Snel accuraat antwoord op al mijn vragen

Snel accuraat antwoord op al mijn vragen

Perfecte vloercoating

Goed te verwerken en makkelijk aan te brengen. Hard goed uit met een mooie glans. Aanrader!

Goed bereikbaar voor advies, prima producten voor een scherpe prijs

Ik had best een lastig project met de temperatuur en het vochtgehalte maar met het advies van multiquartz is het goed gelukt.

Goede info zeer snelle bezorging ze maken waar wat ze zeggen

++ klantgericht!

Uiterst tevreden over dienstverlening; Aran is erg bereikbaar, hulpvaardig en eerlijk.

Snelle en goede service

Snelle levering ook voor advies kun je er goed terecht

Super service!

Dankzij alle tips van Aran zelf een gietvloer kunnen leggen. Duidelijke handleiding op de site en voor verdere vragen en tips is Aran goed bereikbaar. Zelf heb ik een vloer gelegd op een zandcement ondergrond met de volgende producten en volgorde: primer universeel, woonbeton cementious sl constructive, Glanscoating sl en coating pu mat transparant. Voor iemand die een beetje handig is is het allemaal goed zelf te doen. Alleen de Glanscoating sl heb ik een beetje onderschat, deze laag had ik te grof aangebracht en is niet zo mooi opgedroogd (wel weer redelijk goed gekomen met de coating pu mat transparant. Mocht ik dit opnieuw doen zou ik de Glanscoating sl zeker met een drukspuit aanbrengen zoals Aran al als tip had gegeven.

Zeker een aanrader

Wij hebben voor onze bedrijfsunit een vloer van 80 m2 behandeld met 2 lagen Epoxy Coating HS RAL7035. Als eerste hebben we de gevlinderde vloer op geschuurd, goed de vloer schoon gezogen en de primer aangebracht. De volgende dag is de 1e laag epoxy aangebracht en een dag later hebben de 2e laag epoxy aangebracht. Wij zijn tevreden. Christiaan

Alles netjes optijd binnen gekregen. Alleen als je e epoxy afweegt op gewicht, met het mengen duurt het veel laner dan er staat in de beschrijving. Niet dat dit erg is, maar wel als je haast hebt met iets gieten, wat in mijn geval zo was.

Produkt voldoet niet aan de omschrijving

Produkt omschrijft transparante lak laag maar is melk wit. Kan ik niet toepassen heb een transparante laklaag nodig voor een grijze epoxy coating vloer.

Best Marco, Het klopt dat zowel het A en B component van Epoxy Transparant niet transparant zijn. Echter zodra A en B volgens voorschrift zijn gemend en de coating in een laagdikte van 100 à 150 gram per m2 wordt aangebracht zal je zien dat de coating transparant uithard. Het lijkt wel magie. Nagenoeg al onze topcoatings, bijvoorbeeld Coating PU MG, Coating PU SG NF of Coating PU TR, Topper 12 zijn in beginsel niet transparant maar harden wel transparant uit. Vind het jammer dat je het product beoordeeld met een onvoldoende terwijl je het niet hebt toegepast, daarnaast heb je ons niet benaderd voor vragen of een advies. We beantwoorden vragen graag of helpen je bij het maken van een keuze.

Mooi

Fijn spul om mee tezandstralen, blaast de verf en roest er makelijk af zonder het metaal aantetasten.

Top Zand!

Goede duidelijke site, snel geleverd en erg mooi zand!

goede service

goede service kreeg een goed advies over het product zeer tevreden.

Topper!

Duidelijke site met veel keuze. Vlot afgehandeld en voldoet volledig aan de verwachtingen.

Makkelijk te bereiken voor adviezen en snelle levering!

Meerdere keren telefonisch kunnen overleggen over technische vraagstukken en altijd goede bereikbaarheid en behulpzaamheid ervaren!

Prima, snelle service.

Oké.

Meer dan super

Nog echte service Denkt mee kosten besparing Zeer snel Ook bij nood bereikbaar In alle opzichten geweldig bedankt

Twee emmers filterzand werden snel geleverd

Klein minpuntje

Als jullie gesloten zijn voor een bepaalde periode dit dan ook graag vermelden bij de bestellingen. Ik heb daardoor meer dan 1 week op de bezorging moeten wachten terwijl ik het snel nodig had. Verder zeer tevreden over het bestelde product. Mvrgr, Paul van Meerendonk Walls with Passion

Snel geleverd goed product. Wij gaan hiermee door. Alleen kan ik de factuur nergens vinden. Niet in de mail of bij levering. Met vriendelijke groet Ton Gieske

Vriendelijk service professioneel afgehandeld en snel response. Prijs Kwaliteit Goed +++

xx

Goede prijs/kwaliteit, servicegericht, makkelijk bereikbaar voor eventuele vragen

zeer correct en snel geleverd

goed bedrijf komt afspraken zeer goed na topper

Goede voorlichting en service

Goed advies gekregen over de verwerking.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.