Top voor een relaxte sfeer!

Wat een mega leuk concept! Door het zelf kunnen kiezen van de platen voelen de gasten echt een onderdeel van de bruiloft.

Top entertainment, lekkere beats

Leuk mee samengewerkt voor de Zomerfeesten in Gorinchem, alles ondanks een last minute aanvraag tot in de puntjes verzorgd. Creëerden een heerlijke sfeer, rustig opgebouwd naar de laatste uurtjes waarin het dak eraf ging, zeker aan te raden voor wat voor feestje dan ook!

We hebben een super leuk feestje gehad!

Vriendelijke werknemers, geweldige set-up met de piano en de bakken met singles. Ook qua op- en afbouwen ging het allemaal hartstikke soepel, we hebben nergens over na hoeven denken en een super leuk feestje gehad!

DJ met gevoel voor een goede sfeer, dansbare platen en met persoonlijk contact!

DJ vintage vinyl is een bedrijf met een super communicatie. Ze reageren snel en volledig. Ook wordt er graag met je mee gedacht over de mogelijkheden. Het is een ontspannen maar professioneel team. Op de avond zelf weet de DJ de groep goed aan te voelen en de juiste platen te draaien om de dansvloer vol te krijgen. Ook de uitbreiding met 90's cd's was een super zet!

Een fantastische avond!

Wat een heerlijk dansfeestje was dit! De dansvloer heeft alleen maar volgestaan, ook al was het een warme zomeravond. Super hoe de dj precies de sfeer aanvoelde en de verzoekjes perfect verwerkte. We hebben echt genoten!

Maakt het feest compleet

Lekker muziek, mannen met baarden, sfeermakers, goede samenwerking, enz..

Een gezellige avond

Er werd goed geluisterd naar de wensen van het publiek!

Geweldige eerste samenwerking! Op naar meer.

Goede communicatie vooraf. Vriendelijke mensen. Leuk concept! We hebben genoten.

Een echte aanvulling op onze Events!

Al vele malen hebben wij DJ Vintage Vinyl mogen verwelkomen bij Hart van Holland. Telkens met groot plezier! De interactie in dit concept heeft een groot aandeel in de beleving van onze gasten op de diverse Events.

We hebben een super gaaf feest gehad - mede door DJ Vintage!

We hebben een super gaaf feest gehad - mede door DJ Vintage!

Goede sfeer, net als de muziek en de DJ

Snelle en prettige communicatie; ook ter plekke regelde Stef alles snel en goed. Paste perfect bij de sfeer van het event - tijdens de borrel. Top vintage aankleding en heel prettig contact - vooraf en tijdens het event. Kortom: Doen we nog eens.

Stef/DJ VintageVinyl heeft mensen op onze borrel laten dansen die ik dat nog nooit heb zien doen! Perfect 10/10! ++ Sfeer aanvoelen ++ Professioneel ++ Uitstraling

Op en top verzorgt!

In 2019 al geboekt en uiteindelijk bij poging 3 heeft mijn feest in de Domtoren van Utrecht dan plaats kunnen vinden. Het was een hoop gesleep met alle (zware) attributen, maar dat was de moeite meer dan waard. Blije vrienden en familie zien was het doel. Mensen graaiend in bakken singles van vinyl en cd. Heerlijk genoten, tuurlijk kan niet alles gedraaid worden, maar de lijn in de avond was meer dan prima. En dan had ik het nog niet eens over de mooie verlichting. Mijn 40e werd onvergetelijk gevierd mede dankzij DJ vintage. Goede communicatie voor en achteraf, zeer aan te raden want leuk concept en vriendelijke mensen bij DJ vintage!

total madness

We hebben de DJ ingehuurd bij de opening van L´Hirondelle Bike Shop. Dit concept sloot helemaal aan op het vintage industriële interieur, onze fietsen en bovendien was de dresscode vintage. De atributen, het licht, hun outfit is briljant! Van de eerste tot de laatste plaat ging het los. Wellicht was een aap dat bij een in between covid party ook gelukt, maar DJ vintage Vinyl voelde perfect aan welke plaat gedraaid moest worden. Ik heb een beetje het idee dat zelf singles uitzoeken voor de show is en dat is misschien maar beter ook. Ze hebben van onze opening een waar feest gemaakt! Thanks!!!!!!

Ons feest kon niet meer stuk!

