Snel en zorgvuldig geregeld en kwalitatief een goed product

Goed geadviseerd over wat waar voor tw gebruiken.. Ook de after sales was zeer goed!! Mijn wax/olie naar tevredenheid opgebracht en het resultaat mag er zeker zijn

geweldige hardwax/olie

mooie uitstraling geeft de olie aan de vloer brengt goed aan

Mooi product

Snelle afhandeling en goede instructiefilmpjes

top snel en het juiste product

super snel en een top product

Vriendelijk, goed product

Bij telefonisch contact goed geholpen. Product werd op tijd geleverd en is zoals beschreven.

Prachtig product en uitstekend advies

Na snel en uitstekend advies hebben wij topoil naturel op de grenen trapleuning. Het resultaat is -zoals gewenst- heel natuurlijk. We zijn benieuwd naar de vlekbestendigheid! Het badkamerkrukje gaan we ook nog behandelen met hetzelfde product nu dit zo vlot ging. Wel best nog een sterke geur direct na het aanbrengen maar dat was voor ons geen probleem.

De bestelde olie werd snel geleverd. Toen ik met wat vragen zat na gebruik van de olie werd ik telefonisch prima geholpen. Top service!

Flexibel, snel en netjes

Top dat jullie een stalen service hebben

Vloeit mooi

Makkelijk te verwerken

vlotte levering, goede service en een kwalitatief goed product

Op de overzichtelijke site was mijn product snel gevonden, besteld en naar verwachting geleverd. Prima!

keurig, netjes en snel geleverd me begeleidende mail hoe te werken.

fantastisch spul, werkt makkelijk en geeft een prachtig resultaat

Handige proefzakjes

We hebben zakjes besteld. Ze werden snel geleverd en waren zeer handig om de juiste kleur te bepalen.

super telefonisch contact gehad! Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Geweldige onderhoudswas

De vloer is na 23 jaar nog steeds mooi door onderhoud met Osmo was

behulpzame vakmensen

Ik heb nog niet eerder met Osmo gewerkt en wou mijn zelf gemaakte eiken tafel er mee afwerken. Aan de telefoon uitgebreid advies gekregen over hoe aan te brengen en welk product ik moest gaan gebruiken. Uiteindelijk besteld en ik de totaal prijs viel mij alles mee. Conclusie ik zal Osmo zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Levering volgens bestelling en op juiste moment

Prima beits en wax en heel fijn te verwerken met een mooi eindresultaat. Heeft de verwachting geheel waar gemaakt.Top

Mijn ervaring is cijfer 10

Zeer snelle en juiste bezorging van het bestelde

Ik heb goede adviezen gekregen

Ik wilde een houten tafel donkerder maken, maar wist niet goed wat voor product ik daar het beste voor kon gebruiken, en toen ben ik met goede adviezen geholpen.

Wij doen sinds kort veel in eiken buiten tafels ,en gebruiken daarom osmo buiten beits met was en olie en .de bladen komen er prachtig uit en zijn daarom zeer tevreden met osmo

Gastvrijheid staat hoog in het vaandel

Super behulpzaam en benaderbaar in het geven van advies. Je voelt je echt welkom, leuke mensen

Uitstekend.

Uitstekend geadviseerd en vriendelijk te woord gestaan. Ook een zeer vlotte verzending.

Geweldige service geweldig product

Klantenservice is subliem. Nemen de tijd, hebben verstand van zaken en zijn ontzettend aardig.

Zijn heel goed

Snelle levering en prima product Bedankt ga zo door Kees Luining

Snel en makkelijk

Meubel olie besteld, het kwam netjes op tijd. Daarna een mooie mail gehad met een instructie video hoe ik de meubel olie moest aanbrengen met nog wat tips en tricks extra, en nu staat me tafel helemaal te shinen en hoef ik niet bang te zijn dat er misschien een vlek op komt die er niet meer uit gaat!

prima service en zeer vriendelijk geholpen

prima service en zeer vriendelijk geholpen