Vriendelijk en top service!

Al jaren is Woox mijn adres voor de huur van geluid sets.

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Makkelijk en goed

Top gozer en goede prijs/kwaliteit

Blij met de lichten die we hebben kunnen huren bij Wooxaudio. Aanrader!

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Goede prijs/kwaliteit

Heel goed geregeld

Hele goede communicatie, goede prijs kwaliteit verhouding.

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? N.v.t.

Super goede service en aardige jongen!!

Super goede service en aardige jongen! Ook zeker betaalbaar!

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Niet te duur

Top service en perfect geluid & licht

Super goede service en alles keurig op tijd geleverd, geïnstalleerd en weer opgehaald. Top installatie en licht, wat een belangrijke bijdrage aan het feest heeft geleverd

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Google
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Zat in de buurt, goede prijs/kwaliteitverhouding

Klantvriendelijk, goede prijs en goed materiaal.

Nu al twee keer bij Woox gehuurd en tot twee keer toe erg tevreden!

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? N.v.t.

Zeer fijne en flexibele partner!

Ik ben als DJ in aanraking gekomen met Woox Audio. Wanneer ik een feestje ging draaien vroeg ik altijd Woox om een DJ show te verzorgen. Inmiddels ben ik gestopt met draaien en help ik hem nog vaak mee tijdens het opbouwen van de shows. Telkens weer levert Woox een mooie show dat past bij de gelegenheid en wensen van de klant. In mijn ogen onderscheidt Woox zich door de mate van aandacht voor de particuliere klant. Een feestje thuis, bruiloft of bedrijfsfeest? Bij Woox ben je altijd aan het juiste adres.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via een vriend of kennis
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Gezellige, informele, flexibele en betaalbare partner!

Goede service, vriendelijk en behulpzaam

Wij zijn zeer vriendelijk geholpen door Bram van Woox. Er werd meegedacht, ze zijn flexibel en behulpzaam.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Google
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? wij zochten een audio installatie, en Woox reageerde snel en de prijs was aantrekkelijk

Goede service & veel keuze.

Ik kom hier nu al een aantal jaren en ben zeer tevreden. Goede service en een groot aanbod, helemaal top!

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? N.v.t.

Prettige partner in audio oplossingen.

Woox geeft op persoonlijke wijze advies en zorgt voor de juiste audio ondersteuning voor feesten. Flexibel in de samenwerking, snelle reactie op vragen en duidelijke afspraken en prettige samenwerking. Apparatuur is van goede kwaliteit en worden geleverd met de juiste toebehoren en uitleg waar nodig.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Google
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Persoonlijk contact, flexibel en betrouwbaar.

Makkelijk en goede service met super prijzen. Fijn bedrijf om mee samen te werken! Raad het zeker aan.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Google
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Dichtbij, goede prijzen

Top service en natuurlijk geluid!

Snel te regelen, snel antwoord middels whatsapp. Flexibel in brengen en ophalen. En het belangrijkste natuurlijk super geluid! In een woord top!

Snelle en persoonlijke service

Snelle en goede service van woox. Alles werd netjes volgens afspraak geleverd.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via een vriend of kennis
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Op aanraden van een kennis

Perfecte service en kwaliteit

Wij hebben al twee jaar op rij onze boxen bij Woox audio gehuurd en wij zijn daar zeer tevreden over. De kwaliteit van de boxen is fantastisch. Verder is de service top en snel.

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? N.v.t.

Goede service, en altijd kwaliteit

Als ik bij woox iets huur staat het er altijd netjes op tijd, en weet wat ik kan verwachten. Ze denken ook altijd met je mee en vragen naar je wensen.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via een vriend of kennis, Via een DJ
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Omdat ik van collega dj's hoorde dat de kwaliteit en de prijs goed is

prima bedrijf

Nette en kwalitatief goede spullen en goede service

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? ken ik

Goede kwaliteit.. Goedkoop en denken met je mee

Ik heb nu 2x een set gehuurd bij Woox audio, en ben zeer tevrede.. Goede service en hebben altijd wel een oplossing. Het is goedkoop en de kwaliteit is erg hoog. Een dikke aanrader

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Google
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Goedkoop, en goede kwaliteit

Super klantvriendelijk, netjes thuis afgeleverd en goede apparatuur!

