Super tevreden met hoe dit is gelopen, voornamelijk communicatie en persoonlijk!

De boxen die ik van mij zelf had zijn een paar dagen voor mijn feest kapot gegaan en ik raakte natuurlijk enorm in paniek… Ik was erg gespannen dat ik mijn feestje moest afzeggen omdat ik geen geluid had. Ik ben toen bij woox audio & light gekomen, en ik heb met de laatste hoop een berichtje gestuurd. Hier kreeg ik meteen reactie op dat alles geregeld zou worden. Ik heb daarna goede communicatie kunnen ervaren en zelfs advies kunnen krijgen hoe ik het feest nog beter kon maken door disco lampen en blacklights toe te voegen. En dit was een succes!!! Zeker aan te raden dit bedrijf, echt super! :) (Ook complimenten naar de jongeman die mij hiermee hielp, een aardige leuke gozer!)

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? N.v.t.

Geweldige licht en geluid show!

Bram heeft een geweldige licht en geluid opbouw gedaan voor onze bruiloft. Van buiten de trouwlocatie helemaal uitgelicht in de kleur die we wilde. Daarnaast binnen een prachtig DJ meubel en mooie licht effecten verzorgd. De DJ en zanger waren erg tevreden met de geleverde kwaliteit. Het was een geweldig feest mede dankzij Woox!! Bram heel erg bedankt en tot een volgende keer!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via een vriend of kennis
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Vriendelijke, persoonlijke en vakkundig service van top kwaliteit! Bram denkt mee en komt met leuke ideeën om er een nog mooier feestje van te maken!

Top geregeld

Vaker gehuurd, altijd netjes en fatsoenlijke spullen. Bram gaat nooit weg voordat het tot in de puntjes verzorgd is!

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? N.v.t.

Betaalbaar, betrouwbare apparatuur en flexibel meegedacht

Voor een familiefeest was ik op zoek naar een totaaloplossing voor beeld en geluid. Uiteindelijk kwam ik bij Woox uit. Zij konden mij een complete beamerset inclusief geluidsinstallatie leveren voor een zeer betaalbare prijs. Nadat we overeen waren gekomen, begon in te twijfelen aan de grootte van het scherm. Bram van Woox dacht actief mee en kon een groter scherm leveren. Het leek er even op dat hij de apparatuur niet op de gewenste tijd kon komen brengen, maar na wat rondbellen kon hij tóch een medewerker vinden die precies op tijd de spullen kwam brengen. Helaas had deze geen ervaring met het opbouwen van de beamerset, audio kende hij wel. Ik schrok er een beetje van, want er was me toegezegd dat een medewerker de hele set mee op zou komen bouwen. Na wat puzzelen kwamen we er samen uit en was de set compleet en werkend. Ik moest hem er wel nog even op wijzen dat ik graag stereo geluid wilde afspelen (hij dacht even makkelijk de ene speaker door te lussen naar de andere, waardoor ik mono geluid zou krijgen). Maar dat had hij snel voor me opgelost. Al met al was het een zeer gelaagd feest, mede dankzij de betrouwbare apparatuur.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Google
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Vanwege de prijs en de aangeboden diensten

TOP!

Voor een weekend weg met vriendinnen een paar lampen gehuurd. Alles tot in de puntjes goed geregeld door WOOX, denkt goed met je mee wat je fijn is om mee te nemen.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via een vriend of kennis, Via een DJ
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Door ervaringen van andere

Top verhuur bedrijf

Super chille en flexibele verhuur!

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Bedrijfsfeestje

Geweldige boxen met een super service!

2 hele goede boxen waar goed geluid uit komt en een discolamp die echt voor speciale verlichting zorgt. Wij zijn tevreden!

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? N.v.t.

Je word snel geholpen en de apparatuur goed. Wanneer je vraagt naar wat er nodig is, krijg je goed advies en er wordt met je met je mee gedacht

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via een vriend of kennis
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Een vriend vertelde dat ik bij Woox moest zijn om goede licht en geluid apparatuur te huren

Goede Service en alles volgens afspraak verlopen

Goede kwaliteit van zowel licht als geluid. Flexibel en alles keurig volgens afspraak.

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? N.v.t.

Super goede service, goed geluid uit de boxen!

