Super nel geleverd en onwijs goede kwaliteit

• Hoe heeft u ons gevonden? Inrernet

Snelle levering. Goede service

• Hoe heeft u ons gevonden? Via een vriend

Snel en netjes

Het artikel wat ik nodig had is, snel en netjes geleverd.

Vriendelijk contact

2 jaar geleden heb ik 5 reddingsvesten aangeschaft en pas geleden heb ik deze laten testen. Het contact is snel, vriendelijk en professioneel. Als ik weer veiligheidsmiddelen voor mij boot nodig heb, dan zal ik zeker kijken of ik het bij hun kan aanschaffen.

Super service!

Er was iets misgegaan bij de bestelling. De mensen van Veilige Vaart hebben dit persoonlijk bij mij afgeleverd omdat PostNL niet snel genoeg beschikbaar was. Super super super!

Snelle levering!

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering!

Prima geregeld

Niks op aan te merken

Super service!

Geleverde product kende zeer vermoedelijk productiefout. Probleem gemeld aan klantenservice. Zelfde dag werd meteen nieuw product gestuurd. Niet moeilijk doen, maar meteen vertrouwen en handelen. Echt top!

Snel en netjes

Prachtige reddingsvesten binnen gekregen en wat een snelle service. Helemaal top

• Hoe heeft u ons gevonden? Internet

Goed advies en directe levering

Wilde een automatisch reddingsvest kopen, maar was niet zeker welke binnen de ruime selectie van Veilige Vaart de juiste was voor mij. Middels whatsapp wist ik binnen de 20 min welke vesten voor mijn gebruik de beste koop was. Voor 16:00 h besteld en de volgende dag in huis, zoals beloofd. Kortom top service!

• Hoe heeft u ons gevonden? via Bol.com

Snel en compleet

Mijn bestelling kreeg ik snel geleverd, de communicatie was prima verzorgd en de spullen goed verpakt.

Goed product, nette prijs en snel in huis

Goed product, nette prijs en snel in huis

• Hoe heeft u ons gevonden? Google op zwemvest voor baby’s

Snelle levering, goed verpakt!

Groot assortiment en snelle levering. Kan niet anders zeggen dan TOP, en ook qua prijs super.

Prima ervaring

Het bedrijf is prima bereikbaar en voert de keuring goed uit. Daarnaast is het mogelijk om het reddingsvest op te sturen en via de post te ontvangen. Een verbetering zou zijn: gijzel het reddingsvest niet totdat betaald is. Bij grotere bedrijven zijn er namelijk veel stappen in de financiële afdeling en worden facturen soms standaard 30 dagen later pas betaald. In die tussentijd lopen bepaalde projecten vertraging op, als het reddingsvest niet tijdig terug is. Ik begrijp dat bij particulieren dergelijke werkwijze wel gewenst is, maar bij bedrijven kan volgens mij een stuk meer.

• Hoe heeft u ons gevonden? internet

zeer tevreden met de aankoop van mijn reddingsvest

Heel tevreden, zowel van het produkt als van de levering. Een aanrader.

goede overzichtelijke website

ruim assortiment, goede website, goede service

• Hoe heeft u ons gevonden? internet

Goede klantenservice en ruim aanbod

Duidelijke website met veel keus. Snelle levering (volgende dag) en vriendelijk behulpzame klantenservice.

Levering makkelijk verlopen

Voldoet aan de verwachtingen

Helemaal Prima

• Hoe heeft u ons gevonden? via internet

Vlotte levering en prima service

ABF 2 kg brandblusser besteld, vlot geleverd vrijdag eind vd middag. Na openen van de verpakking zag ik dat de spuitmond los in de doos lag. Bleek te zin afgebroken. Vrijdagavond een mail met foto's gestuurd. Dat ik maandagochtendvroeg belde was er al nieuwe spuitmond besteld. Weer keurig op de hoogte gehouden over het verzenden prima service.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Een fijne ervaring.

Goede duidelijk communicatie, en levering was vlot.

• Hoe heeft u ons gevonden? google

Helemaal prima

Scherpe prijs, snelle levering en goed verpakt. Helemaal prima dus.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via internet

Fijne winkel

Spullen werden snel en prima verpakt geleverd

• Hoe heeft u ons gevonden? bol.com

Snelle levering en prima artikelen

Ik heb via VeiligeVaart twee reddingsvesten besteld voor onze kinderen. Ik wilde per se een reddingsvest met 150 Newton ipv 100, het zijn dus de Besto reddingsvesten geworden. Deze zijn snel geleverd en zien er prima uit. Wij zijn tevreden en raden dit bedrijf zeker aan.

Maalderij 8

2913 LZ Nieuwerkerk aan den IJssel

Over Veilige Vaart

Wij zijn Veilige Vaart. Een bedrijf dat zich specialiseert in veiligheidsmiddelen aan boord. Met een ruim assortiment aan belangrijke, maritieme veiligheidsmiddelen kunnen wij u goed op weg helpen naar een veilige vaart. Veilige Vaart is een tak binnen Safe Ships, een maritiem veiligheidsbedrijf dat vooral levert aan binnenvaart cruiseschepen. Met meer dan 10 jaar ervaring en 200 boten die wij jaarlijks veilig stellen en maken, werd er besloten dat wij deze veiligheid aan iedereen willen kunnen aanbieden. Hier is Veilige Vaart uit ontstaan, uw maritieme veiligheidsspecialist!