Goede Service en alles volgens afspraak verlopen

Goede kwaliteit van zowel licht als geluid. Flexibel en alles keurig volgens afspraak.

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? N.v.t.

Super goede service, goed geluid uit de boxen!

Heb een fijne ervaring gehad met Woox. Goede service en de boxen gaven een goed en helder geluid. Zeker aan te raden!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via een vriend of kennis
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Hoorde van meerdere vrienden dat het fijne boxen en geluidsinstallatie is

Erg goed geholpen bij het offerteproces, en zonder zorgen de spullen gehuurd. De heren waren enorm aardig, de prijs is super en WOOX is erg flexibel. Kortom, wij bestellen zeker vaker als wij een feestje hebben!

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Prijs en aanbod

Top service voor een goede prijs

Na bespreken een complete set gehuurd. Ze denken graag mee over wat nodig is en doen dit allemaal voor een goede prijs!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Google
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Goede service, goede prijs

Een professionele club enthousiaste mensen welke graag met je meedenken

Dit is de 2e keer dat ik gebruik heb gemaakt van de diensten van Woox. Erg leuke en enthousiaste mannen die graag met je meedenken om het beste uit jw feestje te halen

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Anders
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? N.v.t.

Altijd klaar staan net de juiste apparatuur

Al jaren huur ik mijn spullen bij WOOX. Altijd leveren ze juiste (werkende) apparatuur om een goed feestje te geven. Al met al een aanrader

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Google
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? De juiste spullen voor een eerljjke prijs

Super goede service en staan voor alles open!

De jongens van Woox staan voor alles open en denken goed met je mee. Super goede en snelle service.

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? N.v.t.

Een pakket op maat gehad voor een mooie prijs.

Na een belletje heb ik een pakket op maat gekregen, alles precies zoals ik het zocht. Voor een mooie prijs! De producten werden netjes geleverd en geinstalleerd. Naderhand werdt er netjes uitgelegd hoe alles werkte. Ook de offerte was met een prima prijs/kwaliteitsverhouding.

• Wat vindt je van de service van Woox Audio?
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via een vriend of kennis, Via Social Media
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Goede communicatie, mooie prijzen en advies op maat gekregen

TOP!

Ze zijn heel flexibel en alles wordt altijd goed en netjes geregeld, goede service. Apparatuur dat verhuurd wordt is ook super!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via een vriend of kennis
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Altijd goed en snel geregeld.

Goed materiaal en goede service

Ik ben erg tevreden over het bedrijf en zou het zeker aanraden, goed materiaal en een goede service

Top service en kwaliteit

Top service en kwaliteit

Perfect!

Voor een klein coronaproof feestje met 15 personen waren wij opzoek naar een leuk setje boxen en een microfoon. Met een goede prijs-kwaliteit zorgde Woox voor een mooie set inclusief bezorging en aansluiting.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Google, Via een vriend of kennis
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Prijs kwaliteit

Super tevreden !

Wij zijn erg tevreden over Wooxaudio. Gemakkelijk contact, er wordt goed meegedacht en levering en ophalen helemaal op orde. We hebben een super leuk feest gehad oa door de geleverde producten van Wooxaudio.

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Via Google gevonden

denken in mogelijkheden

snel en adequaat in aanlevering en denken mee in hoe optimaal te laten overkomen. alles net afgewerkt

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Anders
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? N.v.t.

Top service voor een lage prijs

Een top ervaring met woox gehad. Goede service en goed huur materiaal.

Echt een top bedrijf!

Geven snel antwoord. Zijn erg goedkoop en een top service! Indien je iets wil huren regio 's-Hertogenbosch zou ik dit bedrijf altijd aanraden!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Google
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Goedkoop en goeie service

Dankzij Woox was het afscheid van groep 8 geslaagd!

Onze plannen voor het afscheid van groep 8 moesten een aantal keer omgegooid worden door diverse omstandigheden. Mede dankzij de flexibiliteit en hulp van Woox is het uiteindelijk helemaal goed gekomen!

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? N.v.t.

Vriendelijk en top service!

Al jaren is Woox mijn adres voor de huur van geluid sets.

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Makkelijk en goed

Top gozer en goede prijs/kwaliteit

Blij met de lichten die we hebben kunnen huren bij Wooxaudio. Aanrader!

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Goede prijs/kwaliteit

Heel goed geregeld

Hele goede communicatie, goede prijs kwaliteit verhouding.

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? N.v.t.

Super goede service en aardige jongen!!

Super goede service en aardige jongen! Ook zeker betaalbaar!

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Niet te duur

Top service en perfect geluid & licht

Super goede service en alles keurig op tijd geleverd, geïnstalleerd en weer opgehaald. Top installatie en licht, wat een belangrijke bijdrage aan het feest heeft geleverd

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Google
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Zat in de buurt, goede prijs/kwaliteitverhouding

Klantvriendelijk, goede prijs en goed materiaal.

Nu al twee keer bij Woox gehuurd en tot twee keer toe erg tevreden!

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? N.v.t.

Zeer fijne en flexibele partner!

Ik ben als DJ in aanraking gekomen met Woox Audio. Wanneer ik een feestje ging draaien vroeg ik altijd Woox om een DJ show te verzorgen. Inmiddels ben ik gestopt met draaien en help ik hem nog vaak mee tijdens het opbouwen van de shows. Telkens weer levert Woox een mooie show dat past bij de gelegenheid en wensen van de klant. In mijn ogen onderscheidt Woox zich door de mate van aandacht voor de particuliere klant. Een feestje thuis, bruiloft of bedrijfsfeest? Bij Woox ben je altijd aan het juiste adres.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via een vriend of kennis
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Gezellige, informele, flexibele en betaalbare partner!

Goede service, vriendelijk en behulpzaam

Wij zijn zeer vriendelijk geholpen door Bram van Woox. Er werd meegedacht, ze zijn flexibel en behulpzaam.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Google
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? wij zochten een audio installatie, en Woox reageerde snel en de prijs was aantrekkelijk

Over Wooxaudio

Woox Audio is een verhuurbedrijf gevestigd in Helvoirt. Wij richten ons voornamelijk op particulieren en kleine zakelijke klanten. Van themafeesten tot karaokeparty's en van een tuinfeestjes tot een compleet verzorgde bruiloftshow. Wij brengen jouw wensen in kaart en komen met een passende oplossing om jouw feest of event onvergetelijk te maken. Je kunt bij ons terecht voor: - Licht en geluid verhuur - Drive in shows - DJ gear - Special effects - Truss en podia Kenmerken van Woox zijn: - Gezellige en persoonlijke werkwijze - Advies / meedenkend - Zeer flexibel