Makkelijk, overzichtelijk en snel

Een makkelijke website. Duidelijk beschreven producten en links tussendoor voor eventuele extra benodigdheden. En verhouding prijs kwaliteit is helemaal top.

Snelle levering en goede service

Kreeg een artikel niet meegezonden maar dit werd direct weer hersteld Dag later had ik het... ! En de Osmo artikelen zijn van topkwaliteit.

Goede website en een zeer snelle bevestiging en levering. Aanrader!! De onderhoudsmiddelen bevallen ook zeer goed!

Zeer snelle service!

Zeer snelle service. Bestelling de volgende dag al in huis. Ideaal is ook de mogelijkheid om gratis testers aan te bestellen (alleen de verzendkosten betaal je) om te kijken welk product je het mooiste vindt voor bv je tafel of vloer.

Osmo hardwax olie geeft weer een mooie vloer.

Osmo vloeibare onderhoudswas gaf niet meer een goed resultaat bij bij inloop plekken en slijtage onder eet kamer stoelen. Echter door Osmo hardwaxolie original op deze plekken aan te brengen is de vloer weer helemaal opgeknapt.

Super product!

Hoe gaaf is het om te zien dat de kleuren eruit knallen wanneer ik de eerste laag Osmo aanbreng op mijn fineerwerk! Ik ben meubelmaker en gebruik Osmo vrijwel altijd om mijn meubels af te werken. Het is een mooi product, dat gemakkelijk te verwerken is en een mooi resultaat heeft.

Slecht product en service

We hebben en topoil (3068) besteld die een onbewerkte look zou moeten geven "in de meeste gevallen". In ons geval werden de nieuwe, onbehandelde eikenhoutenplanken zwaar gewhite-washed. Noesten werden compleet wit en er kwamen over de gehele plank stippen/klodders wit pigment. Nu moeten we alles gaan verwijderen en een nieuw product bestellen. Klantenservice: "ja vreemd dat hij roze (??) uitslaat, komt waarschijnlijk doordat je het met korrel 350 licht hebt opgeschuurd, bestel maar een nieuwe topoil, je krijgt 5% korting". (Overigens: op de website staat dat rollen/kwasten mogelijk is, op het product niet)

Goedemiddag Joeri, Wat vervelend dat de TopOil niet tot het gewenste resultaat heeft geleidt. Het kan inderdaad zijn wanneer het te dik wordt aangebracht dat het te wit wordt. Daarom raden wij ook altijd aan om eerst een test te maken. Verder raden we inderdaad om te eindigen met korrel 120 zoals ook telefonisch besproken. Als er fijner geschuurd wordt, kan het zijn dat het hout de Osmo niet goed kan opnemen. Is het resultaat met de nieuwe variant wel mooi geworden? Met vriendelijke groet, Osmoshop

Snel bezorgd en goede artikelen.

Een uitstekende uitleg van de bestelde producten

Goed product, snelle levering

Op de website staan goede omschrijvingen van de producten evenals op het product zelf. Osmo olie laat zich makkelijk verwerken. We hebben weer een mooie vloer en nu ook een bed die perfect ge-olied is.

geweldige producten

Nadat ik zowel via de website, telefonisch en fysiek in Aalsmeer moet ik tot de conclusie komen dat ik op een uitstekende manier ben voorgelicht over de producten en het gebruik ervan. Het resultaat is weer een mooie eiken vloer van meer dan 30 jaar oud. Ziet er weer fris en jong uit.

Geweldige producten en een uitstekende service!

Voor mijn overkapping buiten goed advies gekregen en na een aantal testers te hebben geprobeerd uiteindelijk de juiste olie gevonden waarmee het douglas hout super mooi tot zijn recht komt! Zeer tevreden en ik zou hier zeker weer bestellen.

Super site overzichtelijk en snelle verzending en... niet duur.

