Très contente de mon achat

Produit conforme à la description et de bonne qualité

• Qualité
  • Offre

Genoeg keus voor mannen!

Er is gelukkig steeds meer fair fashion en ecologische kleding verkrijgbaar. De kleding word hipper en toegankelijker. Het enige waar ik persoonlijk nog tegenaan liep is het aanbod in eco vriendelijke shirts en mens vriendelijke truien voor mannen. Via Mae Sue heb ik merken leren kennen die mijn wens hierin meer dan voldaan hebben. Daarnaast genoot ik een vriendelijke service met eerlijk advies.

• Kwaliteit
  • Aanbod

Snelle levering, mooie kwaliteit

Een erg mooie trui. Pluspunt verpakking: geen plastic.

• Kwaliteit
  • Aanbod

Goede klantenservice

Jammer dat ik m nodig had. Stiksel van mijn trui liet los. En zo ontdekte ik dat de manier waarop de winkel werkt nog niet veel verschilt van de lineaire economie zoals we m kennen: Gooi uw trui maar weg en we sturen een nieuwe......

Ik heb de hoofdband gekocht, hij voelt lekker aan. Ik heb echter een vrij klein hoofd waardoor hij net iets te klein is en verschuift.

Prima producten en goede service

Prima producten en goede service

Mwa

Bestelling is nooit aangekomen, gelukkig kreeg ik wel snel mijn geld terug. Assortiment is beperkt en prijzig. Ik wordt meerdere keren gevraagd een ervaring te delen maar heb nooit een bestelling ontvangen dus is deze ervaring van weinig waarde.

Great quality, perfect service

Still love my dress. Looking forward to order afain in the future.

Fijne, warme, casual trui van mooie kwaliteit

De omschrijving op de site komt overeen met de werkelijkheid. Het bestellen ging makkelijk. Snelle levering. Het enige puntje van aandacht is dat de verzendkosten die bij de trui zelf staan vermeld niet overeenkomen met de werkelijke kosten. Die zie je bij het bestellen en waren voor mij lager. De (hogere) verzendkosten waren voor mij een reden van twijfel, gelukkig vielen ze bij het bestellen dus lager uit.

Over Mae Sue

At Maesue.com you find a unique collection of ethical and sustainable clothes. I work together with different European brands that I have selected with care. All the clothes are produced in a fair and ecological way. This way I want to make it possible for you to contribute to change in the fashion industry. From fast fashion to slow fashion!