Fijne uitgebreide winkel met vriendelijke bediening

Een goed assortiment, mooi ingerichte winkel en vriendelijk geholpen!

• Kwaliteit personeel Goed

Dag Marianne, Super leuk om te horen, en heel veel plezier met je aankoop! Fijne middag! Met Vriendelijke Groeten Calltabellotta

Mooi site, die je interesse aantrekt.

Snel en correcte, goed verpakte de bestelling ontvangen. Bestelde komt goed overeen met de foto's op de site.

• Kwaliteit personeel Goed

Dag Frans, Dank je wel, en heel veel plezier er mee. Fijne avond! Groetjes Caltabellotta

Vlotte, vriendelijke levering.

Was op zoek naar een specifieke bakvorm, en was heel blij dit bij toeval bij Caltabellotta te vinden. Snelle, vriendelijke levering. Ze bieden een inpakservice. Jammer dat niet aan te geven was welke produkten ingepakt moesten worden.

• Kwaliteit personeel Goed

GoedemiddagTirza, Het spijt zo dat niet helemaal naar wens was, wat betreft het inpakken van de cadeautjes, dat hebben we helaas niet in de webshop zitten. Daarom hebben we alles gezellig voor je in gepakt;) Er was wel de mogelijkheid om bij de opmerking erbij te zetten, wat je graag ingepakt zou willen hebben, maar vast over het hoofd gezien. We hopen dat verder naar wens is, en wensen je er heel veel plezier mee. Nog een fijne zondag! Groetjes Caltabellotta

leuk bankje

Snelle levering en leuk bankje

• Kwaliteit personeel N.v.t.

Dag Marjo, Super leuk om te horen, we wensen u heel veel plezier met het bankje! Nog een fijne middag! Groetjes Caltabellotta

Deze woonwinkel / webshop denkt met je mee! Echt een uitstekende webshop waar ze met je meedenken. En een super snelle levering.

• Kwaliteit personeel Goed

Dag Hariëtte Heel erg graag gedaan, en heel plezier ermee!! Een fijne avond gewenst! Groetjes Caltabellotta

Goed bedrijf met goede service

Snelle service en levering

• Kwaliteit personeel Goed

Dag Imma Heel erg graag gedaan, en heel plezier ermee!! Een weekend gewenst! Groetjes Caltabellotta

Een mooi product en snelle levering.

Ik ben blij met mijn product.

• Kwaliteit personeel N.v.t.

Dag Agaath, Heel erg graag gedaan, en heel plezier ermee!! Een fijne dag gewenst! Groetjes Caltabellotta

Leuke webshop!

Leuke webshop, snelle levering! Als je een vraag hebt, krijg je snel antwoord.

• Kwaliteit personeel Goed

Dag Judith, Heel erg graag gedaan, en heel plezier ermee!! Nog een fijne middag gewenst! Groetjes Caltabellotta

Mooie webshop, snelle levering.

Na bestellen product, kreeg ik het na 3 dagen thuis bezorgd. Wat mij opviel was dat het zo goed beschermd verpakt was. Heel blij met mijn aankoop.

• Kwaliteit personeel N.v.t.

Dag Esther, Heel erg graag gedaan, en heel plezier ermee!! Nog een fijne middag gewenst! Groetjes Caltabellotta

Nooit eerder iets besteld maar ben zeer tevreden

Voor het eerst wat besteld en contact gehad zeer tevreden.

• Kwaliteit personeel Goed

Dag Aida, Heel erg graag gedaan, en heel plezier ermee!! Nog een fijne middag gewenst! Groetjes Caltabellotta

Zeer snelle levering , top produckt en zeer vriendelijke medewerker.

Ik had eerst contact gezocht met Caltabellotta interieur, kreeg een zeer vriendelijke medewerkerster aan de telefoon . Ik had een vraag voor de medewerkerster of zij voor mij de hoogte van de lampe kap tot aan de grond wou opmeten . Dat deed zij zonder probleem. Ik heb daarna de industriële staande lamp gekocht. Ik had de lamp 's middags de industriële staande lamp besteld en de volgende dag rond half elf al binnen. Echt top , zeker deze winkel aan te raden.

• Kwaliteit personeel Goed

Dag John, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee! Nog een fijne zondag gewenst! Groetjes Caltabellotta

Vriendelijk en snel

Na een artikel nagevraagd te hebben, waarbij ik heel vriendelijk telefonisch geholpen ben was de bestelling de volgende dag al in huis.

