilden hebben en bij het melden dat hij vol was was de container de volgende ochtend al meteen weg

Goede ervaring

Goede en nette communicatie zowel telefonisch als bij brengen/ halen van container, bedrijf komt afspraken na

4m3 bak besteld, 3m3 bak gekregen

Dat viel even tegen toen ik thuis kwam, de bak is veel kleiner dan ik besteld had. Wat wel heel fijn is, is dat je hem 8 weken mag houden. Lang genoeg voor een verbouwing van de badkamer en keuken achter elkaar.

Super goede service

Contact opgenomen voor informatie en super netjes geholpen . Duidelijke afspraken en scherpe prijs. Zeer nette chauffeur en correcte afhandeling. Is een aanbeveling waard.

Topservice!

Wij wilden ons huis gereed maken voor verkoop en de enorme troep opruimen. Een telefoontje naar Afvalpartner.nl en we hadden de juiste container snel en tegen een scherpe prijs voor ons huis staan. Na veel sjouwen was het huis leeg en de container vol. Na een telefoontje werd de container dezelfde dag opgehaald. We zijn erg goed ontzorgd.

Eenvoudig reserveren en levering zoals afgesproken

De container staat er nog dus ik heb geen ervaring met afspraak maken voor ophalen, maar ik verwacht dat dat net zo eenvoudig is als de bestelling.

Goed geregeld.

Goede service. Ook qua omruilen van de container.

Fijn afgeleverd naast de voordeur zoals afgesproken !

Top !

Perfect geregeld van A tot Z

Simpel : bestelling geplaatst en betaald. Keurig bericht hoe laat ze zouden komen op de afgesproken dag. En 1 telefoontje was voldoende om de container weer te laten ophalen, top !

Erg goed geregeld

Erg fijn geregeld. Strakke planning en zetten echt een stapje meer! Top met een verbouwing

Prima en eenvoudig te regelen

perfekt geregeld !

In eerste instantie een beetje onduidelijkheid door de omschakeling van ophaaldienst, maar perfect opgelost door de chauffeur. Hij dacht gelijk mee en zette gelijk een en ander in actie om tot een goeie oplossing te komen. Ondertussen heeft zijn oplossing doorgang gevonden en zijn we hier zeer tevreden !

Super service, snelle handelingen er was een klein foutje gemaakt maar super opgelost. Foutjes zijn menselijk

Ik heb er goede ervaringen mee. Dit omdat ondanks de drukte en mijn late handelen. Toch nog dezelfde dag geleverd

Snel plaatsen en ophalen

We hadden op korte termijn een container nodig en die werd binnen 24 uur geplaatst en na volmelding de volgende dag al weer opgehaald.

Snel een nieuwe afvalbak, binnen een uurtje waren ze er, nette en beleefde chauffeur, echt een prima service.

Duidelijk en strak

Duidelijke afspraken gemaakt en perfect nagekomen!

snel voor de deur

had de container op dinsdag besteld en woensdagmiddag had ik hem al voor mijn deur toen ik thuis kwam van het werk, lekker klussen vandaag bedankt

Topservice voor een mooi prijsje!

Fijn bedrijf! Ik ben thuis bezig met mijn tuin, en heb om die reden een grote container besteld. De container werd binnen 24 uur afgeleverd nadat ik deze op de website besteld had! Heel fijn dat deze ook nog eens 8 weken kan blijven staan, zo kunnen we rustig alles kwijt in de container! Had veel websites vergeleken maar prijs / kwaliteit van deze was toch wel het best, aanrader dus :)

Niet goed

Met het plaatsen van de container waren ze op tijd maar week later Smaandags gebeld of ze de container op konden halen dat was goed Ze gaven aan dat het dinsdag niet meer zou lukken maar dat ie woensdag weg zou zijn Maar helaas woensdag niet weg donderdag nog niet weg maar weer gebeld toen zeiden ze vrijdag wordt ie op gehaald kom je zaterdags bij je huis staat ie er nog lekker hoor fijn als je een nieuwe container hebt besteld bij iemand anders die zaterdag morgen om 8:00 zou leveren en nu niet kan plaatsen bedankt afvalpartner.nl

Super ervaring, werd netjes opgehaald nadat de container vol was.

Perfecte service en goede communicatie