Op en top kwaliteit en niet de duurste

Woox heeft mijn feest diverse keren verzorgd. Elke keer was erg goed geregeld. Het werd opgebouwd en weer opgeruimd. Ook de dj die erbij was gehuurd was erg goed.

• Wat vindt je van de service van Woox Audio?
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Via Google, Via een vriend of kennis
  • Waarom heb je voor Woox Audio gekozen als leverancier? N.v.t.

Torenakker 20 5268BX Helvoirt

0646862004

Over Wooxaudio

Woox Audio is een verhuurbedrijf gevestigd in Helvoirt. Wij richten ons voornamelijk op particulieren en zakelijke events tot 1000 personen. Van themafeesten tot karaokeparty's en van een tuinfeestjes tot een compleet verzorgde bruiloftshow. Wij brengen jouw wensen in kaart en komen met een passende oplossing om jouw feest of event onvergetelijk te maken. Je kunt bij ons terecht voor: - Licht en geluid verhuur - Drive in shows - DJ gear - Special effects - Truss en podia Kenmerken van Woox zijn: - Gezellige en persoonlijke werkwijze - Goed advies / meedenkend - Zeer flexibel - Goede prijs kwaliteit verhouding