Top geregeld en snel in huis

Top geregeld en snel in huis. Alles was super ingepakt.

• Kwaliteit personeel N.v.t.

Dag Inge, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Fijn weekend! Groetjes Caltabellotta

Fijne ervaring

Ik vond het een fijne ervaring. De communicatie was goed. Jammer dat er stukjes waren afgebroken van het stenen plaatje onder de lamp. Gelukkig heeft het geen invloed op de lamp zelf. Verder ben ik heel blij met de lamp. Deze staat mooi te shinen in ons huis.

• Kwaliteit personeel Geen mening

Dag Anja, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Fijne dag! Groetjes Caltabellotta

Prachtige website.

Prachtige website, heb rietenflessen van Hoffz besteld werden snel geleverd dank daarvoor.

• Kwaliteit personeel Goed

Beste Edith, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Alvast een fijne avond! Groetjes Caltabellotta

Breekbare bestelling zeer zorgvuldig ingepakt / verzonden

• Kwaliteit personeel N.v.t.

Beste Harry, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Fijne middag! Groetjes Caltabellotta

Mooie producten.

Hele mooie producten. Helaas 2x beschadigd product gekregen (vervoerder) Verder goed opgelost, maar kan zeker vriendelijker! Qua producten wel een aanrader!

Beste Kevin, Ook wij vinden het heel vervelend voor jullie dat het 2 x mis ging met de vervoerder, waar door de lampen beschadigingen op liepen. We hebben nadat we de foto's van u ontvangen hadden van de schade, meteen een nieuwe gestuurd, sneller kon bijna niet u had zaterdag weer een nieuwe in huis. Wij vinden het jammer dat we niet als vriendelijk door u ervaren zijn, onze excuses hiervoor! Heel veel plezier ermee!! Nog een fijne middag!! Groetjes Caltabellotta

What you see is what you get

Prachtige lamp in twee dagen binnen

Beste Miranda, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Fijn weekend! Groetjes Caltabellotta

Super!!

Snelle levering. En heel goed verpakt, en er een leuk cadeautje van gemaakt!!

Beste Jessica, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Fijn weekend! Groetjes Caltabellotta

super!

Na prettig telefonisch contact 2 prachtige tafellampen besteld. Goed ingepakt werden ze opgestuurd. Een persoonlijk kaartje erbij. Altijd leuk! Snelle levering.

Beste Margriet, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Fijne middag! Groetjes Caltabellotta

Glazen paas decoratie besteld Kwetsbaar spul, maar zeer zorgvuldig verpakt!! Erg blij mee! En een leuk foldertje bij de bestelling Om hebberig van te worden

Beste Lammert, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Fijne middag! Groetjes Caltabellotta

gaat wel

Heb de laaste 2 jaar heel mn huis opnieuw ingericht en zoveel besteld online en bij de meeste winkels zijn de verzendkosten dan ook gratis nou kun je dat niet doen maar over het algemeen hebben jullie heel veel van hetzelfde en dat het hier nou goedkoper is kan ik ook niet zeggen sommige spullen waren zelfs duurder deze bestelling kon ik verder nergen krijgen op mn vertrouwde adres maar ik dacht het is ook voortaan gratis maar nee krijg je later nog een mail voor de verzendkosten maakt mij niet uit is maar een tip doe ermee wat je wilt mn vrienden denken er net zo over kijk anders is op de site van het olde jachthuis of wen natural living

Beste Monique, Wat vervelend om te horen dat je dit zo ervaren hebt. Fijne zondag! Groetjes Caltabellotta

Prima.

Mijn pakketje was er snel en was netjes ingepakt. Alleen mijn eerste mail van de bevestiging van mijn bestelling kwam in mijn spam. Dus dacht eerst dat er iets niets goed was gegaan. Had gelukkig zelf mijn spam gecheckt.

Dag Judith, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! We vinden het heel vervelend dat de mail in spam terecht is gekomen, maar fijn dat je de mail toch gevonden had. Fijn weekend! Groetjes Caltabellotta

Uitstekende service en communicatie.

Keurig afgehandeld.

Dag Philip, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Alvast een fijne avond! Groetjes Caltabellotta

Goede en snelle service

Goede service en snel antwoord

Dag Silvia, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Fijn weekend! Groetjes Caltabellotta

Precies zoals ik verwacht had

Super was opzoek naar het product en heb het bij Caltabellotta gevonden

Goedemorgen Hilda, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Fijn zondag!! Groetjes Caltabellotta

Goed!

Mooie producten en snel geleverd

Goedemiddag Rob, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Fijn weekend!! Groetjes Caltabellotta

Geen reactie op bestelling

Ik heb de bestelling geplaatst, betaald en vervolgens niets meer gehoord. Dat stemt mij ongerust. Beetje moeilijk om op basis hiervan een definitieve waardering toe te kennen. Wellicht maskt de afhandeling alles goed.

Goedemorgen Joke, We hebben u een bericht gestuurd dat de bestelling is afgerond, en die zal in de ongewenste mail terecht zijn gekomen. Onze excuses voor het ongemak. Fijne dag! Groetjes Caltabellotta

Snelle levering, zorgvuldige verpakking!!

Goedemiddag P.M, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Fijn weekend!! Groetjes Caltabellotta

Mooie tafel lamp gekocht. Snelle levering En een klein bedankje altijd leuk

Goedemorgen Lutske, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Nog een fijne avond!! Groetjes Caltabellotta

zeer goede verzending

heel fijne webshop

Goedemorgen Christel, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Fijne dag!! Groetjes Caltabellotta

Gewoon goed!

Top assortiment!

Goedemorgen Tanja Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Fijne dag!! Groetjes Caltabellotta

Perfecte en snelle service. Prettige en persoonlijke benadering.

Goedemorgen Pauline, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Fijne dag!! Groetjes Caltabellotta

Super mooie mooie mand ontvanger , erg blij ermee

Hoi E Schaijk, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Alle goeds voor 2022!! Fijne avond!! Groetjes Caltabellotta

Prachtige winkel

Sfeervolle winkel en de bestelling via hun website was snel geleverd

Hoi Anita, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Alle goeds voor 2022!! Fijne avond!! Groetjes Caltabellotta

Goede service prachtig ingepaz!

Hoi Inger, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Alle goeds voor 2022!! Fijne avond!! Groetjes Caltabellotta

Prima kwaliteit goede prijs snelle levering

Prima kwaliteit goede prijs snelle levering

Hoi Al, Heel erg graag gedaan, en heel veel plezier ermee!! Hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2022!! Fijne avond!! Groetjes Caltabellotta

Over Caltabellotta interieur

Caltabellotta de woonwinkel en webshop voor woonartikelen. Wij hebben een prachtige collectie waarmee u een warme en fijne sfeer kunt creëren. We hebben unieke stukken waar maar één exemplaar van is, je vindt het allemaal bij ons. Dus kom gezellig een keertje naar onze winkel in Someren of kijk op onze webshop.