Feestelijk & verbindend

Voor de Hogeschool Utrecht hadden wij een Onderwijs en Onderzoekfestival die bezocht werd door ruim 1000 bezoekers. De vintage vinyl DJ hebben wij ingezet tijdens de borrel onze medewerkers op een verbindende manier naar muziek te luisteren. Het concept om samen een plaatje uit te zoeken werkt verbindend en maakt het vooral heel leuk om samen vervolgens naar te luisteren of samen op te dansen. Het was ook een plezier om samen met StehP te werken, zijn enthousiasme was erg prettig.

Wat een feest - goede manier om iedereen te betrekken

Stef en team waren super hartelijk en hielpen om al onze favoriete nummers op zo’n manier te draaien dat onze internationale crowd allemaal happy was. De prachtige set-up met piano en bakken met cd’s en platen maakte dat iedereen mee wilde zoeken en draaien.

Een feestje!

Toffe setting, goede sfeer, fijne muziek: een aanrader!

Ge-wel-dig!

Wat een gezelligheid brengen Stef en Martine met zich mee. Vanaf het moment dat de piano staat is de sfeer in huis. De juiste muziekkeuze voor het gezelschap, een enorme voorraad plaatjes om in te struinen en uiteindelijk ging iedereen heerlijk los. We hebben een heel warme en fijne middag en avond gehad. Ontzettend bedankt en hopelijk tot een volgende keer! Gerben en Jolanda

Leuk concept; plaatjes zoeken en draaien maar!

Jong en oud doen mee! Heerlijk om iedereen te zien genieten en herinneringen te doen op zien halen!

Met DJ Vinyl een hele avond gezelligheid en top muziek!

Voor Abraham feest DJ Vinyl uitgenodigd om te draaien. Wat begon, zoals bedoeld, als heerlijke muziek op achtergrond, eindigde als een groot feest voor iedereen. Iedereen kon eigen muziekstyle kiezen, zodat iedereen hun eigen "pleasent moment" had! Super top!

Fijne aanvulling!

DJ Maurice heeft ieders favo plaat gedraaid op onze bedrijfsborrel! In de bakken liggen allerlei verschillende platen van de jaren 60 tot 90, voor ieder wat wils. Het dj meubel ziet er erg professioneel uit en is een eye catcher op je feest.

Een groot feest

Tijdens ons bourgondisch evenement in Beilen, een gezellige sfeer gecreëerd door dj vintage Vinyl. Zeker aan te raden om feestjes te upgraden, dank jullie wel.

Kwaliteit meets gezelligheid

De perfecte omlijsting van onze bruiloft. We hebben een zeer geslaagde avond beleefd, mede door de goede smaak en kwaliteit van DJ Bob met volop eighties klassiekers en wat nineties bangers er tussendoor. Vanaf het begin ging het dak eraf en dat was meer dan we hadden durven hopen. Top!

Geweldig duo! Voelen de sfeer perfect aan!

Stef en Martine weten overal een feest van te maken, of het nu gaat om een bedrijfsopening of feest tot in laatste uurtjes.. altijd een succes!

DJ Vintage Vinyl is uniek want hij verstaat de kunst van het weglaten

DJ Vintage Vinyl luisterde ons jubileumfeest voor klanten en relaties op en we waren niet blij, maar juist razend enthousiast. Want iedereen met een beetje geluidsset en platenspeler(s) kan plaatjes draaien, maar DJ Vintage Vinyl verstaat als geen ander de kunst van het (zichzelf) weglaten. Want bij sommige evenementen, zoals bij ons dus, ben jij als DJ niet het stralende middelpunt maar zijn de gasten dat. En DJ Vintage Vinyl begrijpt dat als één van de weinigen.

Geweldige avond gehad

Dankzij de supergave setting (deco, enorme voorraad singles en sfeermakers) heeft ons feest een geweldige herinnering gemaakt. Zelfs de twee totaal verschillende generaties die aanwezig waren hebben allemaal een super avond gehad. Dank jullie wel!

Draait wat je vraagt, nagenoeg elke denkbare vinyl single is er

Leuke mensen DJ's, met ontzettend veel singles. Goede muziek installatie en voor elk feestje weten ze de juiste muziek snaar te vinden. Kort gezegd: Toppers

DJ Vintage Vinyl zorgde voor een fantastische sfeer op de beurs met een mooie plantencollectie.

