Goede producten voor een prima prijs

Goede service, telefonisch contact gehad en super goed geadviseerd.

Uitstekende service!

Zeer professioneel advies en uitstekende service!

Snelle service, top produkten

Leveren snel, flexibel, geven veel aandacht, helemaal top!

Professioneel én persoonlijk

Goede producten en ondersteuning als je daarom verlegen zit.

Alles correct en snel gergeld.

Prima bedrijf

Zeer goed erg te vreden

Gewoon goed

Verkeerd geleverd, netjes opgelost

Per ongeluk verkeerde kleur Flakes gestuurd, netjes opgelost

Uitstekend!

Uitstekend advies en goede service.

Fantastisch!

Wij hebben de bodem van een put in onze riolering gerepareerd met Multiquartz plug. Dat we de put niet geheel vrij van water konden houden, bleek geen probleem. Het product maakt waar wat het belooft.

Goed geadviseerd, nette prijzen

Goed en netjes met wat ik nodig had geholpen. Betrof ook iets buiten het gangbare assortiment. Prettig contact aan de telefoon ook. Ga zo door.

Geweldige Pu coating!

De beste Pu coating! Het is erg moeilijk om een goede matte Pu coating te vinden. Zonder het matteringspoeder te zien na droging. Jullie Pu droogt echt prachtig op, zonder dat het vlekkerig wordt door de matteringspoeder. Echt een prachtig resultaat!! Dikke aanrader dus!

Snelle goede service!

Besteld op zondag, woensdag al netjes geleverd. Contact verliep ook prima

ideaal materiaal voor deze toepassing

Ik heb hyperdesmo gebruikt om een aluminium trailerdak waterdicht te maken. de polyesterspecialist

Top bedrijf

Kundig en goede service. Telefonisch snel geholpen!

Levering en instructies en resultaat uitstekend

Voor het eerst geegaliseerd en met epoxy gewerkt. Alles spullen bij jullie besteld en alles sluit goed op elkaar aan. prima instructies via jullie website! De eerste laag epoxy niet overgegoten in een schone emmer (eigenwijs) en dat zie je gelijk. Tweede laag wel vanuit een schone emmer gewerkt zoals voorgedaan in de video en dan krijg je een mooie egale dekking zonder kleurverschil. Zeer tevreden!

Garage vloer gedaan met dit egaline in kleur van jullie en is prima bewerkbaar en kleur vast. klant weer super te vrede

Prima service!

Van een product had ik 2 exemplaren besteld. Bij ontvangst zat er helaas maar 1 exemplaar in de verpakking. Een telefoontje was genoeg om de volgende dag het ontbrekende exemplaar te ontvangen.

snel verstuurd, goede service

snel verstuurd, goede service, behulpzaam

Mooi resultaat.

Goed te verwerken

snelle en correcte levering

materiaal goed te verwerken met prima resultaat

Geweldig, die beschikbare filmpjes, als je het nooit eerder hebt gedaan.

Snel geleverd, duidelijk uitleg. Krijg zin om te klussen. Top!

Prima produkt

Prima produkt, snel geleverd. Helemaal top.

Goede snelle levering

Super snelle levering, netjes over de leveringstijd geïnformeerd. 93 euro bezorgkosten wel erg duur.

Goede producten en goede service!

Ik ben echt tevreden