Perfecte service en goede communicatie

Snel geleverd en duidelijk communicatie

Na een belletje werd mij de juiste container geadviseerd, deze via de website besteld en deze werdt geleverd op de afgesproken dag. Voor het ophalen het formulier ingevuld en voor ik het wist was de container alweer opgeruimd. Super service

Mooie overzichtelijke website. Makkelijk te bestellen en komen de afspraken goed na!

Goedkope en goede service

Nu voor de 3e keer afvalcontainers via afvalpartner. Alles goed en vlot geregeld, en telefonisch ook goed geholpen bij Spoedbestelling vorige keer. In 1 woord:Top!

Goed contact gehad. Telefonisch ook erg fijn en verandering in container kon. Ik zeg super.

Goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan

Efficiƫnt

Kwamen de afgesproken tijden na en behulpzaam personeel

Snel en flexibel!

Super fijne service, goed bereikbaar en handelen snel bij wijzigingen.

alles ok.

goede service snel gehandeld

Op zich goed

Laatste keer werd de container afgeleverd met een paar centimeter water erin. Vond ik wat slordig.

snelle goede service

donderdag container besteld en vrijdag gelverd. Container was netjes neergezet zodat er voldoende ruimte overbleef voor auto op de oprit. Maandag gebeld voor om volle container op te halen en dinsdag was die weg.

Topsevice

Goed advies over welke container en snelle plaatsing/ophaling

Tjeerd

Snel een container op de stoep. En net zo snel weer weg na het indienen van een wisselverzoek; voor mij was 8 weken namelijk te lang. Stond er wel van te kijken dat ik de container zo lang mocht gebruiken!! Vriendelijke mensen aan de telefoon en goede service zonder gedoe.

Fijne service en goede prijs

Dag van te voren besteld op de website. Wist eigenlijk helemaal niks over containers.. Een paar uur later werden we gebeld door een zeer vriendelijke medewerker die een vraag had over de plaatsing(i.v.m. nieuwbouw adres) Heel erg fijn als mensen meedenken tijdens een verbouwing! Toch kwam er meer afval vrij dan we hadden gedacht... ook dat is verbouwen.. Wij moesten de container dus een extra keer wisselen naar een lege (handig via knop op de website) Ook dit ging dus erg vlot. Fijne service en dikke duim omhoog!

Snel geregeld en goed contact tot het laatste moment!

Voor een verbouwing een bouw- en sloopcontainer gehuurd bij Afvalpartner. Vanaf online bestelling tot en met het ophalen altijd goed en vriendelijk contact gehad met Afvalpartner.nl.

Goede ervaring met die mensen

Ik had een container nodig om wat puin op te ruimen. Even gezocht op internet en kwam ik op deze site uit. Ik had vragen gesteld op de chat en werd vervolgens gebeld. Na wat advies uiteindelijk een bouwcontainer besteld. Deze bak was binnen 1 dag geplaatst. Ik ben tevreden hoe ik geholpen ben.

Duidelijke communicatie en afspraak nagekomen

Via Google op afvalpartner terecht gekomen. Ik kende dit bedrijf niet maar hoorde via onze buren dat ze goede ervaring ermee hebben. Op basis daarvan een container besteld voor grofvuil en werd op het gekozen datum geplaatst. Voor het ophalen, het formulier op de website ingevuld en kreeg hiervan netjes een bevestiging en werd toen ook gewoon opgehaald. Enige puntje is wel dat ik geen tijdstip kon kiezen, dus wel ochtend of middag maar niet om 10.00 uur bijvoorbeeld.

Voor de verbouwing van mijn huis had ik een container nodig, ik werd hier goed in geadviseerd. De service was top! Zeker een aanrader. Ook het wisselen/ophalen van containers kan gemakkelijk aangevraagd worden op de site.

Van Hilststraat 5

5145RK Waalwijk