Super werkzame producten

Ik gebruik Osmo polyx oil voor over mijn hout en epoxy, het is makkelijk in gebruik en maakt het product waterdicht en geeft het mooi natuurlijk eindresultaat.

Prima service bij het kiezen via whatsapp en een snelle response!

Aangezien is twijfelde tussen twee opties toch maar even via Whatsapp advies ingewonnen. Dat ging op een professionele, snelle en vriendelijke manier. Complimenten!

De Osmo producten zijn top

Wij gebruiken al jaren de producten van Osmo en onze vloer ziet er nog steeds perfect uit.

Goed produkt, direct antwoord bij vragen

Wij hebben de Osmo hardwaxolie op onze vloer. Zijn heel tevreden over het produkt Het contact via whatsapp verloopt soepel direct antwoord op vragen.

Goede kwaliteit, duidelijke website

Snelle levering, duidelijke omschrijving, goed product

Eindelijk gevonden wat we zochten

Waarom kenden we osmoshop nog niet eerder? Al jaren zijn we op zoek naar een product dat de onbehandelde look van Eiken behoudt. Dat vonden we uiteindelijk in een simpel verwerkbare olie van Oslo (hardwax 0314). Omdat het voor onze bovenverdieping is hebben we geen tweede of afwerklaag gekozen. Service van Osmo shop was correct en snel.

Goed product, makkelijk toepasbaar, snel droog. Keurige service!

Goede producten, zuinig in gebruik. Onze vloer wordt er weer prachtig van.

Ruime keus, snel geleverd.

Vriendelijk en bekwaam personeel

Ik ben accuraat geholpen en snel van advies voorzien. Product is ook super.

Prachtig duurzame wax

Gekozen voor een mooi duurzaam product. De oude houten vloer helemaal blank geschuurd. De eerste laag met white wash gedaan. Daarna 2 lagen wax original, kleurloos transparant. Toch nog een beetje white wash er doorheen geroerd. Dit om gele teint te voorkomen. De vloer is super geworden. Een vloer met veel naden vraagt om meer product.

Prachtig duurzame wax

Snel geregeld

Precies wat ik nodig had. Snel geleverd.

Zeer makkelijk te verwerken!

Fijne olie die de hout een diepere kleur geeft. In heb het er pas opgedaan, dus het is nog even afwachten wat de kwaliteit is. Daar kan ik nu nog niks over zeggen.

Bestelling was prima optijd geleverd

Product voldeed helemaal aan de verwachting. Top!

Mooie producten, snelle en goede levering

Supersnelle levering en ruim assortiment

De Osmo shop heeft een ruim assortiment. Ik was blij verrast toen ik het product dat ik vrij laat in de middag had besteld al de volgende ochtend bezorgd kreeg.

Mooi product en goede service

17 jaar met de vloer gedaan, en deze weer opgeschuurd. Wederom voor osmo gekozen, mooi product!

Quick and perfect

Product according to expectation and extremely quickly delivered. Second time I ordered and always pleased.

Super olie/beits soepel aan te brengen, snelle levering.

Speciaal besteld in NL, zelf woonachtig in La France. Na een speurtocht op internet op de Osmo-site terecht gekomen. En na een test eindelijk dé juiste onderhoudsbeits gevonden voor zowel de kozijnen en deuren en luiken buiten, als het keukenwerkblad en de eiken keuken binnen. Een geweldig resultaat, de natuurlijke, milieuvriendelijke en UV beschermende oliebeits voldoet aan alle loftuitingen op internet. Duurzaam onderhoud van je hout? Osmo!!

makkelijk toepasbaar, prachtig resultaat, wat wil je nog meer

snelle service, veilig verpakt bezorgd, comfortabel te verwerken, en mooi resultaat.

Snelle bezorging

Website met veel uitleg. Producten snel thuis.

Goede middelen ,snelle levering,

Duidelijke Site, kwaliteitsproducten

2x al bestelling geplaatst omdat ik tevreden ben over de snelle levering die netjes verpakt is

Ons 42m2 terras ....!

Ipv vakantie in Spanje te vieren hebben we zelf ons 42m2 terras gelegd! Het was een hele klus maar omdat we goed hebben geïnvesteerd qua hout èn de onderhoudsmaterialen, is het een schitterend reslutaat geworden!

Volledig tevreden

Zeer tevreden over de leveringen en diensten