Filter

Bra service, returdokument skickades med mycket seriöst

Mycket bra totalt

Kvalitet

Bra beräkningsmall och snabb leverans vid min beställning av dämpare till en lucka i altanen

• Skulle du rekommendera oss? Ja

lätt att beställa svårt att betala

behöver ett sätt att skicka faktura via invoices

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Bra med er uträkningskalkyl. Och den fungerar

Kunde vara lite mera info om material kvaliten mm så som är metallen i rostfritt eller vanligt metall ?

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Nätinformationen inaktuell och dålig återkoppling

1. Beställde en produkt. Besked inom 1 dygn att det inte fanns. Makulerade beställningen. 2. Korresponderade email-ledes och fick besked om en alternativ produkt som sades finnas och som jag beställde. 3. Fick orderbekräftelse. Skulle komma inom 3-5 dagar. Väntade 6 dagar och skickade mejl. När jag inte fått svar inom 7 dagar (arbetsdagar) ringde jag numret på orderbekräftelsen. Ringde kontinuerligt under 1 timme. Inget svar. Efter en väntan på 1 timme fick jag plötsligt svar. 4. Hade två frågor: Var beställning 1 makulerad? (inget besked om detta). När skulle beställning 2 komma? Beskedet var att jag måste förstå skillnaden mellan gasfjädershopen och araton (eller vad företaget hette). Det skiter jag fullständigt i. Anges ett nummer på beställningen anser jag att man ansvarar för processen. Det enda jag bryr mig om är min beställning. 5. När jag avslutat samtalet kom ett mejl inom 30 min som omtalade att varan i beställning 2 inte heller fanns. Hade tagit slut precis innan jag hade sänt in min beställning (tror jag så lagom på). Varför vänta 7 dagar innan man talar om detta? 6. Detta är den korta versionen.

• Skulle du rekommendera oss? Nej

Jag fick hjälp att välja rätt gasdämpare och det stämde

Första gången jag handlat och det fungerade mycket bra.

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Mycket dålig kvalite på produkterna

Har beställt flera gånger utan någon som helst assistans, det man fåt varje gång är i dålig kvalite, allt i dålig kvalite Dom som handlar här ska ha vetskap om att det dom handlar inte håller måttet, tysk brukar vara bra, men inte det som Gasfjäder tillhanda håller, kort sagt lägg ner !!

Dålig

Mycket dålig service komma i kontakt och fråga. Mycket dålig och norshallant bemötande av er när man kom i kontakt med er. Och förstår inte varför det ska ta så lång tid att skicka om ni har på lager.

Kvalitet

Bra och snabb service.

Bra skit!

Rätt utbud, snabb leverans

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Funkade utmärkt med både beställning , leverans och montering.

Funkade utmärkt med både beställning , leverans och montering.

Det blev som tänkt !

Har inget mer att tillägga ;-)

Dyr

Ganska dyra produkter, längre leveranstid en vad man säger, inte riktigt nöjd med produkten då luckan jag skulle ha det till åker upp hela tiden

jättebra

lätt att hitta rätt produkt och bra service

Helt okej vara men

Helt okej vera men på hemsidan fick man info om snabb leverans. Min vedfabrik stod still 1 och 1/2 vecka 9 dagars leverans tid tycker jag är för lång för att ha bra service går inte att spåra leveransen

• Skulle du rekommendera oss? Nej

bra hemsida och det jag beställt kom som förväntat

Första gången jag handlar

Lättförståelig beräkning

Proffsig och lätt beräkning på hemsidan

Lite för lång leveranstid

Saker som enligt hemsidan finns i lager och ska skickas inom 3 arbetsdagar men inte skickas förrän efter 9 arbetsdagar är inte okej. Bra produkt, bara lite lång leveranstid.

Snabb och korrekt leverans

Bra webbsida där det var lätt att bygga sina gasdämpare efter behov

Perfekt

Lätt och smidigt

Nöjd.

Produkten håller måttet

Snabb leverans

Ok

Snabbt, smidigt och kvalité

Gick supersmidigt att beställa, leveransen kom som planererat. Produkten var top notch. En liten grej kan vara t ha någon form av spårning kring om varan är skickad, det som syns är endast "behandlad". Men som sagt lita på att varan kommer, för det gör den.

Snabb och proffsigt

Tydligt snabba och kvalite