Top!!

Bestelling klopt als omschreven. Netjes verpakt en vlot geleverd. Bedankt

• Hoe heeft u ons gevonden? Internet

Goede service en snelle levering

In contactformulier vraag gesteld of we een seintje konden krijgen bij nieuwe voorraad van een artikel. Direct antwoord hierop en zelfde dag nog extra geleverd omdat voorraad zojuist binnengekomen was. Prima en persoonlijke service! Producten een dag later ook al in huis. Zeer tevreden dus.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via google

prima snelle service

idem plus goede prijzen voor goede spullen

• Hoe heeft u ons gevonden? internet

Snelle levering en prima service

Ik heb een reddingsvest besteld. De levering ging erg snel. Ik ontving het pakket keurig verpakt en ook de klantenservice is goed bereikbaar en erg behulpzaam.

Goede prijzen en dienst

Ik heb een reddingsvest gezocht en gekocht. De prijs was zeer goed en levering snel.

• Hoe heeft u ons gevonden? Internet

Het klopt gewoon, netjes en snel

Het klopt gwoon, netjes en snel

• Hoe heeft u ons gevonden? Intornet

Telefonische info over bestelling vooraf én afhandeling 100%!

Tevreden.

• Hoe heeft u ons gevonden? Internet

Goede informatie, aantrekkelijke prijzen en snelle levering.

Informatie op website is duidelijk en overzichtelijk, zoals aantal op voorraad, en de levering is snel en verpakking uitstekend verzorgd. Prijzen zijn heel vriendelijk en er is grote keuze.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

zeer vriendelijke behandeling en snelle levering

Een van de bestelde reddingsvesten was te klein. Na een telefoontje werd er direct een groter reddingsvest opgestuurd, nog voordat ik het betreffende reddingsvest had geretourneerd. Klasse!!

• Hoe heeft u ons gevonden? internet

Snel goedkoop goed

Het werd snel geleverd en de prijs was zeker concurrerend

• Hoe heeft u ons gevonden? Googl

Een hele dikke PRIMA

Bestelling en levering verliepen vlekkeloos, helemaal TOP!

• Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Heel mooi zwemvest

Heel mooi zwemvest

Snel en adequaat

Een tweede kleine bestelling kon door aan te geven dat ik die kwam afhalen zonder extra verzendkosten aan de eerdere bestelling toevoegen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Googlen op product niveau

Zeer goede service en groot aanbod!

Reeds de besto automatisch reddingsvest rotterdam schild en wapen special editie ontvangen. Uitstekende service na het bestellen van het reddingsvest. Goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling en een zeer snelle levering. Groot aanbod reddingsvesten en ook een groot exclusief aanbod voor een mooie prijs. Zeker weten een aanrader en ga er zeker nog vaker bestellen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via het internet toen ik opzoek was voor een mooi automatisch reddingsvest

Alles ok nietas meer aan doen

Snelle en goede levering . Na aankoop goede volg info .

• Hoe heeft u ons gevonden? Marktplaats

Topper

Keurg op tijd bezorgd verpakking uistekend !!

• Hoe heeft u ons gevonden? op de side pc

Goede en snelle levering

Zwemvest w wordt goed geleverd

• Hoe heeft u ons gevonden? Via internet

Goede service, snelle levering

De zwemvesten werden snel geleverd. Ook telefonisch goed geholpen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Inrernet

Super goed

Super goed uitgelegd in het boek en de video’s weet zeker dat ik hier door het in een keer gehaald heb Ga zo door Gr Hans schoonheim

• Hoe heeft u ons gevonden? Via kennis

Snelle levering. Goede prijs

Veilig varen heeft snel geleverd en een hele goede prijs gerekend. Daarbij hebben ze er ook nog een officieel certificaat bij gedaan. Ze reageren snel op je mail en zijn duidelijk in hun communicatie. Ze hebben verstand van de producten die ze leveren.

Komt afspraken na

• Hoe heeft u ons gevonden? Google

Prima en snel geleverd

• Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Erg vriendelijk en behulpzaam.

Ik kwam onverwachts binnen lopen want ik dacht dat het een winkel was. Dit bleek niet zo te zijn, gelukkig was er iemand aanwezig. Deze meneer was er vriendelijk, behulpzaam en meedenkend.

• Hoe heeft u ons gevonden? Google

Professioneel en snel. Zeer tevreden.

Allemaal over de post. Werkte heel goed.

Over Veilige Vaart

Wij zijn Veilige Vaart. Een bedrijf dat zich specialiseert in veiligheidsmiddelen aan boord. Met een ruim assortiment aan belangrijke, maritieme veiligheidsmiddelen kunnen wij u goed op weg helpen naar een veilige vaart. Veilige Vaart is een tak binnen Safe Ships, een maritiem veiligheidsbedrijf dat vooral levert aan binnenvaart cruiseschepen. Met meer dan 10 jaar ervaring en 200 boten die wij jaarlijks veilig stellen en maken, werd er besloten dat wij deze veiligheid aan iedereen willen kunnen aanbieden. Hier is Veilige Vaart uit ontstaan, uw maritieme veiligheidsspecialist!