Prettig bedrijf

Aquarium zand besteld. Had ik nog een paar vragen over. Super snel en vriendelijk beantwoord. Wel wat verwarrend dat etiquet op zak iets anders vermeldt dan aquarium zand.

uitstekende producten

uitstekende producten

Bestelling was er binnen een paar dagen, product is gemakkelijk aan te brengen en ziet er top uit.

Top service!

We hebben het zelf een gietvloer in onze badkamer toegepast; en deed dit voor het eerst. Spannend gedoe, aangezien het in zeer korte tijd moet worden aangebracht. Dus we hadden een aantal vragen wrt de producten en het gebruiksaanwijzingen. We waren uitstekend geholpen. We zijn al met al heel tevreden met onze vloer!

Top! Goed meegedacht en snelle levering!

Vlotte levering, makkelijk te verwerken. Aangebracht op een cementen aanrechtblad. Niks van te zien (mat) precies zoals wij hadden gehoopt!

Gladjes

Afgelopen weekend de badkamer geëgaliseerd. Ziet er gladjes uit. Icm vloerverwarming. Volgend jaar weer maar dan alle slaapkamers. En dit ook met vloerverwarming. Toppie bedankt Aran.

Fijne service, snelle levering. Had een foutje gemaakt in mijn bestelling die gelijk intern is opgelost. Super:)

Top product en snelle levering

Ruime keuze

altijd perfect advies

Telefonisch is er altijd ruimte om het project door te spreken. dit is voor mij een van de belangrijkste redenen om hier te bestellen

Helder en snel

Ik moest even wennen aan hoe ik de verschillende kleurtjes op de website kon vinden, maar vervolgens ging het bestellen en het leveren als een speer.

De potten zijn nog dicht! De communicatie was uitstekend en de levering ging echter voorspoedig

Product is nog niet gebruikt!!

Niet helemaal tevreden

We zijn niet helemaal tevreden met de verfvlokken. Eerst en vooral omdat wij een hoog bedrag betaalden voor de verzending (rond de 11 euro), op een totaal van rond de 33 euro. Daarnaast zijn we van de vlokken zelf ook niet super tevreden. We hebben deze ingestrooid op een natte PU gietvloer en na uitharding gefixeerd met een topcoat. Nu merken we dat de vlokken overal wat zijn opgekruld, waardoor er een reliëf ontstaan is en de vlokken in principe kleine kuiltjes hebben gemaakt. Deze werden niet gevuld met de toplaag. Indien multiquartz een vullende (transparant matte) toplaag heeft, dan hoor ik het graag. Het uitzicht daarentegen is wel goed. We vinden het heel mooi, echter jammer van de krulling.

Ik had de egalisatie vloer net gelegd. Moest nog wel even nadenken over de afwerking. Toch maar transparante epoxy besteld. Deze werd snel en goed verpakt geleverd. Heel fijn. Voer ligt er mooi bij.

Goeie ervaring

Snelle verwerking van de vragen . Mvg Bart

Snel accuraat antwoord op al mijn vragen

Snel accuraat antwoord op al mijn vragen

Perfecte vloercoating

Goed te verwerken en makkelijk aan te brengen. Hard goed uit met een mooie glans. Aanrader!

Goed bereikbaar voor advies, prima producten voor een scherpe prijs

Ik had best een lastig project met de temperatuur en het vochtgehalte maar met het advies van multiquartz is het goed gelukt.

Goede info zeer snelle bezorging ze maken waar wat ze zeggen

++ klantgericht!

Uiterst tevreden over dienstverlening; Aran is erg bereikbaar, hulpvaardig en eerlijk.

Snelle en goede service

Snelle levering ook voor advies kun je er goed terecht

Super service!

Dankzij alle tips van Aran zelf een gietvloer kunnen leggen. Duidelijke handleiding op de site en voor verdere vragen en tips is Aran goed bereikbaar. Zelf heb ik een vloer gelegd op een zandcement ondergrond met de volgende producten en volgorde: primer universeel, woonbeton cementious sl constructive, Glanscoating sl en coating pu mat transparant. Voor iemand die een beetje handig is is het allemaal goed zelf te doen. Alleen de Glanscoating sl heb ik een beetje onderschat, deze laag had ik te grof aangebracht en is niet zo mooi opgedroogd (wel weer redelijk goed gekomen met de coating pu mat transparant. Mocht ik dit opnieuw doen zou ik de Glanscoating sl zeker met een drukspuit aanbrengen zoals Aran al als tip had gegeven.

Zeker een aanrader

Wij hebben voor onze bedrijfsunit een vloer van 80 m2 behandeld met 2 lagen Epoxy Coating HS RAL7035. Als eerste hebben we de gevlinderde vloer op geschuurd, goed de vloer schoon gezogen en de primer aangebracht. De volgende dag is de 1e laag epoxy aangebracht en een dag later hebben de 2e laag epoxy aangebracht. Wij zijn tevreden. Christiaan

Bedrijfsgegevens

Schoepenweg 42

8243PX Lelystad

0320-752943

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.