Goede producten en goede service

Keuze uit producten met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Waarmee ook voor de amateur klussen professioneel resultaat te bereiken is. Mocht je er als amateur toch niet mee uit de voeten komen kun je altijd terugvallen om de instructies en advies van Multiquartz.

Snel geleverd.

Vlug geleverd, goede sevice

Vlug geleverd, goede sevice

Na een lange rit (200km) een hartelijk welkom met koffie en een broodje. Ruime keuze en goed advies.

Goed afgehandeld

Goed en adequaat afgehandeld.

Goed advies

Heb een goed advies ontvangen en de benodigde materialen werden snel volgens afspraak geleverd

Goed contact, goeie prijs voor een goed product en snel geleverd.

Bitumen dak gerenoveerd met hyperdesmo. Prima op te brengen en het dak ziet er totaal gerenoveerd uit.

Mijn pakket was retour gestuurd zonder moeite geholpen en direct terug naar ons gestuurd.

Goed product snelle levering

Mooie producten, snelle en goede service

Topservice en bereikbaarheid

Nadat ik een order had besteld, bleek het bedrijf vakantie te hebben. Na telefonisch contact hebben zij er keurig voor gezorgd dat we alsnog de levering op tijd ontvingen.

Netjes verpakt en was heel snel bezorgd

Snelle service en meedenken voor een oplossing

Helemaal top

Goed en mooi product

Mooie producten, duidelijk advies en snel geleverd.

Snelle levering en dit is HET product als je je gietvloer opnieuw wilt lakken

Naar heel veel zoeken de juiste matte lak gevonden voor het opnieuw lakken van je pu gietvloer. De vloer lijkt weer als nieuw! Erg makkelijk te verwerken (na het aanmaken zeker 50 minuten). Tip: verleng je 10cm rollen er je kwast voor de randen met een stok, dan hoef je niet op je knieën te werken en als je de plinten hebt afgeplakt (tape 32mm breed) kan je heel snel door rollen. Uit de emmer op de vloer gieten werkt ook erg goed, werkt nog snellen, makkelijk te verdelen en je ziet geen aan/afzet van de rollen. Als je oude schone voetbalschoenen aantrekt an je er doorheen blijven lopen (bij het gieten) en bij de laatste haal van de rollen rol je de noppen er uit. Ik heb ook spijkerschoenen maar die zijn te scherp voor je pu vloer

Alles keurig en snel geleverd Telefonisch advies is ook prima Erg goed product Mooi vloertje geworden Zou zeker aanbevelen en weer bestellen

Enorm oplossing en klantgericht. Top service.

Was voor mij onbekend terrein maar ben uitstekend geholpen en werd voorzien van duidelijk advies. Producten de volgende dag in huis. Zeer tevreden.

Goede communicatie

Goed en persoonlijk contact

geweldig. goed product, snelle levering, goed advies

heb de unicaat AS gebruikt over een bestaande tegelmuur. het product werkt geweldig. geen rolbanen, lange verwerkingstijd (dus geen haast) en toch snel droog wanneer het is aangebracht. dit is een van de producten die we hebben gebruikt naast de Kunststofvloeren en de topcoating waarvan ik de naam niet meer weet.

Goede en snelle levering. Keurig verpakt en ze brengen het tot aan de deur.

Fijne service

Fijn dat ik ook een zak zand kon kopen ipv gelijk een hele big bag en bezorgen is ook geen probleem zonder hoge bezorgkosten.

Top kwaliteit snel bezorgd

Mooi resultaat