Goed geholpen en een snelle levering

Ik wilde het filtergrind gebruiken om een verzwaarde deken te maken, maar was niet zeker van het formaat en of de steentjes niet te scherp waren. Een gekke vraag, dacht ik, maar ik werkt direct beantwoord in de chat en blijkbaar wordt het grind meer gebruikt daarvoor. Ik kreeg advies over het formaat en had het binnen 48 uur in huis. Erg blij mee! Nu kan ik de deken eventueel wassen :)

Snelle verzending en telefonisch goede adviezen!

Gezien het de eerste keer was dat ik met producten van MultiQuartz werkte was ik blij dat ik telefonisch vragen kon stellen. De toe gezonden artikelen zien er verzorgd uit. Het eind resultaat mag er wezen! Nu zien hoe het zich houdt.

prima!

Aquariumzand besteld, werd heel snel geleverd! Het enige minpuntje is dat er bij dat zand staat dat je het niet meer hoeft te spoelen. Hier ook nog over gebeld. Uiteindelijk toch gedaan en dat was maar goed ook, heb het 6 x moeten spoelen voordat het helder was! Misschien toch op de site vermelden? Maar supersnel geleverd, dank jullie wel!

na telefonisch goed ingelicht te zijn door Aran Uijthoven, de epoxy transparant besteld, netjes de volgende dag goed verpakt in huis, volgens de aanwijzingen aangemaakt en verwerkt, prachtig eind reultaat. had alleen 2 x 5 kg besteld, maar had maar 5 kg nodig.

Prima service en snelle levering ondanks wat zwaardere producten

Besteltraject is prima en uiterst snelle levering.

Heel fijn

Fijne service

goede service en snelle levering

goede service en snelle levering

Product snel geleverd en goed verpakt

Goede zaak, kwaliteit, betaalbaar, uitstekende service al jarenlang, zo hoort het.

Wij kopen al 10 jaar coating voor diverse doeleinden, altijd snelle levering, vlotte communicatie en uitstekende ondersteuning en servicegerichtheid zonder grenzen, met zo'n betrouwbare zaak doe je graag zaken.

Snel en prima!

Zeer snelle levering

Snelle bezorging, binnen 2 dagen.

Mijn bestelling, fijn kwartszand, werd binnen 2 dagen bezorgd. Het zand, voor in mijn aquarium, ziet er ook mooi schoon uit. Ik ben heel tevreden.

Zeer goede service!

Zeer goede service

Goede service en bereikbaarheid, vakkundig en goede spullen.

Al 10jaar+ uitstekend.

Een firma waar je op aan kunt

Prima snelle levering

Het bestelde filterzand voldeed aan de verwachtingen. De bezorging kwam echter 1 dag te laat. Op de site staat "voor 15h besteld, de volgende werkdag in huis", dit werd echter de dag erna.

Naar volle tevredenheid

Zand voor het aquarium, even spoelen en klaar voor gebruik. De levering was netjes op tijd. Helemaal top.

perfect, aardige man, goede website goede adviezen

perfect, aardige man, goede website goede adviezen

Een Top bedrijf met échte service en komen na wat ze zeggen !

Heb al meerdere keren na goede adviezen materialen en coating gehad van Multiquartz. Nu hebben ze de vloer gerepareerd en opnieuw gecoat voor me. het ziet er méér dan perfect uit. Ben er enorm blij mee. Dat alles voor een heel reële prijs en in korte termijn gerealiseerd. Klasse ! Zou Multiquartz iedereen zeker aanbevelen.

Zeer goede service,

Het bedrijf heeft mij uitgebreid geïnformeerd over de toepassing van de producten

Top. Snelle levering. Zeer goed product

snelle levering en zeer goed product

nou is goed

Super tevreden.

Dit was mijn eerste vloercoating die ik heb aangebracht. Site is duidelijk, ook telefonisch ben ik zeer goed geholpen bij mijn vragen over welke primer er op mijn ondergrond het beste is en de hoeveelheid coating. Prijs scheelt enorm met andere sites die k heb bezocht. Ik ben er zeer tevreden mee. En vond het een leuke uitdaging.

snel en duidelijk

De spullen zijn snel geleverd en de juiste informatie over de zending en aflevering. Helaas de kosten voor verzending wel aan de hoge kant.