Een geluidsset incl toebehoren gehuurd. Apparatuur was niks op aan te merken, hebben een top feest gehad! Spullen werden netjes thuis geleverd en weer opgehaald. Klantvriendelijk en denken met je mee.

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? N.v.t.

super bedrijf, altijd goed geregeld!!

Woox is een top bedrijf met super service en goede prijzen! Bram is zeer flexibel, een dag later je spullen terug brengen als je niet kan is dat vaak geen probleem! Hij heeft altijd wel iets passends voor je klaar staan en is dit er toevallig even niet zorgt hij voor een goed alternatief. Altijd goede kwaliteit spullen die vooraf getest zijn.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Reclame op de bus
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? in de buurt, vriendelijk, goede prijs

Goede kwaliteit en service

Woox kwam bij ons feest licht en geluid installeren. Alles ging goed en hij kwam het de volgende dag ook weer ophalen. Goede service en vriendelijk personeel.

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Relatief lage prijs

meedenken, afspraken nakomen en kwaliteit leveren!! Top!

Erg fijn samengewerkt met Woox Audio om van ons tuinfeest een topfeest te maken. Van de sfeerverlichting tot en met de verzorging van het geluid en special effects. Met name het meedenken, goede voorbereiding en prettig contact maakte voor ons het verschil. En niet onbelangrijk, ook bij het afbreken weer netjes alles conform afspraak opgeruimd en netjes achtergelaten. Echt een aanrader!

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via een vriend of kennis
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? prima prijs kwaliteit verhouding, persoonlijke benadering, professioneel geregeld

Betaalbaar en een goede service

Zeer klantvriendelijk bedrijf, die erg meedenkend is, en prima materialen heeft

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Reclame op de bus
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Goede broodjes en koffie

Passende geluidsinstallatie voor een mooie prijs.

Huren al verschillende jaren de geluidsinstallatie voor op de carnavalswagen bij WOOX. Door de jaren heen telkens weer net iets groters. Altijd goed advies gehad wat een mooie installatie opleverde voor een mooie prijs. Het installeren op de carnavalswagen kost extra tijd maar dat is bij WOOX nooit een probleem geweest. Wordt vriendelijk geholpen en ze staan overal voor open. Wij zijn er erg tevreden mee.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via een vriend of kennis
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Vanwege positieve reacties van kennissen.

Altijd Goed optijd en nette prijzen!

Ik heb altijd goede ervaringen met dit bedrijf. Goeie prijzen plus goeie service.

• Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? N.v.t.

Prima dienstverlening, flexibel en meedenkend

Heb al meerdere keren apparatuur gehuurd bij Woox. Op vragen wordt snel en meedenkend gereageerd. Kwaliteit van de apparatuur is prima. En er wordt altijd geprobeerd om zo goed mogelijk op de klantwens in te spelen.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via een vriend of kennis
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? Prima dienstverlening. Apparatuur voldoet aan de wens.

Over Wooxaudio

Woox Audio is een verhuurbedrijf gevestigd in Helvoirt. Wij richten ons voornamelijk op particulieren en zakelijke events tot 1000 personen. Van themafeesten tot karaokeparty's en van een tuinfeestjes tot een compleet verzorgde bruiloftshow. Wij brengen jouw wensen in kaart en komen met een passende oplossing om jouw feest of event onvergetelijk te maken. Je kunt bij ons terecht voor: - Licht en geluid verhuur - Drive in shows - DJ gear - Special effects - Truss en podia Kenmerken van Woox zijn: - Gezellige en persoonlijke werkwijze - Goed advies / meedenkend - Zeer flexibel - Goede prijs kwaliteit verhouding