Snelle service, netjes verpakt.. zeker een aanrader

Snelle afhandeling

Goeie service

nederlaag

Ik bestelde wit zand voor het aquarium en ik kreeg goud vanaf het strand.Ik raad af om in dit bedrijf te kopen, het zijn oplichters

Beste mevrouw I.A. Jarosz, We hebben u het aquariumzand (0,1-0,3mm) geleverd dat u bestelde in onze webshop. In de shop staan foto's afgebeeld van het zand in de verpakking, het zand los en het zand onderwater in een aquarium. U had er verstandig aan gedaan deze foto's te bekijken. In de beschrijving staat tevens dat het zand zeer licht van kleur is, echter niet dat het zand wit is. Had u de zak niet direct geopend en deels gebruikt dan had u deze kunnen retourneren. Dat u teleurgesteld bent kunnen we ons voorstellen maar dat u ons oplichters noemt vinden we nogal ver gaan en totaal niet nodig. U beticht ons er zelfs van dat we de website hebben aangepast om u op het verkeerde been te zetten. Dergelijke praktijken passen niet in ons bedrijf. We waarderen al onze klanten en doen altijd ons uiterste best onze hoogwaardige producten snel en zorgvuldig te leveren.

Prima producten. Snelle verwerking is belangrijk (goede voorbereiding van de werkzaamheden geeft een goed resultaat).

zeer goed, en vlotte levering

Gewoon geweldig geregeld, had zelf een foutje gemaakt ivm bezorgen maar dat is gelijk recht gezet. Een woord, SUPER.

Artikelen snel en persoonlijk geleverd. Moet de vloer nog aanbrengen, maar ziet er allemaal prima uit!

Goede kwaliteit, snelle service. Top!!!

Goede kwaliteit, snelle service. Top!!!

Redelijke prijs en zeer goede producten Zand wat gewassen hoeft te worden

Top service!

Goed advies, erg blij mee

Super tevreden!

Mooi aquariumzand. Stofvrij. Ideaal.

Super en denkt met de klant mee

Super ervaring, de order is snel opgepakt. Was vergeten om deksel bij te bestellen maar met een telefoontje was het geregeld.

Zij zijn zelfs mijn bestelling thuis komen brengen, omdat ze toch in de buurt waren.

Prima afhandeling

Goede service en perfecte producten!

Aanrader

Goede producten, vriendelijk deskundig advies

Altijd tevreden en telefonisch goed bereikbaar voor advies

uitstekende service en product

snelle verzending. product is naar wens. een aanrader voor de volgende keer. 5 ☆

Snelle verzending

Het product (Epoxy Coating HS) was wat lastig te verwerken, maar dit kwam waarschijnlijk door de lage temperatuur. Maar het eind resultaat mag er wezen.

Goed geholpen en een snelle levering

Ik wilde het filtergrind gebruiken om een verzwaarde deken te maken, maar was niet zeker van het formaat en of de steentjes niet te scherp waren. Een gekke vraag, dacht ik, maar ik werkt direct beantwoord in de chat en blijkbaar wordt het grind meer gebruikt daarvoor. Ik kreeg advies over het formaat en had het binnen 48 uur in huis. Erg blij mee! Nu kan ik de deken eventueel wassen :)

Snelle verzending en telefonisch goede adviezen!

Gezien het de eerste keer was dat ik met producten van MultiQuartz werkte was ik blij dat ik telefonisch vragen kon stellen. De toe gezonden artikelen zien er verzorgd uit. Het eind resultaat mag er wezen! Nu zien hoe het zich houdt.

prima!

Aquariumzand besteld, werd heel snel geleverd! Het enige minpuntje is dat er bij dat zand staat dat je het niet meer hoeft te spoelen. Hier ook nog over gebeld. Uiteindelijk toch gedaan en dat was maar goed ook, heb het 6 x moeten spoelen voordat het helder was! Misschien toch op de site vermelden? Maar supersnel geleverd, dank jullie wel!

na telefonisch goed ingelicht te zijn door Aran Uijthoven, de epoxy transparant besteld, netjes de volgende dag goed verpakt in huis, volgens de aanwijzingen aangemaakt en verwerkt, prachtig eind reultaat. had alleen 2 x 5 kg besteld, maar had maar 5 kg nodig.

Prima service en snelle levering ondanks wat zwaardere producten

Besteltraject is prima en uiterst snelle levering.

Heel fijn

Fijne service