• Kwaliteit personeel Goed

Dag Wim, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee! Een fijne dag gewenst! Groetjes Caltabellotta

Snelle goede levering!

Het breekbaar artikel was heel goed verpakt, goede en snelle service!

• Kwaliteit personeel Goed

Dag Carina, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee! Nog een fijne avond! Groetjes Caltabellotta

Snelle en goede service

Fijne service, meedenkend en snelle levering

• Kwaliteit personeel Goed

Dag Masha, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee! Nog een fijne zondag! Groetjes Caltabellotta

Goed geregeld en goed verpakt.

Olielampje besteld en dat kwam tijdig binnen en was ook goed en veilig verpakt.

• Kwaliteit personeel N.v.t.

Dag Arnold, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee! Fijne avond! Groetjes Caltabellotta

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering van mijn bestelling

Ik ben zeker blij met mijn lamp, wat ik wel bijzonder vond is dat hij voorzien was van een laag stof. Ik heb er ook geen problemen mee dat de lamp in de winkel heeft gestaan, maar had het wel netjes gevonden als hij schoon gemaakt was. Ik kreeg nu een beetje het idee alsof ik via marktplaats een 2de hands lamp gekocht heb voor nieuwwaarde. Nogmaals, ik ben blij met mijn lamp, maar wil wel als tip mee geven, haal even een doekje over het artikel dat wordt verkocht alvorens het aan de klant mee te geven.

• Kwaliteit personeel Kon beter

Beste Helma, Wat vervelend dat u het zo ervaren heeft, de lamp komt rechtstreeks van fabriek heeft nog niet eens in de winkel gestaan. Heel veel plezier ermee! Fijne dag! Groetjes Caltabellotta

• Kwaliteit personeel Goed

Dag Soraya, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee! Fijne avond! Groetjes Caltabellotta

Snelle levering, mooie spulletjes en erg leuk ingepakt♡

• Kwaliteit personeel Goed

Dag Marloes, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee! Fijne avond! Groetjes Caltabellotta

Snel bezorgd

ik had de sterretjes nodig overal uitverkocht had door de brievenbus gekund. De snelle sevice is top ! Kom gerust weer eens hier terug

• Kwaliteit personeel Geen mening

Dag Sofie, We begrijpen u maar het voor ons niet te doen om elk artikel te voor zien van een afmeting, en om zo de verzendkosten te bepalen. Onze excuses voor het ongemak. Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee! Fijne dag! Groetjes Caltabellotta

Correct en vlotte service

Is de eerste maal ,maar zal niet de laatste keer zijn dat ik iets bestel een aanraader

• Kwaliteit personeel Goed

Dag Sofie, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee! Fijne avond! Groetjes Caltabellotta

Prachtige spullen en zeer goed verpakt en een snelle verzending.

Al eerder besteld bij deze prachtige winkel nu weer een bestelling geplaats goed verpakt een zeer snelle verzending en prachtige spullen ...een toppertje weer dus.

• Kwaliteit personeel N.v.t.

Dag Dedy, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee! Alvast een fijne avond! Groetjes Caltabellotta

Snelle levering en heel goed verpakt

Kreeg snel antwoord op een email paket werd snel verstuurd en was heel goed verpakt

• Kwaliteit personeel N.v.t.

Dag Caro, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Fijne avond! Groetjes Caltabellotta

Kwaliteitsproduct dat heel snel geleverd is!

Mooie en duidelijke foto's op de web-site. Zeer goede prijs-kwaliteit. Snelle reactie en goede communicatie over de levering van de bestelling, met zeer snelle levering! ik ben erg blij met de mooie olielampjes!

• Kwaliteit personeel N.v.t.

Dag J.W.M, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Fijne weekend! Groetjes Caltabellotta

Netjes verpakt en snel geleverd

Precies wat je verwacht

• Kwaliteit personeel N.v.t.

Dag Rob, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Fijne dag! Groetjes Caltabellotta

Snelle levering, goed verzorgd, product voldeed aan de verwachting.

Toppie!

• Kwaliteit personeel Geen mening

Dag, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Alvast een fijne avond!! Groetjes Caltabellotta

Over Caltabellotta interieur

Caltabellotta de woonwinkel en webshop voor woonartikelen. Wij hebben een prachtige collectie waarmee u een warme en fijne sfeer kunt creëren. We hebben unieke stukken waar maar één exemplaar van is, je vindt het allemaal bij ons. Dus kom gezellig een keertje naar onze winkel in Someren of kijk op onze webshop.