Duidelijke website, prima service en snelle levering

Duidelijke website, prima service en snelle levering.

Prima product. Snelle levering!

Mooie olie gekocht voor red cedar. Bevalt prima!

Simple and good result

Easy to apply, v details tutorials Reliable result

Fantastisch spul!

Ik gebruik osmo om eikenhout een whitelook te geven, voor een houten vensterbank gebruik ik de osmo hardwax tegen water en vuil. In de zachte zijdeglans geeft dit een top resultaat. Erg blij mee!

advies voor behandeling parket

super vriendelijk en duidelijk advies hoe wij ons parket met hardwax olie moesten behandelen. Daarnaast mochten we altijd voor meer advies bellen. Super vriendelijke adviseur die alle tijd nam! Geweldig tevreden

Goede snelle advies

Voor onze nieuwe eikenvloer goed advies gekregen snelle levering en ook achteraf nog snel antwoord als we het even niet wisten

Duidelijke website, snelle levering. Kortom: top!

Duidelijke website, nette prijzen, snelle levering. Kortom: top!

Geweldig product

Al heel wat liters hard-wax olie original gebruikt op de vloeren in de loop van de jaren. Maar ook op meubels binnenshuis. Dit allemaal tot volle tevredenheid. Na een probleempje met de buiten banken en tafels is er goed meegedacht en een oplossing aangereikt! En dat in een vlot tempo!! Geweldig

Topservice, topproducten!

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik volkomen tevreden ben over Osmo. Dat begon al met de service aan de telefoon. Ik werd snel en vakkundig geholpen door de medewerker die mij te woord stond. Toen ik de volgende dag langs ging werd ik ook ter plaatse uitstekend geholpen. Op al mijn vragen was een antwoord en de verkoopmedewerker dacht met me mee en hielp me waar nodig. En dan het belangrijkste: de producten. Ik heb mijn eikenhouten vloer eerst een whitewash-look gegeven met olie-beits. Het werkte makkelijk en zag er top uit. Daarna voor de afwerking een laag hardwaxolie er overheen. Resultaat was echt heel erg geslaagd. Kortom: ik zou zeker aanraden om Osmo te gebruiken voor je houtwerk!

Wat een top product

Gisteren de uv beschermingsolie 420 kleurloos ontvangen gelijk op het de wanden van mijn tuinhuis gesmeerd . Wat is dit mooi geworden .

Zeer goede service

Via whatsapp en telefoon heel erg fijn advies gekregen. Zeer behulpzaam ook bij het plaatsen van de bestelling.

Goede service goed product

We hebben bij Osmo de testers besteld voor olie beitsen om de kleuren te kunnen uitproberen. Dat is heel handig want dan weet je wat je koopt. De beits is makkelijk te verwerken, niet te dun en niet re dik. De chat is ook makkelijk voor het stellen van een vraag. Martin

Bijzonder tevreden!

Ik heb nu al een aantal producten van Osmo gebruikt, zowel binnen als buiten, en het resultaat blijft me steeds verbazen! Mooi wat olie kan doen met hout, en al helemaal met de beschermende eigenschappen die Osmo kan bieden. Heel handig dat ze ook proefmonsters aanbieden en nóg handiger dat ze ook een Whatsapp-hulplijn hebben. Ik ben Osmo-fan!

Ik wist niet welke middelen ik voor mijn houten moest gebruiken. Ben toen zeer vriendelijk geholpen, en met foto’s toesturen naar hen Wisten zij wat ik nodig had voor mijn vloer.

Niet het gewenste resultaat

Zelfs na 2 keer houtontgrijzer gebruikt te hebben zijn de planken nog steeds grijs. De groene aanslag is wel verdwenen

schitterend product, het hout gaat weer leven :-) Goede service en snelle levering van bestelling

We hebben in ons nieuwe huis een prachtig plafond met grote houten balken en dwarsbalken. Alles helemaal kaal gemaakt (was grijs gebeitst ) en in de Osmo gesmeerd. Het is echt heel erg mooi geworden en het product is erg fijn om te smeren. Wij zijn dik tevreden!

Snel telefonisch contact en heldere adviezen

Bij een onderzoek naar het behandelen van gebruikte Larix vloerplanken, kwam ik op de site van OSMO. Telefonisch snel contact en na enkele vragen en antwoorden werd ik enthousiast over het product en kreeg duidelijke uitleg over de te behandelen vloer. De verzending verliep snel.

UV beschermingsolie prachtig resultaat

Ik ben een veranda aan het bouwen van douglashout. De staanders en de boeiend al in de olie. Prachtig resultaat. De nerf van het hout komt weer meer naar voren.

Afspraak is afspraak qua levering. Uitstekende producten

Prima tips en additionele voorstellen bij bestelling Producten conform afspraak geleverd. Uitstekende kwaliteit producten

Snelle levering, en bij vragen altijd een vriendelijk woord.

Ik gebruik Osmo voor alles buiten

Fijn te gebruiken en werkt goed. Binnen houtenbaken mooie oude look gegeven en buiten de UV olie en terrasolie gebruikt. Enige nadeel is dat de pot steeds op is, omdat ik het voor alles gebruik.

Super spul

Snel geleverd en kwaliteit onderhouds was

Heel erg fijn!

Ik heb een blije olie besteld. Dit werd snel geleverd en precies wat ik wilde.

Top kwaliteit olie

Vorig jaar voor het eerst de olie gebruikt en dit jaar weer en het ziet er wederom weer keurig uit, mooi van kleur en smeert goed uit. Gr Jan

Prima product. Goed en makkelijk te verwerken. Wel een enorme absurde prijsstijging binnen een maand

Prima product. Makkelijk verwerkbaar. Absurde prijsstijging, binnen een maand tijd 25% duurder! Hierover gebeld en kreeg 10% korting maar ja toen kwamen er weer bezorgkosten bij! Weg voordeel! En nog nooit een kwast of verfroller erbij cadeau gekregen. Ik ga mij toch eens orienteren op een ander product en dit afnemen bij de plaatselijke schilder, die moet ook z'n boterham verdienen.