Heel vlot

Na het bestellen mailde ik kort over de levertermijn. Heel kort daarna kreeg ik vriendelijk respons, en de volgende dag al de levering toegestuurd. Fijn als alles soepel loopt zeg!

Prima klantervaring! Zoals het hoort.

Ik heb Multiquartz online gevonden en heb een bestelling geplaatst via hun webshop. De bestelling kon worden afgehaald op locatie.Daar ik nog wachtte op een confirmatie van het klaarzetten had ik telefonisch contact opgenomen. Nadat ze even niet bereikbaar waren ben ik netjes binnen no time teruggebeld en de bestelling was al klaar en kon op ieder moment worden afgehaald. Bij afhalen stond de bestelling direct klaar om ingeladen te worden, super! Vriendelijk personeel ook. Als ik ooit nog materialen nodig heb zal ik hier zeker weer bestellen!

Precies zoals beschreven

Ik heb transparante epoxy voor op onze badkamervloer gekocht. Product was precies zoals beschreven. Prima zelf te doen. Bij elkaar 3 lagen op ca 2 m2 en ik heb nog ruim over. 30% verdunnen was prima tip. Alles ziet er nu weer strak uit

Professionele en snelle service

Bij de kleurcoating veel kleurverschil langs de randen. Blanke lak is super.

Egaline besteld. En gelijk gehaald.

Over de fermacell platen gips gebonden egaline gebruikt. Deze vloeide zeeeer mooi uit. Met een harde toplaag.

Uistekende service

Prima bedrijf goed en snel geholpen

Prima bedrijf staan je vriendelijk te woord en materiaal snel en op tijd binnen klasse!!!

Perfect zand voor mijn aquarium. Schoon droog en goed verpakt. Zeer blij mee.

Ik koop mijn aquarium zand altijd bij multiquartz, het wordt altijd met een goede service geleverd en het zand is mooi schoon

Goed produkt

Goede produkten , alleen een punt, voor kleine produkten met je ook hoofdprijs betalen voor verzending!

Na een kleine hapering in de bezorging werd alles zeer goed geregeld. Zelfs spoed bestelling werd veel aandacht aan besteed. Bij vragen word je zeer kundig geholpen. Prima bedrijf om mee samen te werken.

Prettig bedrijf

Aquarium zand besteld. Had ik nog een paar vragen over. Super snel en vriendelijk beantwoord. Wel wat verwarrend dat etiquet op zak iets anders vermeldt dan aquarium zand.

uitstekende producten

uitstekende producten

Bestelling was er binnen een paar dagen, product is gemakkelijk aan te brengen en ziet er top uit.

Top service!

We hebben het zelf een gietvloer in onze badkamer toegepast; en deed dit voor het eerst. Spannend gedoe, aangezien het in zeer korte tijd moet worden aangebracht. Dus we hadden een aantal vragen wrt de producten en het gebruiksaanwijzingen. We waren uitstekend geholpen. We zijn al met al heel tevreden met onze vloer!

Top! Goed meegedacht en snelle levering!

Vlotte levering, makkelijk te verwerken. Aangebracht op een cementen aanrechtblad. Niks van te zien (mat) precies zoals wij hadden gehoopt!

Gladjes

Afgelopen weekend de badkamer geëgaliseerd. Ziet er gladjes uit. Icm vloerverwarming. Volgend jaar weer maar dan alle slaapkamers. En dit ook met vloerverwarming. Toppie bedankt Aran.

Fijne service, snelle levering. Had een foutje gemaakt in mijn bestelling die gelijk intern is opgelost. Super:)

Top product en snelle levering

Ruime keuze

altijd perfect advies

Telefonisch is er altijd ruimte om het project door te spreken. dit is voor mij een van de belangrijkste redenen om hier te bestellen

Helder en snel

Ik moest even wennen aan hoe ik de verschillende kleurtjes op de website kon vinden, maar vervolgens ging het bestellen en het leveren als een speer.

De potten zijn nog dicht! De communicatie was uitstekend en de levering ging echter voorspoedig

Product is nog niet gebruikt!!

Niet helemaal tevreden

We zijn niet helemaal tevreden met de verfvlokken. Eerst en vooral omdat wij een hoog bedrag betaalden voor de verzending (rond de 11 euro), op een totaal van rond de 33 euro. Daarnaast zijn we van de vlokken zelf ook niet super tevreden. We hebben deze ingestrooid op een natte PU gietvloer en na uitharding gefixeerd met een topcoat. Nu merken we dat de vlokken overal wat zijn opgekruld, waardoor er een reliëf ontstaan is en de vlokken in principe kleine kuiltjes hebben gemaakt. Deze werden niet gevuld met de toplaag. Indien multiquartz een vullende (transparant matte) toplaag heeft, dan hoor ik het graag. Het uitzicht daarentegen is wel goed. We vinden het heel mooi, echter jammer van de krulling.

Schoepenweg 42

8243PX Lelystad