Geweldige service

Contact verliep soepel. Kreeg de info die ik wilde

Mooie producten

Ik gebruik de pigmenten voor het kleuren van gips giet stukken ziet er heel mooi en natuurlijk uit.

Snelle levering, goed verpakt

Goed verpakt, snel in huis, op website staan duidelijke handleidingen, goed product

Echt een top bedrijf goede service

Echt een top bedrijf. Zochte aquarium grind van 3 a 4 mm. Gebeld kreeg aran aan de lijn heel vriendelijk en vroeg of ik een monster sample kon krijgen zodat ik het idee had hoe groot het was en wou aran wel een paar euro’s betalen voor envelop. Netjes binnen gekregen. Grind was super mooi en heb hem gebeld. Om hem te bedanken. Later 2 zakken van totaal 50 kilo gekocht. Netjes binnen gekregen en goed verpakt. Aran ik ben je erg dankbaar. En bedankt voor je goede service. Ga zo door en ik geniet van deze mooie grind. Zeker een aanrader.

Snelle service, goede kwaliteit

Multiquarz, levert snel. Product heeft een perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Mooie coating.

Duidelijkheid en snel

Duidelijkheid en snel, maar een QR code of beschrijving op de blanco flessen zou geen overbodige luxe zijn.

Goed maar kan altijd beter

Voor de 2kg was het bijgeleverde meng-emmertje veelste klein. Lever dan bijvoorkeur een wat groter of gewoon geen, het was nu een enorme knoei boel, want met de halve volle bussen waar het 2 componenten spul in werd geleverd leek het in eerste instantie nog wel te gaan passen. Maar dan zat het emmertje tot de nok toe gevuld, dus moest het weer overschenken. Voorals nog tevreden over de de kwaliteit van de coating, ben benieuwd hoe deze zich houd op termijn. De coating is hoogglans, was ik mij niet van bewust, heb nieuw beton en oude beschadigde coating "gerepareerd" met deze coating, de oude coating was meer mat/dof. Hierdoor lijkt de nieuwe plekken alsof deze nog steeds nat zijn doordat deze glanst. Mocht de coating mij goed bevallen, dan ga ik volgend jaar de gehele vloer opnieuw in de coating zetten.

Het is niet duidelijk

Wij vonden het niet duidelijk waardoor we uiteindelijk heel veel over hadden maar dit hadden we al gemengd. Nu 600 euro armer en nu een vlekkigerige vloer. We hebben op internet uitgezocht hoe de lak aan te maken etc. Er zat geen enkele gebruiksaanwijzing bij. Jammer!

Beste Dana, Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze informatievoorziening. We hebben echter wel ons best gedaan om de beschikbare informatie zo duidelijk mogelijk op de productpagina's te zetten. Je bestelde Coating PU MG Mat. Rechts van de bestelknop is bijvoorbeeld een groene knop `handleiding' geplaats, via deze knop kom je op een pagina met de benodigde werkinstructies. Tevens staat op de productpagina onder het kopje `Verwerking' het volgende: Lees voordat je aan de slag gaat onze Coating PU MG gebruiksaanwijzing goed door. Heb je daarna nog vragen of twijfel je ergens over? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen! De tekst hierboven is voorzien van een hyperlink zodat je meteen op de pagina met alle werkinstructies komt. Daarnaast zitten we hier klaar om vragen te beantwoorden. Liever een keer te vaak bellen dan een keer te weinig. Met vriendelijke groet, MultiQuartz

Prachtig zand

20257 Aquariumzand 1-2mm Maas zak 25kg. Mooi natuurlijk zand waarin de planten het al direct naar hun zin hadden. Met een bodemvervanging moet je toch wel rekening houden met een terugslag maar nu 3 weken verder staat alles er prima bij , dat zegt wel wat over de kwaliteit van dit zand. Top product voor een vriendelijke prijs!

Teleurstelling

Het bestelde product, een witte 60 liter emmer, was voorzien van reclame voor een vloerenbedrijf terwijl dit niet op de website vermeld stond. Navraag leerde dat ze geen andere hadden.....

Beste Dijkema, In beginsel zijn wij een bedrijf dat vloerproducten levert. De emmers die wij aanbieden vallen onder gereedschappen. Emmers om coating of mortel in te mengen. Een emmer wordt bij een klus gebruikt en doorgaans weggooit. Dat er Quartzline Floor Systems op de emmer gedrukt staat is een voor bedrijf dat vloersystemen verkoopt in onze opinie niet zo vreemd. Dat de emmers ook gebruikt worden voor andere toepassingen is uiteraard prima. Echter met het feit of een emmer wel of niet is voorzien van een opdruk zijn we helemaal niet bezig. U gebruikt de emmer in uw winkel voor waterplanten maar vind de opdruk niet representatief. Met een mooie waterplanten sticker zou dit snel opgelost kunnen zijn. Desondanks is de kwaliteit van de emmer erg goed en hopen we dat u er toch veel plezier van zal hebben. Als het moment daar is gaan we een nieuwe foto op de website plaatsen waarop de opdruk duidelijk zichtbaar zal zijn. Met vriendelijke groet, MultiQuartz

Goes service

Werkt goed

Erg blij mee

Geen klachten

Bezorgd volgens afspraak, dus prima.

Professioneel

Makkelijk om te bestellen; snelle afhandeling

Prachtig product werkt pergect

Gebruik altijd deze giermortel vooral ook omdat alle kleuren praktisch mogelijk zijn om te mengen of en weer onderling te mengen.

Perfecte kleurvlokken voor DIY terrazzo

Ik heb zelf een terrazzo look gecreëerd over bestaande tegels door de verf te strooien (en af te werken met heavy duty polycoat). De zilveren glitters gemengd met andere kleurvlokken (1-501-2-521, 1-563, 5-713, 5-443 en zilver). De glitter is heel subtiel. De zwarte en witte vlokken gemengd leken kleiner dan de overige vlokken, maar uiteindelijk creëerde dat een mooi contrast.

Prima producten en snel geleverd

Uitgebreid advies en goede producten

Vooraf werd uitgebreid en snel advies gegeven over welke producten ik het beste kon gebruiken. Producten werden netjes geleverd en in handige verpakkingen (met extra emmers voor het mengen). Resultaat ben ik dik tevreden mee voor een eerste keer zelf aanbrengen. Als ik het een tweede keer zou doen zou het vast nog strakker worden maar al doende leert men.

Goed te verwerken klant was tevreden met het resultaat

Goed advies

Snelle reactie en verstoring product

Zeer tevreden met het aquariumzand erg blij mee

Top kwaliteit, snel geleverd

Top product kwaliteit, snel geleverd.

Goed assortiment, correcte levering.

Goede producten en goede service

Keuze uit producten met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Waarmee ook voor de amateur klussen professioneel resultaat te bereiken is. Mocht je er als amateur toch niet mee uit de voeten komen kun je altijd terugvallen om de instructies en advies van Multiquartz.

Snel geleverd.

Schoepenweg 42 8243PX Lelystad