Heb een fijne ervaring gehad met Woox. Goede service en de boxen gaven een goed en helder geluid. Zeker aan te raden!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via een vriend of kennis
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Hoorde van meerdere vrienden dat het fijne boxen en geluidsinstallatie is

Erg goed geholpen bij het offerteproces, en zonder zorgen de spullen gehuurd. De heren waren enorm aardig, de prijs is super en WOOX is erg flexibel. Kortom, wij bestellen zeker vaker als wij een feestje hebben!

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Prijs en aanbod

Top service voor een goede prijs

Na bespreken een complete set gehuurd. Ze denken graag mee over wat nodig is en doen dit allemaal voor een goede prijs!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Google
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Goede service, goede prijs

Een professionele club enthousiaste mensen welke graag met je meedenken

Dit is de 2e keer dat ik gebruik heb gemaakt van de diensten van Woox. Erg leuke en enthousiaste mannen die graag met je meedenken om het beste uit jw feestje te halen

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? N.v.t.

Altijd klaar staan net de juiste apparatuur

Al jaren huur ik mijn spullen bij WOOX. Altijd leveren ze juiste (werkende) apparatuur om een goed feestje te geven. Al met al een aanrader

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Google
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? De juiste spullen voor een eerljjke prijs

Super goede service en staan voor alles open!

De jongens van Woox staan voor alles open en denken goed met je mee. Super goede en snelle service.

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? N.v.t.

Een pakket op maat gehad voor een mooie prijs.

Na een belletje heb ik een pakket op maat gekregen, alles precies zoals ik het zocht. Voor een mooie prijs! De producten werden netjes geleverd en geinstalleerd. Naderhand werdt er netjes uitgelegd hoe alles werkte. Ook de offerte was met een prima prijs/kwaliteitsverhouding.

• Wat vindt je van de service van Woox Audio?
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via een vriend of kennis, Via Social Media
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Goede communicatie, mooie prijzen en advies op maat gekregen

TOP!

Ze zijn heel flexibel en alles wordt altijd goed en netjes geregeld, goede service. Apparatuur dat verhuurd wordt is ook super!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via een vriend of kennis
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Altijd goed en snel geregeld.

Goed materiaal en goede service

Ik ben erg tevreden over het bedrijf en zou het zeker aanraden, goed materiaal en een goede service

Top service en kwaliteit

Top service en kwaliteit

Perfect!

Voor een klein coronaproof feestje met 15 personen waren wij opzoek naar een leuk setje boxen en een microfoon. Met een goede prijs-kwaliteit zorgde Woox voor een mooie set inclusief bezorging en aansluiting.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Google, Via een vriend of kennis
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Prijs kwaliteit

Super tevreden !

Wij zijn erg tevreden over Wooxaudio. Gemakkelijk contact, er wordt goed meegedacht en levering en ophalen helemaal op orde. We hebben een super leuk feest gehad oa door de geleverde producten van Wooxaudio.

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Via Google gevonden

denken in mogelijkheden

snel en adequaat in aanlevering en denken mee in hoe optimaal te laten overkomen. alles net afgewerkt

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? N.v.t.

Top service voor een lage prijs

Een top ervaring met woox gehad. Goede service en goed huur materiaal.

Echt een top bedrijf!

Geven snel antwoord. Zijn erg goedkoop en een top service! Indien je iets wil huren regio 's-Hertogenbosch zou ik dit bedrijf altijd aanraden!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Google
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Goedkoop en goeie service

Dankzij Woox was het afscheid van groep 8 geslaagd!

Onze plannen voor het afscheid van groep 8 moesten een aantal keer omgegooid worden door diverse omstandigheden. Mede dankzij de flexibiliteit en hulp van Woox is het uiteindelijk helemaal goed gekomen!

Over Wooxaudio

Woox Audio is een verhuurbedrijf gevestigd in Helvoirt. Wij richten ons voornamelijk op particulieren en zakelijke events tot 1000 personen. Van themafeesten tot karaokeparty's en van een tuinfeestjes tot een compleet verzorgde bruiloftshow. Wij brengen jouw wensen in kaart en komen met een passende oplossing om jouw feest of event onvergetelijk te maken. Je kunt bij ons terecht voor: - Licht en geluid verhuur - Drive in shows - DJ gear - Special effects - Truss en podia Kenmerken van Woox zijn: - Gezellige en persoonlijke werkwijze - Goed advies / meedenkend - Zeer flexibel - Goede prijs kwaliteit verhouding