Mooie kledij, maar weinig zorg voor kleren

De kleren zijn zeker leuk en de prijs is niet heel duur. Enkel jammer dat het vestje dat ik opgestuurd kreeg, volledig gekreukt was... ik heb een half uur mogen strijken en nog krijg ik niet alle kreuken eruit. Het vestje lag duidelijk al lang in een doos. Jammer dat hier niet meer zorg aan wordt besteed, het gaat toch om een vestje van meer dan 100 euro. Sommige kreuken gaan er wellicht nooit meer uit.

• Offer

Beste Freya, Bedankt voor je reactie! Alle kleding wordt gestoomd voordat ik het verstuur, maar jammer om te horen dat er alsnog kreukels in zaten. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik ga er beter op letten! Ik hoop dat de kreukels door het dragen er alsnog uitgaan en dat je veel plezier zult beleven aan het vestje. Groeten Linda

Hooray for good trousers

Good trousers, hooray!

Very good

Good communication!

• Would you recommend us? No
  • Service N/A
  • Quality N/A
  • Offer N/A

Leuke website met een wisselend aanbod voor ieder wat wils.

Ik heb van de week een blouse en twee t-shirts gekocht bij Mae Sue. Ik ben ontzettend blij met de blouse vanwege de print en het materiaal. De twee t-shirts verschillen van kwaliteit. Het roze t-shirt pilt al na 1 keer dragen en daar baal ik toch wel een beetje van....Ik heb nog geen contact opgenomen met Mae Sue. Wellicht ga ik dit nog doen. Het zwarte t-shirts met de bloementjes in het borstzakje lijkt van betere kwaliteit.

• Offer

Très satisfaite du produit de bonne qualité et éthique

Très bonne qualité, le site est atraillant et agréable. Les vêtements sont décrit avec précisions. Lors de l'envoi, un petit mot attentionné qui donne envie de recommencer. Je recommande à ceux qui veulent des produits de qualité et bon pour l'environnement et l'humain.

Very good

Good service, quality product

Mooi shirt snel ontvangen

Ik ben tevreden.

Excellent!

Alles aan Mae Sue is goed geregeld. Je kan zien dat er veel liefde en aandacht aan alles wordt besteed. De trui die ik bestelde werd zelfs thuisbezorgd, geweldige services. Dankje Linda!! Gr Bart Maat

Reliable - betrouwbaar

Er was wat onduidelijkheid over de bezorging. Er kon eenvoudig contact worden opgenomen en ik kreeg snel en correct antwoord. En de bestelde trui was precies zoals beschreven op de site. Erg mooi en mooi materiaal. Prima! There was a question about the delivery. I easily could contact the company and received an answer, correct and fast. The ordered turtleneck was exactly as described on the site. Very beautiful and fine material. Nice!

• Offer

Très contente de mon achat

Produit conforme à la description et de bonne qualité

• Qualité
  • Offre

Genoeg keus voor mannen!

Er is gelukkig steeds meer fair fashion en ecologische kleding verkrijgbaar. De kleding word hipper en toegankelijker. Het enige waar ik persoonlijk nog tegenaan liep is het aanbod in eco vriendelijke shirts en mens vriendelijke truien voor mannen. Via Mae Sue heb ik merken leren kennen die mijn wens hierin meer dan voldaan hebben. Daarnaast genoot ik een vriendelijke service met eerlijk advies.

• Kwaliteit
  • Aanbod

Snelle levering, mooie kwaliteit

Een erg mooie trui. Pluspunt verpakking: geen plastic.

• Kwaliteit
  • Aanbod

Goede klantenservice

Jammer dat ik m nodig had. Stiksel van mijn trui liet los. En zo ontdekte ik dat de manier waarop de winkel werkt nog niet veel verschilt van de lineaire economie zoals we m kennen: Gooi uw trui maar weg en we sturen een nieuwe......

Ik heb de hoofdband gekocht, hij voelt lekker aan. Ik heb echter een vrij klein hoofd waardoor hij net iets te klein is en verschuift.

Prima producten en goede service

Prima producten en goede service

Mwa

Bestelling is nooit aangekomen, gelukkig kreeg ik wel snel mijn geld terug. Assortiment is beperkt en prijzig. Ik wordt meerdere keren gevraagd een ervaring te delen maar heb nooit een bestelling ontvangen dus is deze ervaring van weinig waarde.

Great quality, perfect service

Still love my dress. Looking forward to order afain in the future.

Fijne, warme, casual trui van mooie kwaliteit

De omschrijving op de site komt overeen met de werkelijkheid. Het bestellen ging makkelijk. Snelle levering. Het enige puntje van aandacht is dat de verzendkosten die bij de trui zelf staan vermeld niet overeenkomen met de werkelijke kosten. Die zie je bij het bestellen en waren voor mij lager. De (hogere) verzendkosten waren voor mij een reden van twijfel, gelukkig vielen ze bij het bestellen dus lager uit.

Over Mae Sue

At Maesue.com you find a unique collection of ethical and sustainable clothes. I work together with different European brands that I have selected with care. All the clothes are produced in a fair and ecological way. This way I want to make it possible for you to contribute to change in the fashion industry. From fast fashion to slow fashion!