DJ Vintage Vinyl heeft gezorgd voor een geweldige sfeer tijdens de Fotovakbeurs van Master Photographers Network. Met zijn indrukwekkende platencollectie en bijzondere draaitafel wist hij het publiek te vermaken. Zijn keuze voor muziek sloot perfect aan bij de sfeer van de beurs. Wat DJ Vintage Vinyl zo bijzonder maakt, is niet alleen zijn muziek, maar ook hun stijlvolle voorkomen. Ze waren gekleed in stijl en straalde professionaliteit uit. Dit gaf de beurs een extra dimensie en zorgde ervoor dat bezoekers zich welkom voelden. Hoewel Vintage Vinyl vooral bekendstaat om zijn optredens op feesten en evenementen, heeft hij hier zeker bewezen dat hij ook een uitstekende keuze is voor beurzen en zakelijke evenementen. Hij weet namelijk als geen ander de juiste sfeer te creëren en het publiek te vermaken zonder de aandacht van het hoofddoel van de beurs af te leiden. DJ Vintage Vinyl maakte het plaatje compleet. https://www.masterphotographersnetwork.com

Zeer geslaagd feest; goede vintage uitstraling!

Vintage feest met de medisch specialisten van ons ziekenhuis. Het concept van zelf de vinyl-platen of CD’s kunnen uitzoeken sprak erg aan. Het feest werd leuk aangekleed met vintage attributen, mega-discobal en goede verlichting. Muziek was goed passend bij onze leeftijd om de jeugdige herinneringen naar boven te halen. Maar ook goed gecombineerd met nieuwere stijl. De collega’s op het feest waren goed vertegenwoordigd op de dansvloer. DJ in stijl Vintage gekleed. kortom; Chapeau!

optimale mix tussen oude 80's pop tot house van nu.

De hele avond was een opzwepende mix van oude vinyl en nieuwe digi-dansplaten. Geen saaie momenten. De DJ (Jesse Voorn) stond open voor aanvraagjes, maar begreep ook goed hoe je de dansvloer gevuld kunt houden. Zelfs de mensen langs de kant en achterin de zaal hebben niet stil gestaan. Top avond. Ook de vorm van de DJ-booth paste perfect op de locatie (De Meesterproef Nijmegen). De DJ stond achter een houten piano met platenspelers erin. Dat gaf meteen al een warme, maar ook verrassende sfeer. Een keer wat anders dan een 'gewone' drive-in discotheek. Aanrader dus.

optimale mix tussen oude 80's pop tot house van nu.

Even terug in de muziektijd

Eindelijk was ik in de gelegenheid om mijn vermoeden bevestigd te krijgen. Op zoek naar een passende muzikale verrijking van ons informele avondprogramma voor 80 vrijwilligers van onze vereniging (Nevi), heeft de formule van DJ Vintage Vinyl aan alle verwachtingen voldaan. Energiek, eigentijds, gezellige opstelling, gepassioneerde DJ, passende muziek, meedenkend, plezierig contact voor tijdens en na. Heerlijk!

Al tijdens een eerdere editie stond DJ Vintage Vinyl op ons foodtruckfestival. Dit jaar zochten we een betere aansluiting met het avondprogramma en daar dacht Stef heel fijn in mee. Met DJ Vintage Vinyl, de Silent Disco, Nineties Party en de selfiebooths was het feest compleet en was er voor ieder wat wils. Heel fijn om dat met één partij te kunnen organiseren. Veel dank Stef en Martine!

Feest voor oren en ogen

De eerste samenwerking met DJ Vintage Vinyl was geweldig. Stipt op tijd en gemakkelijk in de omgang. Grote platenkeuze die precies paste bij de doelgroep. Zelf je singletje uitzoeken en het even later horen! Geweldig. Al die oude hoesjes met voor iedereen wel een guilty pleasure. Kortom, een echte aanrader.

Als je een echt feestje wil geven dan zit je hier echt oprecht helemaal top!! Wat een vakmensen

Stef en Martine hebben hele prettige persoonlijke benadering, denken geweldig en vakbekwaam mee, kunnen alles regelen, van tent, geweldig DJ, verlichting met rookmachine, dicovloer, en de onwijs gave vintage piano draaitafel met vinyl plaatjes in bakken om uit te zoeken. De DJ kreeg iedereen al heel snel op de dansvloer en wist er een enorm feest van te maken. Wij hadden geen andere partij kunnen wensen en hebben een 200 % goede ervaring. Onwijs bedankt Stef en Martine jullie zijn TOPPERS!!!

Super tof. Helemaal in de sfeer van back to the 80's

Top!!!

Top organisatie om je feest te laten slagen!

Wij mochten een bruiloft organiseren in festival stijl en dj vintage vinyl paste hier perfect tussen. Het is ontzettend leuk dat de gast wordt betrokken bij het geheel doordat je kan kiezen uit de grote collectie aan vinyl platen en cd's welke ook nog eens geweldige herinneringen aan vroeger bij je naar boven brengen. De aankleding in vintage stijl sluit mooi aan op het geheel. De d.j. zelf (Maurice) was onzettend vriendelijk en enthousiast. De communicatie met het hoofdkantoor verliep echt fantastisch. Kortom: de volgende bruiloft of ander feest boek ik ze graag weer!

Over DJ Vintage Vinyl

DJ Vintage Vinyl De DJ's voor je bruiloft of (bedrijfs)feest 'Zoek je plaat en de DJ draait'