Makkelijk te bereiken voor adviezen en snelle levering!

Meerdere keren telefonisch kunnen overleggen over technische vraagstukken en altijd goede bereikbaarheid en behulpzaamheid ervaren!

Prima, snelle service.

Oké.

Meer dan super

Nog echte service Denkt mee kosten besparing Zeer snel Ook bij nood bereikbaar In alle opzichten geweldig bedankt

Twee emmers filterzand werden snel geleverd

Klein minpuntje

Als jullie gesloten zijn voor een bepaalde periode dit dan ook graag vermelden bij de bestellingen. Ik heb daardoor meer dan 1 week op de bezorging moeten wachten terwijl ik het snel nodig had. Verder zeer tevreden over het bestelde product. Mvrgr, Paul van Meerendonk Walls with Passion

Snel geleverd goed product. Wij gaan hiermee door. Alleen kan ik de factuur nergens vinden. Niet in de mail of bij levering. Met vriendelijke groet Ton Gieske

Vriendelijk service professioneel afgehandeld en snel response. Prijs Kwaliteit Goed +++

xx

Goede prijs/kwaliteit, servicegericht, makkelijk bereikbaar voor eventuele vragen

zeer correct en snel geleverd

goed bedrijf komt afspraken zeer goed na topper

Goede voorlichting en service

Goed advies gekregen over de verwerking.

vlot besteld en snel geleverd

Erg tevreden met de telefonische ondersteuning na afloop.

Service prima in orde.

Contact met het bedrijf als prettig ervaren. Tevens goed advies gehad. Nu het product nog verwerken.

Goede tips

Nav vocht in de kelder hebben wij een paar keer met Aran gesproken wat we het beste konden doen. We zijn goed geadviseerd, hij dacht mee en het product hadden we de volgende dag al binnen. Wij zijn erg tevreden hierover

Goede klantenservice

Zeer goed product en snel geleverd

Zeer goed product, mooi schoon zand en snel geleverd

Fijne service en goede producten

Omdat we de egaline vloer toch erg mooi vonden, gezocht naar een goede coating. We kwamen bij multi Quartz uit. Meerdere malen contact gehad, en altijd vriendelijk en duidelijk antwoord gehad. Goede producten en goede service.

Goede service en snelle levering

Prima produkt en klantgerichte bedrijfsvoering

Na een telefoontje kon ik de bestelling op zaterdag afhalen (terwijl het bedrijf op zaterdag gesloten is), netjes voor mij klaargezet op een pallet.

Geen problemen,alles goed geregeld

Lijkt te werken

Al maanden last van lekkage in de douche. Alles geprobeerd om de lekkage te verhelpen. Tot impregneren van de natuur stenen muur (matjes) toe. Nu de complete vloer vervangen en de muur met twee lagen transparante PU coating behandeld zodat deze waterdicht wordt. De coating is nagenoeg onzichtbaar. Wel voelt de muur iets zachter aan. Nu hopen dat de lekkage is opgelost.

Net bedrijf goede producten en top service

Nog geen materiaal ontvangen

Ik heb nog niets ontvangen dat valt een beetje tegen 2 weken terug besteld

Beste Kees, We hebben elkaar gisteren naar aanleiding van uw beoordeling gesproken. Uw bestelling was aan onze aandacht ontsnapt en is helaas blijven liggen. Uiteraard zijn we meteen aan de slag gegaan hebben uw bestelling direct verzonden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Aran MultiQuartz

Mooi product, snel verzonden

Mijn eerste vloer coating, leuk om te doen en het resultaat is een spiegel. Volgende keer doe ik het wel met hulp want het is wel haasten in je eentje. Hoe sneller je klaar bent hoe gladder/vlakker het eind resultaat. Alleen jammer dat er vliegen en muggen in landen. Via de telefoon kreeg ik de juiste informatie, tips en uitleg. Bedankt Multiquartz!

Eerst goed telefonisch contact gehad en ik kon vervolgens, in overleg uiteraard, gelijk mijn bestelling afhalen.

Kwaliteit en snelle service

Goede kwaliteit gietvloer. Met behulp van gebruiksaanwijzingen als particulier zelf prima uit de voeten gekomen. Snelle service geleverd zodat we direct aan de slag konden.