Wat een feest

Op redelijk korte termijn dj vinyl geboekt voor onze bruiloft. Zeer snel gereageerd en hebben vooraf alles goed afgestemd. Op de dag zelf waren ze ruim op tijd en hebben ze alles goed opgebouwd. De interactie met de DJ over de gehele avond was top. Hij draait de singles die zijn uitgekozen en draait zelf ook nummers extra om het feest compleet te maken. Echt een aanrader, veel positieve reacties gekregen vanuit de gasten.

Contact is snel gelegd en korte lijnen met betrekking tot offerte. Uitstraling is precies zoals omschreven met vakkundige DJ's. DJ Vintage Vinyl speelt tijdens een feest uitstekend in op de sfeer met een luisterend oor naar de gasten. Zeker een aanrader voor elk type feest waarbij je geen standaard DJ wil inzetten.

Super avond @Jacks Casino gehad..!

Met de voetjes van de vloer bij Jacks Casino tijdens een thema-avond met deze DJ Vintage Vinyl. Muziek en entourage helemaal in stijl door deze toppers. Tijdens de avond waren er leuke vintage Gadgets te winnen door de aanwezige gasten. "BACK IN THE GOOD OLD DAYS" Echt een aanrader voor een unieke beleving en een knalfeest is gegarandeerd!!

Een zeer geslaagd feest mede door DJ Vintage Vinyl!

Het Winterfeest van Lubbers was mede een succes door de sfeer die gebracht werd door DJ Vintage Vinyl!

Muzikaalste bedrijfskerstfeest ever

Wij waren op zoek naar een leuke interactieve omlijsting van ons bedrijfskerstfeest bij de Omgevingsdienst IJsselland te Zwolle. DJ vinyl heeft dat voor ons opgelost. De gasten konden een plaatje uitzoeken, collega's konden gaan van elkaar gaan raden wie welk nummer had uitgekozen. Zo kwam je nog eens wat over iemand te weten zonder een verplichte teambuilding te hoeven volgen en dan ook nog eens onder het genot van een hapje en een drankje. En de dansvloer staat natuurlijk niet leeg. Alles mooi aan elkaar gedraaid door de topper achter de knopjes. Het opbouwen en de voorbereiding allemaal mooi in overleg zonder stress. Zeker een aanrader voor elk feestje, klein of groot maakt niet uit.

Betrouwbare partner en altijd positieve reacties

Als boekingskantoor voor entertainment doen wij regelmatig zaken met DJ Vintage Vinyl. We krijgen altijd positieve reacties van onze klanten. De booth is een echte eyecatcher, de DJ's en het concept vallen goed in de smaak. Voor ons is een professionele instelling van door ons geboekte artiesten van levensbelang. Zij zijn ons visitekaartje. DJ Vintage Vinyl heeft ons in dat opzicht nooit teleurgesteld.

Een prachtige aanvulling op ieder event!

Doordat alle gasten zelf een plaatje kunnen uitzoeken is er gelijk veel interactie. Een dikke aanrader voor je eerstvolgende event!

Ver"draaid" goed voor elkaar!

Alles klopt bij DJ Vintage Vinyl! Van de vintage dj-booth, de Perzische tapijtjes, de outfit van de dj's tot zelfs hun snorren! Voor een te gekke muziekbelevenis op uw feest is DJ Vintage Vinyl meer dan een dikke aanrader!

DJ Vintage Vinyl: Dankzij de singletjes een interactief feestje tussen de DJ en de gasten!

Hele leuke feesten gehad met de DJ's Vintage Vinyl, unieke setting,stijlvol gekleed en superenthousiast!

Wat een leuk concept. Super leuke dj. Past helemaal in het totaal plaatje. Plaatjes die men zelf kon uitzoeken. Brengt zo een leuke interactie onder de mensen. Wij hadden ook de lichtshow erbij genomen. Iedereen heeft een topfeest gehad en ontzettend leuke reacties van het personeel gekregen. Wil je een topfeestje zou ik hier zeker voor gaan!

"De slagroom op de taart".

Tijdens het 10 jarig jubileumfeest van Oranjeborg waren Stef en miss curly de onmisbare schakel voor het complete feest. Ze zijn niet opdringerig maar je kan niet om ze heen. Met groot gemak weten ze een " voor ieder wat wils" danssfeertje te creëren. Ze voelen de sfeer goed aan en hierdoor hebben ze een ongecompliceerde en natuurlijke bijdrage heeft geleverd aan "ons" feest. De vele foto's van dansende,lachende en feestende bezoekers zijn een blijvend bewijs hiervan. Dank hiervoor

Superfeest gehad met DJ Vintage

DJ Vintage heeft gezorgd dat wij en onze gasten een heerlijk avondje hebben kunnen dansen in een prettige atmosfeer.

Super goed!!! Goede muziek, goede sfeer, spelen in op wensen publiek.Stef & Martine zijn erg aardig

Gezellig, goede muziek, goed georganiseerd en fijn benaderbaar. Hebben 2x ontzettend genoten. Voor ieder wat wils en super leuk concept. Ook super dat Stef adhoc en gratis 2 jaar geleden wilde draaien op de samenloop voor hoop! :-)

Van oud tot nieuw, van jong top oud geniet!!

Wij hebben een super gave avond gehad met onze teams! Interactie door muziek, contact met de DJ en een mooi feest!

Voorstraat 32 7941VV Meppel

Over DJ Vintage Vinyl

DJ Vintage Vinyl De DJ's voor je bruiloft of (bedrijfs)feest 'Zoek je plaat en de DJ draait'