Geweldige winkel met goede service en vriendelijkheid

Online besteld, pakketje met een sjaal van Zusss was gelijk de volgende dag binnen. Erg leuk verpakt met een mooi kaartje erbij...op zich al een cadeautje. Toch net dat stukje extra waardoor je je als klant gewoon verwent voelt. Superservice en erg vriendelijk aan de telefoon. Had een kleinigheidje met mijn sjaal, na telefonisch contact echt heel goed geholpen en tot mijn volle tevredenheid perfekt opgelost. Daar kunnen veel webshops een voordeel aan nemen !! Ik ga zeker weer bij deze Webshop bestellen !! Top dames nogmaals mijn dank

Mooie website en webshop. Snelle afhandeling. Ik heb een prachtig statue / ornament besteld en had het binnen twee dagen al binnen.

Pure & Original verf gekocht via de webshop. Snel verwerkt!

Had online besteld, volgende dag mooi verpakt in huis.

Vlotte service

Na mijn online bestelling werd het artikel heel snel verstuurd.

Jammer

Ik had een tas besteld, bij binnenkomst was het niet de kleur die bij de plaatjes stonden (er stond bij krijt en bij plaatjes veder stond een beetje grijs/groen daar op besteld) en zelf vond ik hem toch iets te groot. (daar kunnen jullie dan weer niks aan doen) maar toch retour gezonden. Vond jullie site wel super leuk en jullie hebben veder ook leuke dingen zal als ik ik iets wat ik wil, zo weer bij jullie bestellen hoor.

Snelle communicatie met extra foto’s en een top lamp!

N.v.t.

Snelle levering ik m een leuk pakketje

Leuke, persoonlijke mail en een lief briefje bij de bestelling als dank voor het bezoek aan de online shop. Mooie merken!!

Zeer snelle en correcte levering, kortom Super!

Super snelle levering

Bestelling geplaatst en nog geen twee uur later was het al op de post. Super

Keurig op tijd geleverd, mooie spullen!

Prachtige artikelen en snel bezorgd!

Helemaal Geweldig !!!

Ik heb een kerstman besteld , maar deze was er niet meer. Maar ook voor een vriendin 2 sneeuwpoppen besteld. Was geen probleem andere spulletjes gehad en geld netjes terug op de rekening super service!!!

Fijne Service...

Levering was 1 dag na bestellen.

Goed!

Goed!

Over Caltabellotta interieur

Caltabellotta de woonwinkel en webshop voor woonartikelen. Wij hebben een prachtige collectie waarmee u een warme en fijne sfeer kunt creëren. We hebben unieke stukken waar maar één exemplaar van is, je vindt het allemaal bij ons. Dus kom gezellig een keertje naar onze winkel in Someren of kijk op onze webshop.