Heel goed!

Ik heb mokken besteld die ik vrij snel geleverd kreeg. De bestelling is ook met veel zorg ingepakt.

Hoi Gina, Heel erg graag gedaan, en wensen je er heel veel plezier mee!! Fijne dag! Groetjes Caltabellotta

Grote collectie snelle levering

Leuke website met veel keus. Hele snelle levering en zorgvuldig verpakt

Goedemorgen Wim, Heel erg graag gedaan, en we wensen je er heel veel ermee! Fijne dag! Groetjes Caltabellotta

Fijn contact, goed meegedacht!

Er was bij Caltabellotta nog maar 1 nacht tafeltje van Timzowood voorradig. Ik belde en gaf aan dat we er graag twee hadden gewild voor onze beide dochters. Door Caltabellotta is er gekeken en rondgebeld of er bij andere winkels het product nog voorradig was, ze heeft ons in contact gebracht met de andere winkel voor het tweede nacht tafeltje. Hierdoor hebben we zoals we graag wilden 2 nachttafeltjes van Timzowood voor onze beide dochters. - Vriendelijk - Goed meegedacht - Super service - Bestelling binnen 1 dag geleverd. Vriendelijk bedankt Caltabellotta!

Hoi Vincent, Heel erg graag gedaan, en ik wens jullie dochters er heel veel plezier mee!! Nog een fijne middag! Groetjes Caltabellotta

fijn contact, snelle juiste levering, leuke verrassing

Er werd snel en persoonlijk gereageerd op mijn bestelling. Levering vond sneller plaats dan ik had verwacht en ik ontving ook nog een leuke verrassing bij de levering en met een persoonlijke note. Ik hou ervan!

Hoi Eline, Super graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Fijne middag! Groetjes Caltabellotta

uitstekend

zeer netjes en correct geholpen en het product netjes aan de deur opgehaald

Hoi Danny, Heel graag gedaan, en heel plezier ermee! Fijne middag! Groetjes Caltabellotta

Ik had al eens eerder iets besteld bij Ellen, mooi de dag erop geleverd! Maar het leukste vond ik de persoonlijke note die ze erbij had gedaan...en het was echt superleuk verpakt! Nu op vrijdagavond laat een bestelling gedaan, en op zaterdagmorgen telefonisch nog iets bijbesteld ( scheelt extra verzendkosten)! Vandaag ( maandag) al binnen! Weer mooi verpakt en de persoonlijke note erbij! Dus volgende keer zeker weer bij Ellen bestellen!

Goedemorgen Ine, Wat super leuk om te lezen, heel erg graag gedaan en heel veel plezier ermee! Fijne dag! Groetjes Caltabellotsa

Erg snel in huis en super zorgvuldig ingepakt. Leuk om uit te pakken. En blij met de huisjes! Bedankt!

Dag Daniella, Super leuk om te lezen dat u het pakket goed ontvangen heeft, heel veel plezier ermee! Fijne avond! Groetjes Caltabellotta

Drie prachtige vazen van Gommaire besteld. De volgende dag was de bestelling al binnen. Geweldig verpakt, veel aandacht aan besteed. Fijn contact. Kortom de 5 sterren zeker waard. Lieve groet THUZZ Disign

Goedemiddag Thuzz Disgn, Super leuk om te lezen, heel veel plezier met je aankoop!! Fijne middag! Groetjes Caltabellotta

Snel antwoord op vraag, zeer snelle levering! Bedankt

Goedemorgen Olga, Super leuk om te lezen, heel veel plezier met je aankoop. Fijne dag! Groetjes Caltabellotta

Keurig verzorgd en snel

Ik ontving geen bevestiging van mijn bestelling en daardoor ontstond er bij mij twijfel omtrent mijn bestelling. Dat bleek niet nodig te zijn want het kwam heel mooi en veilig verpakt bij mij aan.

Goede en snelle levering van de spullen.

veel keuze uit zeer mooie spullen, besteld via de website en snel geleverd, top!

Dag Anita, Dank je wel voor je mooie review, we wensen je heel veel plezier met je aankoop!! Fijne middag! Groetjes Caltabellotta

Mooi maar geen trechter

Zien er mooi uit maar ik mis toch wel een trechter. Had er voor die prijs best wel 1 bij willen hebben. Tip? Kan ze nu fus niet gebruiken.....

Super mooie rhee mokken

Hele fijne webshop. Alles snel geleverd en heel vriendelijk en behulpzaam contact via email!!

Snelle service. Leuk verpakt.

Met aandacht en verzorgt afgeleverd en ingepakt.

Netjes en snel

Netjes verpakt met een vriendelijk briefje erbij. Ook omdat het breekbaar was goed beschermd verpakt in de doos. Gelijk de dag na bestelling verstuurd en de dag erna geleverd.

Geweldig!!!

Ik had een Brynxz klokje besteld! Dat is van beton dus breekbaar! Het was supergoed ingepakt met papier en bubbeltjes plastic! Maat het persoonlijke briefje maakte het af! Het was de 1e x dat ik er besteld heb, maar zeker niet de laatste keer!

Hele mooie website!

Mooie website!!! Snelle verzending.

Geweldige winkel met goede service en vriendelijkheid

Online besteld, pakketje met een sjaal van Zusss was gelijk de volgende dag binnen. Erg leuk verpakt met een mooi kaartje erbij...op zich al een cadeautje. Toch net dat stukje extra waardoor je je als klant gewoon verwent voelt. Superservice en erg vriendelijk aan de telefoon. Had een kleinigheidje met mijn sjaal, na telefonisch contact echt heel goed geholpen en tot mijn volle tevredenheid perfekt opgelost. Daar kunnen veel webshops een voordeel aan nemen !! Ik ga zeker weer bij deze Webshop bestellen !! Top dames nogmaals mijn dank

Mooie website en webshop. Snelle afhandeling. Ik heb een prachtig statue / ornament besteld en had het binnen twee dagen al binnen.

Pure & Original verf gekocht via de webshop. Snel verwerkt!

Had online besteld, volgende dag mooi verpakt in huis.

Vlotte service

Na mijn online bestelling werd het artikel heel snel verstuurd.

Jammer

Ik had een tas besteld, bij binnenkomst was het niet de kleur die bij de plaatjes stonden (er stond bij krijt en bij plaatjes veder stond een beetje grijs/groen daar op besteld) en zelf vond ik hem toch iets te groot. (daar kunnen jullie dan weer niks aan doen) maar toch retour gezonden. Vond jullie site wel super leuk en jullie hebben veder ook leuke dingen zal als ik ik iets wat ik wil, zo weer bij jullie bestellen hoor.

Snelle communicatie met extra foto’s en een top lamp!

N.v.t.

Snelle levering ik m een leuk pakketje

Leuke, persoonlijke mail en een lief briefje bij de bestelling als dank voor het bezoek aan de online shop. Mooie merken!!

Over Caltabellotta interieur

Caltabellotta de woonwinkel en webshop voor woonartikelen. Wij hebben een prachtige collectie waarmee u een warme en fijne sfeer kunt creëren. We hebben unieke stukken waar maar één exemplaar van is, je vindt het allemaal bij ons. Dus kom gezellig een keertje naar onze winkel in Someren of kijk op onze webshop.