Super !

Snelle levering en prima hardwaxolie !

Super product makkelijk te verwerken

Onze eikenhouten trap behandeld, mooi resultaat

Vlot geleverd

Vlot geleverd wat ik besteld had. Prima!

Snelle en goede service en gedegen advies

Super positieve ervaring. Snel antwoord op vragen en goed advies. Ook heel handig dat je het product middels een proefverpakking eerst uit kan proberen!

Zoals steeds perfecte service

Advies en service zijn top.

Snelle levering en goed advies

Een service zoals je het verwacht. Deskundig advies en snelle levering (zelfde dag opgestuurd en volgende dag levering).

Snelle levering, top product.

Mijn eettafel behandeld met Osmo oil/hardwax original. heel blij mee. Heerlijk product om mee te werken.

Snelle correcte levering.

Producten zijn snel, goed verpakt geleverd.

Snelle levering en uitstekend product!

Na aanraden van jullie product volgde snelle levering. Uitstekend product, wel spijtig dat er geen pot bestaat tussen 0.75ml en 2.5l.

Prima producten en goede service

Ik koop bij Osmo Shop TopOil en onderhoudswas, voor het aanrechtblad. Uitstekende producten, heel fijn om mee te werken. De service van Osmo is zoals het moet zijn: direct en duidelijk.

Fijne webshop

Mooi assortiment, scherpe prijs en heel blij met de status updates over het verloop van de bestelling.

Snelle levering en scherpe prijs

Naast een snelle levering is het de lie van top kwaliteit. Olie vloeit mooi uit en is zuinig in verbruik. Dat Osmo producten een positieve bijdrage leverennaan het milieu is een belangrijke “ koop boodschap”.

Top, snelle levering

Bestellen is snel leveren. In het verleden ook goed geholpen met een goed advies over vloer onderhoud. Ben erg tevreden over de produkten.

Heldere website, supersonisch snelle levering!

Goede en heldere navigatie doorheen de website. Eens besteld had ik de ochtend nadien de producten reeds in huis !

Overzichtelijk & snel

Bestelling gaat makkelijk en levering is supersnel!

Gebruik het al jaren ben heel tevreden zou niet anders meer willen

Top product

Wij gebruiken osmo producten voor al onze houtsoorten. Het is zeer gemakkelijk in gebruik en vooral duurzaam.

Prima geregeld

Super goed.

Fantastisch Resultaat!

Ik had advies nodig over behandeling van een teaktafel en eiken tafel en werd via de app heel snel en deskundig te woord gestaan. Via aanbevolen testflacons heb ik een test gedaan, vervolgens de beits, verf en lak besteld (de volgende dag al in huis) en ik ben SUPER tevreden. Ik krijg van iedereen die bij ons thuis komt veel complimenten. Het resultaat is boven verwachting!!! Ik raad Osmo aan iedereen aan die betrouwbaar advies en resultaat wil. Heel erg bedankt!

snelle levering en prima service

TopOil kleurloos zijdemat voor mijn keukenblad mooi resultaat ben heel tevreden !!!!

enorm tevreden

snel geleverd, goede prijs, prima product, kortom: erg tevreden

Zeer goed produkt

Heelgoed

Mooi product

Eetkamer tafel tevoren geschuurd. Stof vrij gemaakt en daarna met Osmo Top oil aangebracht. Oil met lakroller aangebracht ging super makkelijk mooi strak resultaat

Top.

Prima kwaliteit en snelle service, Top.

Fijn geholpen, erg professioneel advies

Telefonisch heel prettig advies gekregen. Proefmonsters besteld en daarna via de mail contact gehad over de producten en een korting gekregen.