Eenvoudig bestelproces, snelle levering.

Duidelijke website om te bestellen en levering op tijd.

Snelle verzending uitstekend product

Snelle verzending. Volgende dag al in huis. Uitstekend product.

Top!!!

Zeer snelle levering. Top product

Alles is heel goed afgehandeld!

Product zelf was top, informatie over de levering op de website klopte, tussendoor nog even op de hoogte gehouden dat zoals aangegeven het product binnen 1 a 2 dagen verwacht werd van de leverancier. De dag erna bevestiging van verzending en uiteindelijk netjes door t transportbedrijf geleverd. En wat erg netjes is dat de prijs van de zwembad in de tijd van veel vraag niet omhoog ging net als bij vele ander aanbieders. Dus ook eerlijk.. bedankt

Snelle levering en goede prijzen!

Ik was blij verrast dat ik bij jullie de volgende dag al geleverd kon krijgen. Het ging om een pomp voor het zwembad, daar de meeste leveranciers dit pas na 2 weken leveren konden. Het stond voor 9 uur op de mat!

Zoals verwacht.

Op zondag besteld dinsdag in huis. Pakketbezorging via GLS, handig met de optie neerzettoestemming.

Een woord is een woord

Duidelijke afspraken die ze trouw opvolgen. Scherpe prijzen en heel goede service.

Zondag besteld en maandag al geleverd

super snelle levering

Snelle levering en service

Bevestigingen van bestelling, betaling en verzending zijn perfect wat zorgt voor een goede service, de volgende dag was het product al in huis.

fijn bedrijf-- zaken goed voor elkaar!!

Snelle makkelijke shop-- snelle en goed levering-- klantvriendelijk

Mooi zwembad gekocht! Voor nette prijs!

prima, vrijdag besteld, maandag in huis. Geen problemen.

Vriendelijke en snelle webshop

Ik werd netjes gebeld omdat een deel van mijn bestelling niet leverbaar was. Werd netjes opgelost en een dag later werd alles netjes bezorgd inclusief alternatief

Betrouwbaar

Afspraak is afspraak. Niet de goedkoopste.

Keurig gemonteerd, ziet er netjes uit.

Stevig speelmateriaal. Goede prijs-kwaliteit. Langere levertijd dan de website schrijft.

Goede service en snel geleverd

Overal gezocht naar een Intex Zoutsysteem, nergens meer te krijgen. Uiteindelijk toch gevonden bij Betuws Buitenspeelgoed. Door de omstandigheden en snel klikken verkeerde keuze gemaakt voor de aflevering. Mailtje gestuurd en naar tevredenheid snel opgelost. Volgende dag is het afgeleverd. Geweldig! Kinderen blij en wij ook.

Prima service, snelle levering en alles is compleet.

Zoutwater systeem en zandfilter van intex alsook glas en zout besteld, alles aangesloten en het draait meteen en goed. Dank voor de heldere uitleg en adequate afhandeling, het kost wel wat maar is zijn geld dubbel en dwars waard!!

Op tijd en goede artikelen

Niet te duur. Snel geleverd en goede spullen.

Goede levering

Ik heb besteld in het weekend. Kreeg 2 dagen later netjes mail van transport. Alles netjes, compleet en op tijd geleverd. Website doet wat het beloofd. Op voorraad is ook op voorraad.

Een zwembadje besteld deze was heel snel binnen !

Goede service en snelle levering!

Goede service en snelle levering!

Over Betuws Buitenspeelgoed

Betuws Buitenspeelgoed is erkend dealer van gerenommeerde merken buitenspeelgoed en blokhutten. Maar wij zijn méér dan alleen een schakel tussen de leverancier en u, de consument. Waarom? Omdat wij uw nieuwe producten desgewenst voor u monteren en plaatsen. Ideaal voor wie weinig tijd of twee linkerhanden heeft. Betuws Buitenspeelgoed combineert het gemak van een online webshop met de voordelen van een showterrein. Op ons ruime showterrein kunt u een keur aan buitenspeelgoed, blokhutten en andere producten zien, voelen en proberen vóór u tot bestellen overgaat. Kom gerust eens langs, de koffie staat klaar!