Ok

Hars geen goed resultaat veel melk plekken die niet helder worden

Beste Paul, Bedankt voor uw review. Epoxy Transparant is een twee componenten waterbasis epoxy coating geschikt om met een roller of kwast in een dunne laag aan te brengen. Zie ook het verbruik per/m2 op de website. Epoxy Transparant is geen giethars/resin. Om Epoxy Transparant te kunnen verwerken moet de coating met water worden verdund. De coating is bij verwerking crème kleuring en tijdens het droogproces verdampt het water en ontstaat er een heldere transparante laag. Bij een te dikke laag vormt de coating wel een film maar vervolgens kan het water dat zicht onderin de dikke laag bevind niet meer ontsnappen waardoor de epoxy niet helder wordt. Voor gieten en of het aanbrengen van een dikke laag adviseer ik Resin TP of Resin TP Excellent UV. Voor uw toepassing had Hyperdesmo-T ook een mooie oplossing geweest. Wellicht is het mogelijk de Epoxy Transparant te verwijderen en alsnog één van bovenstaande producten aan te brengen? Met vriendelijke groet, Aran Uijthoven MultiQuartz

Super service,

zowel aan de telefoon als bij een kapotte verpakking door toedoen van de post.

Goed bevallen

Producten zijn goed bevallen. Alle hoeveelheden klopten zodat er maar een minimale hoeveelheid product overbleef en je dus weinig hoedt weg te gooien. Insttucties op de site zijn heel duidelijk. Al met al prima zelf te doen.

Goed geholpen door het team van Multiquartz. Meedenkend en service gericht! Zeker aan te raden!

Prima producten en snelle levering

Mooi product

Onlangs contact gehad met de verkoper/eigenaar en die heeft de situatie bekeken van welke producten moest toepassen om een kale betonnen vloer te voorzien van een garage coating. Over deze vloer komen rijden dagelijks motorfietsen en ik wilde een slijtvaste vloer. Na de uitleg en de duidelijke film op youtube ben ik aan de slag gegaan en het is een prachtige vloer geworden. Het opbrengen ging prima, en het einresultaat mag er zeker wezen.

Goed materiaal

Goed materiaal

Uitstekend geholpen

Uiterst vriendelijk en zeer goed geholpen door Aran. Zoek je een epoxy/pu/gietvloer, zoek niet verder.

Fijn contact en mooie producten

Ik was op zoek naar kleine hoeveelheden en vond dat hier. Ik had maar voor 3m2 nodig en dus mooi dat ik dat hier kon kopen. Makkelijk te verwerken en ziet er strak uit.

Alles werd goed uitgelegd en Aran weet waarover hij praat. Top!

Klant vriendelijk zo als het hoort!

Erg prettige ervaring met Aran van de klanten service gehad. De kleur vloer die ik besteld had bleek lastig te maken, maar hierover ben ik perfect op de hoogte gehouden. Daarnaast was levering op de bouw voor mij niet alle dagen mogelijk, hier hebben ze goed rekening mee gehouden en mij ook weer perfect op de hoogte gehouden. Er zijn nog al eens webshops waarbij de service tot aan het betalen goed is maar daarna egt waardeloos, maar hier gelukkig niet. Ik ben goed geholpen en op de hoogte gehouden, dit geeft vertrouwen! Al met al een klantenservice zo als het hoort!

Snelle levering / product doet wat het moet doen

Snelle levering zoals ze zeggen dat ze doen. Product doet ook wat het moet doen. Is nu de 3de vloer die ik een beschermlaag heeft gekregen. Vindt het goed spul.

Proffesioneel resultaat

Ik had niet gedacht dat de vloer zo strak zou worden. Netjes aan alle gebruiksaanwijzigingen gehouden en mijn betonvloer lijkt wel een gietvloer. Was zeer snel geleverd (volgende dag) Zeer blij dat ik voor Multiquartz heb gekozen.

Ervaren en behulpzame mensen

Staan je te woord voir advies. Aardig En goede producten

Goede service en mooi product

Er was nogal wat haast bij het schilderen van de epoxy vloer. De totale uitharding duurt namelijk 5 dagen. Na een mail gestuurd te hebben was het pakketje vlot op de post gegaan en inderdaad nog voor het weekend in huis. Verder reageren ze snel op mails en zaten de epoxy en primer producten netjes verpakt.

Helemaal tevreden

De kleur pu-vloer die ik in de outlet had uitgezocht bleek niet meer beschikbaar; daarover werd snel contact opgenomen waardoor ik in overleg een andere kleur heb gekozen.

Vlotte bezorging, prima contact

Goede producten

Gebruik de BHH veel als schraaplaag voor betonstuc ondergrond !

Geweldige service

Contact verliep soepel. Kreeg de info die ik wilde

Mooie producten

Ik gebruik de pigmenten voor het kleuren van gips giet stukken ziet er heel mooi en natuurlijk uit.

Snelle levering, goed verpakt

Goed verpakt, snel in huis, op website staan duidelijke handleidingen, goed product

Echt een top bedrijf goede service

Echt een top bedrijf. Zochte aquarium grind van 3 a 4 mm. Gebeld kreeg aran aan de lijn heel vriendelijk en vroeg of ik een monster sample kon krijgen zodat ik het idee had hoe groot het was en wou aran wel een paar euro’s betalen voor envelop. Netjes binnen gekregen. Grind was super mooi en heb hem gebeld. Om hem te bedanken. Later 2 zakken van totaal 50 kilo gekocht. Netjes binnen gekregen en goed verpakt. Aran ik ben je erg dankbaar. En bedankt voor je goede service. Ga zo door en ik geniet van deze mooie grind. Zeker een aanrader.