Goed product

Topcoat toegepast. Helaas een pluizende roller er bij geleverd.

Goed product. Korrelgrootte 1-2 mm is perfect als ballast voor modelrail in de schaal 1:22,5 (IIm). Vreemd dat ik nooit advertenties heb gezien in "vak"-bladen.

Snelle levering,goed verpakt.

uitstekend

Prima product voor een redelijke prijs

Vloeit netjes tot een strakke vloer, droogt snel en geurloos

Top bedrijf

Mijn bestelling betrof normaal 2 verpakkingen dus 2 maal verzendingskosten deze ook betaald,doch was het gelukt in 1 verpakking netjes het teveel aangerekende bedrag terug gestort,gewoonweg top

Geweldige service

Binnen twee dagen een zak grind op de stoep van Lelystad naar Maastricht verdient een pluim.

Top service en kwaliteit

Goed ervaring met multiquartz epoxy besteld. Omdat wat haast er op zat zelf opgehaald. Zeer goed geholpen. Multiquartz raad ik iedereen aan die zijn vloer wilt aanpakken.

Gewoon goed

Snelle en vlotte levering. Niks mis mee. 100% tevreden.

in een woord uitstekend

Ik had filterzand gekocht, voor het aquarium. ik dacht, dat wordt eerst weer al het zand wassen, maar niets van dit alles. Ik had heel schoon zand gekocht en hoefde het niet te wassen. en de service van Multiquartz is zeer goed en het was vlug geleverd.

Zeer tevreden had gevraag om snelle verzending , en had het ook binnen 24 uur binnen echt top

80m2 doe-het-zelf, goed advies, fijne klant ervaring. Volg het protocol!

Super geholpen door Aran met verschillende issues die we tegenkwamen tijdens de verwerking. Ik zal hieronder enkele fouten en tips aangeven wat een ander wellicht kan helpen. Uiteindelijk is mede door Multiquartz onze vloer super mooi geworden!! Op onze egaline vloer heb ik heb de volgende producten gebruikt: BHH epoxy primer/schraaplaag PU decor kleurcoating (3 lagen > 1e kleur was niet naar onze zin) PU mg mat transparant topcoating Ik heb een hoop fouten gemaakt wat me een hoop schuurwerk en extra kosten heeft opgeleverd: 1) niet zeven van ieder product (dacht alleen te topcoat te moeten zeven na mengen). zeef alles met de meegeleverde zeefnetjes. 2) vloerverwarming helemaal uitzetten! bij mij was hij automatisch weer aan het opstoken geslagen waardoor het nat in nat werken niet goed gewerkt had (zichtbare rolbanen) 3) verdun je kleurcoating 5 a 6% met water om zichtbare rolbanen te voorkomen en betere vloeiing van het product te krijgen... de coating vloeit langer na waardoor eventuele rolbanen wegtrekken tijdens het drogen. 5) ik heb 1 kleurlaag gespoten ipv rollen met een flexio w950, maar dit werkt niet goed tenzij je heel goed weet wat je doet (schrale plekken zichtbaar) 4) rol met een brede rol na (50cm) je mag de rol niet 'horen' lopen door de coating. 5) loop op stompe spijkerschoenen door de coating 6) verdun je PU topcoat ook met 5% water en schrik niet als er rolbanen zichtbaar zijn, drogen helemaal netjes op. Bel met deze mensen voor advies als je het even niet weet. Ze helpen je graag!!

betrouwbaar en snel

Duidelijke site waar ik kon vinden wat ik zocht. Razend snel verzonden en de bestelde materialen voldoen zeer goed. Wel even onthouden dat de gebruiksaanwijzing op de website te vinden is en niet bij de materialen zit.

Zeer prettig

Er wordt meegevoerd in gevoelige situaties

Snelle service!

Bestelling snel afgeleverd en goed verpakt.

Bestelling

Goed verpakt en snel geleverd!!

Snelle levering en uitstekende kwaliteit.

Epoxy vloer zelf aangebracht in de kelder. Ook primer met vulstof gebruikt. Ik had geen ervaring met dit spul maar het is prima gelukt. (Met wat YouTube hulp) Het viel me wel op dat niet elke hoeveelheid vulstof leverbaar is? Ik kon alleen 25kg of 12,5kg vinden in de webshop. Die heb ik nu zelf gedoseerd met de weegschaal en heb dus ook wat over. Fijne strakke vloer geworden en hij voelt volgens mij ook veel minder koud dan het beton! Groeten Huub Immens

Snelle service, netjes verpakt.. zeker een aanrader

Snelle afhandeling

Goeie service

nederlaag

Ik bestelde wit zand voor het aquarium en ik kreeg goud vanaf het strand.Ik raad af om in dit bedrijf te kopen, het zijn oplichters

Beste mevrouw I.A. Jarosz, We hebben u het aquariumzand (0,1-0,3mm) geleverd dat u bestelde in onze webshop. In de shop staan foto's afgebeeld van het zand in de verpakking, het zand los en het zand onderwater in een aquarium. U had er verstandig aan gedaan deze foto's te bekijken. In de beschrijving staat tevens dat het zand zeer licht van kleur is, echter niet dat het zand wit is. Had u de zak niet direct geopend en deels gebruikt dan had u deze kunnen retourneren. Dat u teleurgesteld bent kunnen we ons voorstellen maar dat u ons oplichters noemt vinden we nogal ver gaan en totaal niet nodig. U beticht ons er zelfs van dat we de website hebben aangepast om u op het verkeerde been te zetten. Dergelijke praktijken passen niet in ons bedrijf. We waarderen al onze klanten en doen altijd ons uiterste best onze hoogwaardige producten snel en zorgvuldig te leveren.

Prima producten. Snelle verwerking is belangrijk (goede voorbereiding van de werkzaamheden geeft een goed resultaat).

zeer goed, en vlotte levering

Gewoon geweldig geregeld, had zelf een foutje gemaakt ivm bezorgen maar dat is gelijk recht gezet. Een woord, SUPER.

Artikelen snel en persoonlijk geleverd. Moet de vloer nog aanbrengen, maar ziet er allemaal prima uit!

Goede kwaliteit, snelle service. Top!!!

Goede kwaliteit, snelle service. Top!!!

Redelijke prijs en zeer goede producten Zand wat gewassen hoeft te worden