Goede prijs en snel bezorgd

We hebben een goed reddingsvest kunnen kopen voor een goede prijs. Het pakket werd snel geleverd en netjes verpakt. Het certificaat was ook netjes toegevoegd.

Snel en professioneel

Aardige mensen die zeer correct communiceren. Reddingsvest op alle punten getest, zegel met nieuwe vervaldatum. Gewoon professioneel. Tenslotte scherpe prijs. In keurige doos snel teruggestuurd. Een aanrader.

• Hoe heeft u ons gevonden? Internet.

Top top top

Ik was op zoek naar specifieke reddingsvesten. De goede prijzen van Veilige Vaart trokken me naar de website, bestellen ging goed en alles kwam netjes compact verpakt geleverd. Zelfs met certificaat in een mooi hoesje voor de reddingsvesten én uitleg over keuring. Misschien een tipje voor de website, de mogelijkheid om te filteren (merk, type, etc) zou fijn zijn om duidelijker het product te vinden wat ik zoek. Ook de zoekfunctie is wat traag. Maar voor de volgende keer bestel ik weer bij Veilig Vaart. Ik zet 'm in m'n favorieten!

Snelle service goede prijzen

Snelle service met goede prijzen en snelle levering

• Hoe heeft u ons gevonden? google

Duidelijk/helder en snel!

• Hoe heeft u ons gevonden? Internet

Mooi reddingsvest snel thuis geleverd

Mooi vest voor een leuk prijsje. Snelle levering

• Hoe heeft u ons gevonden? Google

goed en veilig product voor een goede prijs.

Ik hoop dat veilige vaart meer producten opneemt in haar assortiment

• Hoe heeft u ons gevonden? zoeken op internet

Snelle Levering

Mooi zwemvest heel blij mee

• Hoe heeft u ons gevonden? Internet

Duidelijke en fijne hulp.

Duidelijke en eerlijke informatie over de reddingsvesten en welke voor mij het beste is.

Alles keurig volgens afspraak

Twee Besto zwemvesten besteld. Goed verpakt en op tijd geleverd. Met certificaat.

• Hoe heeft u ons gevonden? Online

Uitstekend telefonisch geholpen met goed advies voordat ik de bestelling plaatste!

Snel en adequaat antwoord. Ik had een paar vragen over reddingsvesten. Ik kwam aan boord en zag dat de oude reddingsvesten niet helemaal betrouwbaar meer waren. Bestelling geplaatst en volgende dag al in huis, dat was erg fijn, konden we op tijd vertrekken. En hopen een Veilige Vaart te hebben!

• Hoe heeft u ons gevonden? Google

Easy user friendly order, fast delivery.

I had to order fast essential safety equipment. this shop was perfect for it.

• How did you find us? N/A

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Wij waren op zoek naar twee zwemvesten, via de site gevonden en snel bezorgd gekregen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Internet

Snel geleverd, en een goede prijs

Duidelijke site

Een overzichtelijke site. Belangrijk voor de koop van mijn reddingsvest. Het reddingsvest zat ook .ooi verpakt in een makkelijke draagtas, inclusief het certificaat. Snelle levering!!

• Hoe heeft u ons gevonden? Google

Goed kinderreddingsvest, snel en goed verpakt geleverd.

Snel én communicatief

Binnen 24 uur had ik mijn onlinebestelling binnen. Ik had een vraag over het ontvangen onderdeel. Via de whatsapp direct geholpen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Google

Top service tegen concurrerende prijzen

Heb hier een dekzeil voor onze boot besteld, Helaas door eigen fout een te kleine besteld. De juiste maat werd snel geleverd en nog dezelfde dag dat de verkeerde maat terug was bezorgd had ik al de bevestiging van terugbetaling. Zeer netjes

• Hoe heeft u ons gevonden? google

Gewoon Top!

Cursus aangeschaft, gelijk examen CBR vaarbewijs I ingepland 2 weken later. Elke avond ruim een uurtje leren en in 1 keer geslaagd!

Snelle levering heldere site

• Hoe heeft u ons gevonden? Via google

Nog geen ervaring

Goede uitleg van het product wat ik kopen wilde.

• Hoe heeft u ons gevonden? Papieren tas gekregen bij een Watersport bedrijf in Zwartsluis

Vriendelijk en klantgerichte service.

Ook voor de particulier die voor kleinere afnames komt wordt je goed en snel geholpen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via internet

Goede en snelle levering

Reddingsvest inclusief certificaat, goed geregeld

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Prima reddingsvest

Het is een reddingsvest voor onze kleinzoon. Dus gaan het nog gebruiken.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via internet

Perfecte en snelle levering

Levering conform verwachting en overeenkomstig met presentatie op de website

Over Veilige Vaart

Wij zijn Veilige Vaart. Een bedrijf dat zich specialiseert in veiligheidsmiddelen aan boord. Met een ruim assortiment aan belangrijke, maritieme veiligheidsmiddelen kunnen wij u goed op weg helpen naar een veilige vaart. Veilige Vaart is een tak binnen Safe Ships, een maritiem veiligheidsbedrijf dat vooral levert aan binnenvaart cruiseschepen. Met meer dan 10 jaar ervaring en 200 boten die wij jaarlijks veilig stellen en maken, werd er besloten dat wij deze veiligheid aan iedereen willen kunnen aanbieden. Hier is Veilige Vaart uit ontstaan, uw maritieme veiligheidsspecialist!