Product snel geleverd en goed verpakt

Goede zaak, kwaliteit, betaalbaar, uitstekende service al jarenlang, zo hoort het.

Wij kopen al 10 jaar coating voor diverse doeleinden, altijd snelle levering, vlotte communicatie en uitstekende ondersteuning en servicegerichtheid zonder grenzen, met zo'n betrouwbare zaak doe je graag zaken.

Snel en prima!

Zeer snelle levering

Snelle bezorging, binnen 2 dagen.

Mijn bestelling, fijn kwartszand, werd binnen 2 dagen bezorgd. Het zand, voor in mijn aquarium, ziet er ook mooi schoon uit. Ik ben heel tevreden.

Zeer goede service!

Zeer goede service

Goede service en bereikbaarheid, vakkundig en goede spullen.

Al 10jaar+ uitstekend.

Een firma waar je op aan kunt

Prima snelle levering

Het bestelde filterzand voldeed aan de verwachtingen. De bezorging kwam echter 1 dag te laat. Op de site staat "voor 15h besteld, de volgende werkdag in huis", dit werd echter de dag erna.

Naar volle tevredenheid

Zand voor het aquarium, even spoelen en klaar voor gebruik. De levering was netjes op tijd. Helemaal top.

perfect, aardige man, goede website goede adviezen

perfect, aardige man, goede website goede adviezen

Een Top bedrijf met échte service en komen na wat ze zeggen !

Heb al meerdere keren na goede adviezen materialen en coating gehad van Multiquartz. Nu hebben ze de vloer gerepareerd en opnieuw gecoat voor me. het ziet er méér dan perfect uit. Ben er enorm blij mee. Dat alles voor een heel reële prijs en in korte termijn gerealiseerd. Klasse ! Zou Multiquartz iedereen zeker aanbevelen.

Zeer goede service,

Het bedrijf heeft mij uitgebreid geïnformeerd over de toepassing van de producten

Top. Snelle levering. Zeer goed product

snelle levering en zeer goed product

nou is goed

Super tevreden.

Dit was mijn eerste vloercoating die ik heb aangebracht. Site is duidelijk, ook telefonisch ben ik zeer goed geholpen bij mijn vragen over welke primer er op mijn ondergrond het beste is en de hoeveelheid coating. Prijs scheelt enorm met andere sites die k heb bezocht. Ik ben er zeer tevreden mee. En vond het een leuke uitdaging.

snel en duidelijk

De spullen zijn snel geleverd en de juiste informatie over de zending en aflevering. Helaas de kosten voor verzending wel aan de hoge kant.

Klasse dientsverlening, betrokken en persoonlijke benadering

Goede en klantvriendelijke opstelling. Denkt met de klant mee over oplossingsrichtingen. Dank je wel Aran!

Duister weet niet goed wat dit bedrijf voor staat

Ik had zand nodig voor een zandfilterpomp en kwam via markplaats op jullie website. Ik heb het zand besteld en kom een kortingscode invullen van 2,00€ maar naar het invoeren van de code was deze verlopen de code stond notabene op jullie website. Toch besteld en betaald + 7,25€ verzendkosten Ben toch nog even wezen kijken op marktplaats kom ik weer een advertentie tegen voor hetzelfde zand prijs was ook.hetzelfde alleen verzendkosten waren nu de helft voor wat ik 5 minuten daarvoor betaalde.Heel erg vreemd Ook bij de levering was de doos stuk en zat er een gaatje in.het plastik

Beste meneer De Haas, MultiQuartz staat voor hoogwaardige producten en een goede service voor een eerlijke prijs. Als u twijfelt of vragen heeft kunt u natuurlijk ook even bellen of een email sturen. We beantwoorden u vragen graag en ook het geven van een advies doen we graag. De kortingscode was inderdaad even voor uw bestelling verlopen. Op onze Marktplaats advertentie staan de verzendkosten van €7,25 duidelijk vermeld. Ook wij hebben ontdekt dat op Marktplaats verzendkosten van €4,17 worden gecommuniceerd. Deze verzendkosten zijn niet door ons ingesteld. We hebben dit gemeld en onze melding wordt nu onderzocht door Marktplaats. De prijzen op onze website zijn sowieso leidend. De producten die we verzenden pakken we altijd zorgvuldig in. Zodra we de pakketten hebben aangeboden bij het postbedrijf hebben wij geen invloed meer op de wijze waarop er wordt omgegaan met de pakketten. Als de schade aan pakket groot is mag u het ook weigeren. Doorgaans gaat er bij een klein gaatje een minimale hoeveelheid zand verloren, niettemin onze excuses voor het ongemak. We hopen dat u desondanks veel plezier heeft van het zand en zien u graag bij ons terug. Met vriendelijke groet, Aran MultiQuartz

Uitstekend!

Na een coating van een ander merk telefonisch contact gehad met Multiquartz voor advies. Hierop 2K primer en HS coating gekocht. Met de duidelijke handleiding is het eigenlijk een kwestie van gewoon doen zoals beschreven met een goed eindresultaat!! De 2K primer met 1 deel water mengen was wel even schrikken, want het was erg vloeibaar. Maar dit is enkel voor de hechting en na opdrogen zag je wel duidelijk een glimmende laag. De HS coating dekt goed in 1 laag. Tevens werd op de coating na de volgende dag geleverd, de coating moest gemengd worden wegens de antraciet kleur en kwam eerst volgende werkdag. Dus snelle levering is ook waargemaakt.

doen wat ze beloven

Super snelle levering

Zeer snel

Heel makkelijk bestellen en heel snel in huis

Bestellen bij Multiquarts was mijn eerste keer maar ik ben heel blij met mijn bestellen.