Snelle levering. Ook met een net keuringscertificaat van het geleverde reddingsvest

Snelle levering van het reddingsvest. Waarbij er ook een net keuringscertificaat bijgevoegd was.

• Hoe heeft u ons gevonden? Internet zoekopdracht

Goede winkel

Goede uitleg op de site, goede spullen, snelle levering.

• Hoe heeft u ons gevonden? google

Alles snel en zoals beloofd

Zoals gezegd, snel en spullen als beloofd.

• Hoe heeft u ons gevonden? Marktplaats

Prettig, correct

Scherp prijsstelling en correcte levering. Onze reddingsvesten werden keurig met keuringscertificaat geleverd. Nagekeken alvorens te verzenden, dat voelt goed. Nooit bij stil gestaan dat dit eigenlijk zo hoort.

• Hoe heeft u ons gevonden? Googlen op merk en prijs

Snel en correct

Bestellen en betalen gingen snel en makkelijk. Correcte en snelle levering.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via internet vergelijking

Makkelijke site, nette prijzen en snelle levering.

• Hoe heeft u ons gevonden? Google

Wij hadden snel reddingsvesten nodig, deze waren genoeg op voorraad. Goede uitleg over wat ik nodig had, prima prijs en alles snel de volgende dag geleverd. Geen zorgen.

• Hoe heeft u ons gevonden? internet

Snel en Goed.

Snel geleverd & Netjes verpakt. Mis nog wel PayPal als een betaaloptie. Aanrader!

• Hoe heeft u ons gevonden? google search

Snel en goed, prijs was ook scherp

Besto reddingsvesten waren hier het voordeligst

• Hoe heeft u ons gevonden? Web

Snelle en goede levering, goed bereikbaar bij vragen.

Reddingsvesten besteld, ruime keuze, goed bereikbaar bij vragen en snelle levering.

• Hoe heeft u ons gevonden? google

• Hoe heeft u ons gevonden? www

Snelle verzending

Snelle verzending

• Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Super snel geleverd en goede kwaliteit

Ik vroeg om een snelle verzending omdat mijn dochter in de binnenvasrt stageloopt en geen goed zwemvest had daar, veel te groot. Ze was slechts ern dag thuis. Binnen no time was het verzonden en de volgende dag binnen. Dochter vaart nu met een veilig zwemvest. Super dus, bedankt!! Blij mee

• Hoe heeft u ons gevonden? Op internet gezocht

Volgens verwachting

Conform afspraak

Goed bedrijf, prima advies

Mijn 3 Besto Comfort Fit 165 reddingsvesten voldoen aan mijn verwachtingen deskundig advies en correcte en snelle levering.

Snelle levering en product zoals verwacht

Snelle levering en product zoals verwacht

Quick and handy

I bought 4 auto-lifejackets for my family vacation on sail boat. No issues. Quick shipment.

• Hoe heeft u ons gevonden? Google

Snelle goede service en goede prijs

Het zwemvest wat ik bestelde werd de volgende dag geleverd en tegen een goede prijs! Goedkoper dan menig ander :)

• Hoe heeft u ons gevonden? Google.com

Snelle levering, goed verpakt

Bestelling ging dezelfde dag met de post mee. Producten waren goed verpakt in een stevige doos.

• Hoe heeft u ons gevonden? Google

Dienstverlening prima, maar heel onveilig

Wachtwoorden voor nieuw account worden onbeveiligd per email verstuurd. En dus ook onbeveiligd opgeslagen in de database. Anno 2021 kan dat echt niet meer, heb gelijk verzocht mijn account te laten verwijderen. #veiligheid #online #hacks

Vlotte levering, goede kwaliteit

Levering en materiaal netjes naar verwachting.

• Hoe heeft u ons gevonden? Internet

Fijne winkel en fijne klantenservice!

• Hoe heeft u ons gevonden? google

top bedrijf reddingsvesten incl. certificaten voor goede prijs snel in huis

Ik zocht een bepaald type reddingsvest. Veilige Vaart kon 4 stuks zeer snel leveren. Dit alles werd snel geleverd met zeer overzichtelijk de certificaten voor eigen administratie bijgevoegd.

• Hoe heeft u ons gevonden? Internet Google

super

• Hoe heeft u ons gevonden? via google

Over Veilige Vaart

Wij zijn Veilige Vaart. Een bedrijf dat zich specialiseert in veiligheidsmiddelen aan boord. Met een ruim assortiment aan belangrijke, maritieme veiligheidsmiddelen kunnen wij u goed op weg helpen naar een veilige vaart. Veilige Vaart is een tak binnen Safe Ships, een maritiem veiligheidsbedrijf dat vooral levert aan binnenvaart cruiseschepen. Met meer dan 10 jaar ervaring en 200 boten die wij jaarlijks veilig stellen en maken, werd er besloten dat wij deze veiligheid aan iedereen willen kunnen aanbieden. Hier is Veilige Vaart uit ontstaan, uw maritieme veiligheidsspecialist!