Snel verstuurd en keurig verpakt.

Mooi borduursel op t lifejacket.. top net dat extra’s

• Hoe heeft u ons gevonden? Google

Goed, snel en beste prijs

Simpel en duidelijk bestelproces, snelle levering, en de laagste prijs die ik heb kunnen vinden.

zeer cooperatief

Op het laatste moment het per abuis bestelde telefonisch gewijzigd. Zeer soepel meedenkend verlopen.

• Hoe heeft u ons gevonden? internet

Top winkel, goede service

Daarnaast ook de beste prijs

• Hoe heeft u ons gevonden? Interweb

zeer goed

gemakkelijk bestellen en snelle levering

• Hoe heeft u ons gevonden? google

prima snel en goedkoop

zonder verzendkosten

• Hoe heeft u ons gevonden? inernet

Top snelle en correcte levering dank u

Ok top

Supersnel

Supersnel geleverd!

• Hoe heeft u ons gevonden? google

Breed assortiment, vriendelijk personeel en snelle service.

• Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Over Veilige Vaart

Wij zijn Veilige Vaart. Een bedrijf dat zich specialiseert in veiligheidsmiddelen aan boord. Met een ruim assortiment aan belangrijke, maritieme veiligheidsmiddelen kunnen wij u goed op weg helpen naar een veilige vaart. Veilige Vaart is een tak binnen Safe Ships, een maritiem veiligheidsbedrijf dat vooral levert aan binnenvaart cruiseschepen. Met meer dan 10 jaar ervaring en 200 boten die wij jaarlijks veilig stellen en maken, werd er besloten dat wij deze veiligheid aan iedereen willen kunnen aanbieden. Hier is Veilige Vaart uit ontstaan, uw maritieme veiligheidsspecialist!