Betrouwbare partner en altijd positieve reacties

Als boekingskantoor voor entertainment doen wij regelmatig zaken met DJ Vintage Vinyl. We krijgen altijd positieve reacties van onze klanten. De booth is een echte eyecatcher, de DJ's en het concept vallen goed in de smaak. Voor ons is een professionele instelling van door ons geboekte artiesten van levensbelang. Zij zijn ons visitekaartje. DJ Vintage Vinyl heeft ons in dat opzicht nooit teleurgesteld.

Een prachtige aanvulling op ieder event!

Doordat alle gasten zelf een plaatje kunnen uitzoeken is er gelijk veel interactie. Een dikke aanrader voor je eerstvolgende event!

Ver"draaid" goed voor elkaar!

Alles klopt bij DJ Vintage Vinyl! Van de vintage dj-booth, de Perzische tapijtjes, de outfit van de dj's tot zelfs hun snorren! Voor een te gekke muziekbelevenis op uw feest is DJ Vintage Vinyl meer dan een dikke aanrader!

DJ Vintage Vinyl: Dankzij de singletjes een interactief feestje tussen de DJ en de gasten!

Hele leuke feesten gehad met de DJ's Vintage Vinyl, unieke setting,stijlvol gekleed en superenthousiast!

Wat een leuk concept. Super leuke dj. Past helemaal in het totaal plaatje. Plaatjes die men zelf kon uitzoeken. Brengt zo een leuke interactie onder de mensen. Wij hadden ook de lichtshow erbij genomen. Iedereen heeft een topfeest gehad en ontzettend leuke reacties van het personeel gekregen. Wil je een topfeestje zou ik hier zeker voor gaan!

"De slagroom op de taart".

Tijdens het 10 jarig jubileumfeest van Oranjeborg waren Stef en miss curly de onmisbare schakel voor het complete feest. Ze zijn niet opdringerig maar je kan niet om ze heen. Met groot gemak weten ze een " voor ieder wat wils" danssfeertje te creëren. Ze voelen de sfeer goed aan en hierdoor hebben ze een ongecompliceerde en natuurlijke bijdrage heeft geleverd aan "ons" feest. De vele foto's van dansende,lachende en feestende bezoekers zijn een blijvend bewijs hiervan. Dank hiervoor

Superfeest gehad met DJ Vintage

DJ Vintage heeft gezorgd dat wij en onze gasten een heerlijk avondje hebben kunnen dansen in een prettige atmosfeer.

Super goed!!! Goede muziek, goede sfeer, spelen in op wensen publiek.Stef & Martine zijn erg aardig

Gezellig, goede muziek, goed georganiseerd en fijn benaderbaar. Hebben 2x ontzettend genoten. Voor ieder wat wils en super leuk concept. Ook super dat Stef adhoc en gratis 2 jaar geleden wilde draaien op de samenloop voor hoop! :-)

Van oud tot nieuw, van jong top oud geniet!!

Wij hebben een super gave avond gehad met onze teams! Interactie door muziek, contact met de DJ en een mooi feest!

Over DJ Vintage Vinyl

DJ Vintage Vinyl De DJ's voor je bruiloft of (bedrijfs)feest 'Zoek je plaat en de DJ draait'