Perfecte snelle levering

Zwemvestje voor kleindochter besteld. Werd gelijk volgende dag geleverd. Mooie kwaliteit. Kleindochter heeft genoten van het zwemvest, veilig gezwommen in donker water.

gewoon prima

eenvoudig en snel in het bestel en uitlever proces

• Hoe heeft u ons gevonden? google

Mooi en functioneel reddingsvest.

Het is een mooi en functioneel reddingsvest maar te krap voor mijn kleindochter. Het vest is bedoeld voor 15-25 kg. Ze weegt 18 kg en heeft een lengte van ongeveer 116cm. Denk dus dat ik de verkeerde heb gekocht. Heeft u advies welke ik wel moet aanschaffen voor haar? B.v.d. Mvg, Marijke Arentsen

• Hoe heeft u ons gevonden? Online

Snel makkelijk besteld

Product snel en keurig geleved

Snelle levering.

Snelle levering en prima reddingsvest.

• Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Ja voluit uitstekend

Goede informatie en snelle bezorging

Lijkt perfect voor elkaar

Mooi aanbod, snel geleverd, prima verpakt met recent certificaat van nazicht reddingsvest. Geen minpunt op te sommen: hier koop ik nog!

• Hoe heeft u ons gevonden? Zoekfunctie internet

Correcte en snelle levering.

Duidelijke website, producten goed uitgelegd. Reddingsvest ziet er goed uit. Certificaat en keuring heel duidelijk. Hopelijk hoeft het niet te doen waar het voor ontworpen is.

• Hoe heeft u ons gevonden? Online

Blij mee

• Hoe heeft u ons gevonden? Google

De bestelling werd snel verzonden en verstuurd. Kortom precies wat je wilt . Ook de prijs is prima

• Hoe heeft u ons gevonden? Internet

Vergeleken bij andere webshops heb ik bij jullie voor een veel lagere prijs kunnen kopen. Snelle levering en goeie afwikkeling.

• Hoe heeft u ons gevonden? Google

Eerst telefonisch contact gehad: TOP !

Eerst telefonisch contact gehad vóórdat ik (eventueel) een bestelling wilde plaatsen. Prima te woord gestaan en dus mijn bestelling gedaan. Snel, netjes ingepakt ontvangen. Aanrader!!

• Hoe heeft u ons gevonden? internet (Google)

goede service!

Ik had 2 reddingsvesten besteld en ook een reservesetje met drukcapsule. Die paste niet bij de bestelling en daar werd ik netjes en snel over geinformeerd. Die hebben ze toen vervangen voor het juiste setje zonder meerkosten te bereken. Erg netjes.

• Hoe heeft u ons gevonden? internet

Snelle en super goede service!!!

Had 14 reddingsvesten nodig. Vriendelijk en snel antwoord van Stein. Goed geholpen zelfs 's avonds, om ze alle 14 te kunnen bestellen, tegen mooie prijs. De volgende dag al verzonden, verstuurd met een certificaat voor alle 14 vesten. Heel erg blij. Wij komen zeker terug. Bedankt Veilige Vaart

Alles prima

Prima website, prima assortiment, prima levering.

• Hoe heeft u ons gevonden? Internet

Prima contact en een bedrijf die zich aan de afspraken houdt

Na telefonisch contact deed het bedrijf precies wat ze hadden beloofd: op tijd leveren van de producten die we op dat moment met spoed nodig hadden

• Hoe heeft u ons gevonden? internet

Snelle levering en precies wat ik had besteld

Snelle levering en precies wat ik had besteld.

• Hoe heeft u ons gevonden? internet

Goede communicatie, snelle levering en product voldoet aan alle eisen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via google

Alles verliep perfect

Makkelijk bestellen Snelle levering . Reddingsvest voor onze kleindochter past goed is veilig en staat haar super cute.

Uitstekende webshop

2x iets besteld en beide keren (zeer) stevig verpakt en snel geleverd. Prima webshop!

Contact was erg goed

Ik vroeg om de factuur en deze was ook zeer snel in me mail. Fijn bedrijf

Snel en goed ontvangen

Snel en goed ontvangen, product zoals verwacht

perfect, zoals het hoort

op zoek naar genormeerde reddingsvestjes voor baby's voor open zee, dankzij deskundig advies perfect geholpen

Probleem super opgelost

Ze lossen problemen super op.

Maalderij 8

2913 LZ Nieuwerkerk aan den IJssel

Over Veilige Vaart

Wij zijn Veilige Vaart. Een bedrijf dat zich specialiseert in veiligheidsmiddelen aan boord. Met een ruim assortiment aan belangrijke, maritieme veiligheidsmiddelen kunnen wij u goed op weg helpen naar een veilige vaart. Veilige Vaart is een tak binnen Safe Ships, een maritiem veiligheidsbedrijf dat vooral levert aan binnenvaart cruiseschepen. Met meer dan 10 jaar ervaring en 200 boten die wij jaarlijks veilig stellen en maken, werd er besloten dat wij deze veiligheid aan iedereen willen kunnen aanbieden. Hier is Veilige Vaart uit ontstaan, uw maritieme veiligheidsspecialist!