Wij hadden al vrij snel DJ Vintage Vinyl geboekt. Ookal wisten wij door corona nog niet hoe ons feest er 1 jaar later uit ging zien. De communicatie verliep goed en alle wensen werden duidelijk op papier gezet. Alle afspraken zijn nageleefd op de dag zelf en dat was heel prettig. Hierdoor hadden wij ook geen stress. Het feest was geweldig en veel mensen vonden onze muziekkeuze fantastisch. Het was dus echt een knalfeest, zeker omdat dit voor veel gasten het eerste echte feestje weer was. Enige jammere is dat direct alles betaald dient te worden. Hierdoor hebben wij door de vroegtijdige sluiting van de horeca 1 uur meer betaald dan dat er daadwerkelijk is gedraaid en hier is geen compensatie voor geweest.

Hoi Anouk, Terecht punt! Stuur mij even je gegevens per DM dan maak ik het resterende uur graag naar je over. Wij moeten ook nog even wennen aan de nieuwe situatie… 😀. Groeten Stef & Martine, DJ Vintage Vinyl. Ps onze DJ vond jullie event ook top!

Gegarandeerd gezellig

DJ vintage Vinyl is een mooi concept waarbij gezelligheid gegarandeerd is en waarbij de gasten letterlijk uit hun dak gaan op het nummer waar zij hun eerste zoen hebben uitgedeeld, kortom gewoon boeken!

Super origineel en een heel leuk feest!

Afgelopen 2 oktober 2021, konden wij eindelijk ons huwelijk vieren en door laten gaan. Het was fantastisch en ook zonder 1.5 meter. Maurice was onze dj en hij heeft er echt een feestje van gemaakt. We hebben heel veel complimenten gehad en dat het meer dan leuk was om je eigen plaat uit te zoeken. Vooral voor diegene die dit vroeger zelf altijd hebben gedaan. De jaren 80 en begin jaren 90 waren het meest populair. Wellicht logisch omdat dit het uitgaansleven van de generatie boven ons was en dus ook de meeste herkenbare muziek voor ons en vrienden. Het was helemaal geweldig en we kijken terug op een prachtig feest.!

Super fijn

Ik heb de avond muzikaal als fantastisch ervaren. Hele fijne muziek en een goed gevoel voor timing. Meer op de achtergrond zolang ieder een aan de klets was en het volume meer omhoog met heerlijke swing muziek.

Één groot interactief muziekfeest!

DJ Vintage vinyl is één groot interactief muziekfeest! De opzet is uniek, de opbouw een feest van herkenning, de keuze van de lp’s is reuze en de Styling geweldig inclusief DJ! Echt een aanrader!

Prima samenwerking

En helder en goed voortraject met DJ Vintage Vinyl en vervolgens een puik optreden van DJ Maurice op Texel. Voor herhaling vatbaar.

Toffe mensen om mee te werken!

Ik heb DJ Vintage Vinyl een aantal x geboekt voor events op ons park, Netl de Wildste Tuin. Ze zijn makkelijk in de omgang en hebben alles goed voor elkaar. Een DJ met een interactieve twist in Vintage stijl!

TOP SERVICE, TOP KWALITEIT

Wij doen nu 2 jaar zaken met elkaar en we kunnen zeker zeggen dat we altijd goede kwaliteit geleverd krijgen en hun afspraken altijd goed nakomen! Stef Pastoor doet dit ook zeker met veel passie en plezier! Zeer blij dat we bij hun terecht zijn gekomen en wij hopen nog vele jaren muziek(zaken) mogen doen met dit bedrijf. GA ZO DOOR

Prettige samenwerking, altijd top feesten.

Wij, als MijnEvent.nl werken al een paar jaar samen met DJ Vintage Vinyl. Gegarandeerd de juiste sfeer op je evenement of feestje!

Fantastisch!!!

Wat een fantastische avond hebben we gehad. Trip down memory lane. Bedankt DJ Sunshine!!

Wij doen regelmatig zaken met DJ Vintage Vinyl. Altijd zijn er positieve reacties vanuit de gasten. Gezellig, goede muziek en goed georganiseerd. Wij raden DJ Vintage Vinyl ook zeker aan!

Over DJ Vintage Vinyl

DJ Vintage Vinyl De DJ's voor je bruiloft of (bedrijfs)feest 'Zoek je plaat en de DJ draait'