geweldig produkt

dit product is een ware toevoeging voor houten meubelen, Osmo geeft de meubelen een heel mooie uitstraling, Osmo is zeer eenvoudig te verwerken er kan bijna niet mis gaan

Top. Zeker met huisdieren

Wij bestellen altijd vloerwax voor onze houten vloer bij osmo. Deze wax is top want er lopen 2 konijnen rond en als zij aan de vloer likken is dat geen probleem omdat het niet schadelijk is. Osmoshop bezorgd snel wat ook fijn is als je weer aan de slag wilt :)

Een kwalitatief hoogstaand staaltje werk, mijn complimenten!

Afgelopen tijd ben ik druk bezig geweest met het maken van een salontafel met epoxy. Het proces verliep erg goed, tot ik bij de laatste fase aankwam. Ik liep tegen de afwerking aan. Wat doe ik, wat doe ik niet? Er is erg veel beschikbaar dus ik was het einde zoek. Toen kwam ik Osmo tegen. De kwaliteit bevalt mij heel erg en het maakt de tafel helemaal af! Heel erg bedankt!

Osmo is top

Ik heb mijn houten tuinmeubelen in het verleden met verschillende soorten olie bewerkt, maar sinds ik Osmo gebruikt wil ik nooit meer andere producten!!!

T resultaat onze eiken overkapping is prachtig geworden . De mooie houten kleur is er weer . Wij zijn er heel blij mee en bevelen t zeker aan

Top producten blijft lang mooi

Iedereen die zo naturel mogelijk hout wil blijven behouden is dit HET product

10 jaar geleden heb ik mijn eikenhouten boomtafel behandeld met Osmo naturel mat. Inmiddels heb ik mijn trap, aanrechtblad en nu na 10 jaar opnieuw mijn tafel behandeld. Ik kan er geen genoeg van krijgen blijkt wel :-) Het is net alsof er niets opzit en tegelijkertijd is het warmte en stootvast. Bloedhete ovenschalen, glazen wijn, pannen alles kan er op zonder dat het sporen achterlaat. Ik ben zelf voorstander om hout ook ècht hout te laten zijn. Andere produkten geven toch net die nepbruine of gele glans. Bij osmo hardwax-olie kleurloos 3062 mat, is er een lichte glans zichtbaar wat t juist fris doet ogen, maar het hout zelf blijft nagenoeg hetzelfde als kaalgeschuurd. Ik ben fan in ieder geval!!

Zeer goede producten

Zeer goede producten

Goed geholpen via chat

Snelle info. Producten goed, wel prijzig

Super snelle en goede service

Mijn meubelmaker raadde mij Osmo hard wax aan voor een eiken eettafel. Het telefonische contact met Osmo was meteen prima; klantvriendelijk en accuraat. Per e-mail werd ik goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en de binnen 2 dagen was de hard wax in huis. Prima service dus. Verder is Osmo goed bereikbaar voor vragen.

Zeer plezierig met een prima voorlichting en een tijdige levering.

Uitstekend geholpen bij mijn vraag om informatie en het plaatsen van mijn bestelling. Fijn verwerkbaar materiaal en een zeer mooi resultaat.

alles voor de vloer in één keer. Advies, olie, opbreng materiaal,Super! materiaal

Snel geholpen! Resultaat moe nog volgen

Top service, top product! In eerst instantie de top olie besteld, deze was niet op voorraad en zouden ze een dag later krijgen, helaas was die toen niet binnen gekomen en hebben ze iets anders gestuurd en heel blij mee! Raad het iedereen aan!

Fijne producten, snelle levering en duidelijke instructie video. Zelfs de onervaren gebruiker krijgt een heel mooi resultaat.

Veel kennis en altijd vriendelijk!

Altijd behulpzaam en erg vriendelijk, speciale shout-out naar Maarten! Laatst weer gebeld voor advies voor de Teaktuinset en weer top geholpen! 5/5

Snelle en juiste levering

Snelle en juiste levering

Zeer goed product en goede service

Heldere website met goede keuze-hulp. Zeer tevreden met het mooie natuurlijke product. Werkt prachtig mooi af.

Geweldig webshop!

Erg prettig en goede afhandeling !

geweldig product.

Als vrouw van 80 jaar onderhoud ik nog steeds zelf het huis en het parket, met de producten van Osmo gaat dit geweldig. Ik ben zeer tevreden.

Goede ervaring, snelle service en goede producten

Zeer tevreden, snelle levering en na een paar samples uiteindelijk de perfecte kleur kunnen kiezen. Zeker aan te raden!

Top product!

Gebruikt op mijn houten vloer. Ziet er mooier uit dan ooit en goed beschermd.

Nette en betrouwbare service en bovendien zeer snelle service.

Nette en betrouwbare service en bovendien zeer snelle service. Een mooie beits voor de houten vloeren besteld in de kleur Tobacco en de volgende dag in huis. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat! Bedankt Osmo en tot de volgende bestelling!

Fantastische oneline shop

Heel fijn bestellen, keurig netjes vlug en correct. Top

Heel goed product

Service is uitstekend! Had een vraag over de hardwax olie en werd in de avond teruggebeld voor advies.

Goed product maar slechte informatie

Gisteren mijn Bankirai schuttingen behandeld met Bankirai terrasolie. Na 2 schuttingen 6.5 m2 zit er naar schatting nog net voldoende in het 0.75 l blik voor een halve schutting. Als ik dan lees dat je met 1 liter ca 24 m2 kunt doen dan wordt het wel een heel duur product omdat ik met een blik van 0.75 l niet verder kom dan ca 8m2.