Snel geleverd, netjes verpakt

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Kon het product meteen ophalen op afspraak!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle afhandeling. Alles zoals beloofd.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijke website, producten makkelijk te vinden, goede omschrijving van producten.Snelle verwerking van de order, betaling en verzending.

Blijf zo doorgaan!

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle reacties

Afbeeldingen bij advertenties accuraat maken.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Bestelling plaatsen ging prima, ik kreeg netjes telefoon want er was een product niet maar wel een vervangend product. Zonder enige bijbetaling werd het pakket de volgende dag afgeleverd.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede prijs en snelle levering

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede afhandeling ,snelle levering!!

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Gewoon geleverd zoals beloofd.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

komen afspraken na

nvt

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Product in perfecte staat bezorgd terwijl het niet eens in een doos verpakt was

Snellere verzending zou mooi zijn.. de volgende dag in huis.. nu was het zondag besteld en woensdag binnen

Pluspunten

Verkeerd product geleverd, wel gelijk het goede nagestuurd en het andere product mochten we houden als compensatie voor het ongemak.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Supersnelle levering! Heel tevreden!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle en vlotte afhandeling

bancontact module werkte niet toen ik wou betalen. Site crashte enkele keren

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle en correcte bezorging! Zeer tevreden.

Geen.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Geen. Het persoonlijk contact met het bedrijf en de geboden oplossing door het bedrijf vond ik positief. Kortom van een koude naar een warme douche

Tuinkast besteld en ontvangen. Met geen mogelijkheid te monteren. Nog steeds geen oplossing van het probleem Na het plaatsen van bovenstaande tekst, ben ik dezelfde dag nog gebeld door Betuws Buitenspeelgoed. Afgesproken om nog een nieuwe poging te doen. Als dat niet lukte kon de kast retour. Zo gezegd, zo gedaan. Uiteindelijk stond de kast met de nodige (technische) hulp in 4 uur in elkaar. Al met al kost het veel moeite om de kast te monteren. Heb je geen technische kennis, begin er maar niet aan.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Heldere snelle communicatie over het product. Denken mee met de klant.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Kwalitatief goed materiaal van Nederlandse bodem tegen concurerende prijs. Goede en snelle levering.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Hele goede service eigenaar kwam zelf de dag van bestelling artikel zelf brengen omdat we dichtbij wonen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Professioneel, snel en klantvriendelijk! Goede service

Over Betuws Buitenspeelgoed

Betuws Buitenspeelgoed is erkend dealer van gerenommeerde merken buitenspeelgoed en blokhutten. Maar wij zijn méér dan alleen een schakel tussen de leverancier en u, de consument. Waarom? Omdat wij uw nieuwe producten desgewenst voor u monteren en plaatsen. Ideaal voor wie weinig tijd of twee linkerhanden heeft. Betuws Buitenspeelgoed combineert het gemak van een online webshop met de voordelen van een showterrein. Op ons ruime showterrein kunt u een keur aan buitenspeelgoed, blokhutten en andere producten zien, voelen en proberen vóór u tot bestellen overgaat. Kom gerust eens langs, de koffie staat klaar!