"De slagroom op de taart".

Tijdens het 10 jarig jubileumfeest van Oranjeborg waren Stef en miss curly de onmisbare schakel voor het complete feest. Ze zijn niet opdringerig maar je kan niet om ze heen. Met groot gemak weten ze een " voor ieder wat wils" danssfeertje te creëren. Ze voelen de sfeer goed aan en hierdoor hebben ze een ongecompliceerde en natuurlijke bijdrage heeft geleverd aan "ons" feest. De vele foto's van dansende,lachende en feestende bezoekers zijn een blijvend bewijs hiervan. Dank hiervoor

Superfeest gehad met DJ Vintage

DJ Vintage heeft gezorgd dat wij en onze gasten een heerlijk avondje hebben kunnen dansen in een prettige atmosfeer.

Super goed!!! Goede muziek, goede sfeer, spelen in op wensen publiek.Stef & Martine zijn erg aardig

Gezellig, goede muziek, goed georganiseerd en fijn benaderbaar. Hebben 2x ontzettend genoten. Voor ieder wat wils en super leuk concept. Ook super dat Stef adhoc en gratis 2 jaar geleden wilde draaien op de samenloop voor hoop! :-)

Van oud tot nieuw, van jong top oud geniet!!

Wij hebben een super gave avond gehad met onze teams! Interactie door muziek, contact met de DJ en een mooi feest!

Over DJ Vintage Vinyl

DJ Vintage Vinyl De DJ's voor je bruiloft of (bedrijfs)feest 'Zoek je plaat en de DJ draait'