Fast delivery and good products

Fast delivery and good products (Osmo oil & wax)

Goede service en een nog beter product. Mijn houten tafel ziet er mooi uit en is goed beschermt tegen vocht en vuil.

Harde afspraken, soepele verwerking, duurzaam resultaat

Harde afspraken, soepele verwerking, duurzaam resultaat

Goed product, en goede service.

Tevreden klant, mooi product en fijne persoonlijke service.

Erg mooi resultaat

Onbewerkte eikenhouten tafel en onbewerkte eikenhouten plank (voor over het tv-meubel) gekocht. Wat gaan we doen: lakken, oliën, waxen, niets? Alles heeft voordelen en nadelen. Wat willen we: mooie naturel look (nat eiken), geen kringen als een nat glas op tafel blijft staan (kids) en enigszins onderhoudsarm. Na lang zoeken en goede voorlichting door een bevriende meubelmaker osmo hardwax olie kleurloos halfmat (nummer 3065) gekocht (0.375 liter). De 0.375 liter was ruim voldoende voor een tafel (1 bij 2 meter) en plank (2.40 bij 0.6 meter) tweemaal te bewerken (nog een derde van het potje over). Netjes de instructies van osmo gevolgd met een erg mooi resultaat als gevolg. Nu na anderhalve maand intensief gebruik geen gebruikersschade waar te nemen. Tafel is makkelijk schoon te maken.

Everything is perfect

Honestly I found Osmo's products perfect and the way to order is simple with completely explaining to make the Wright order. The time of delivering it good. So I recommend all my friends to use Osmo's products

heel goed product met snelle levering

Mijn parketvloer is weer als "nieuw". Dit tot zeer grote tevredenheid van mijn vrouw!!

Kwalitatief zeer hoogstaande producten

Op zoek naar een goed product voor het renoveren van een keukenwerkblad, kwam ik terecht bij de Osmoshop. Deze webshop biedt een uitgebreid gamma aan producten. Ik vond snel wat ik zocht. De keuzehulp is een opsteker, het aanbod is groot. De bestelling, betaling en levering verliepen zeer vlot. Deze webshop is een aanrader. Ik keer nog terug als tevreden klant!

Super spul!

Super mooi resultaat, goede kwaliteit, makkelijk in het gebruik, snel bezorgd en netjes verpakt!

Prima product voor afwerking van diverse houtsoorten

Ik heb een beuken fauteuil gerenoveerd met de Osmo hardwax-olie. Goed en snel advies vooraf ontvangen via de whatsapp en het versturen van de producten is vlug en zonder problemen verlopen. Aan te bevelen voor diverse houtsoorten en meubelen.

Professionele klantgerichte service

Voor het eerst in mijn leven heb ik een woning met houten vloer. Wat ik er over wist is dat je slaaf wordt van je vloer vanwege het intensieve onderhoud dat het vraagt. Ik had bedacht om er twee dikke lagen hardwax op te smeren zodat er een coating op komt die eenvoudig te dweilen is. En dan de komende tijd er wekelijks een laag onderhoudsolie overheen te dweilen zodat er een dik pakket ontstaat die ondoordringbaar is en krassen opvangt. Bijna tikte ik op de Bestellen knop op de webshop toen ik de ingeving kreeg om toch eerst advies in te winnen. Gelukkig was ik langs het ophaalpunt gereden! Toen ik vertelde wat ik wilde kreeg ik het advies om er zéker geen extra wax op te smeren maar te reinigen en te onderhouden met de onderhoudsolie. Toen ik de instructies uitvoerde zag ik eerst niet wat het intensief reinigingsmiddel deed. In mijn ogen veranderde er niets. Tot ik het dweilde met schoon water: zwart sop in no time! De olie erover en laten uitharden. Ik had op sommige plekken een beetje teveel gesmeerd maar toch hardde die mooi uit met iets langer droogtijd. De vloer knapte er helemaal van op en leek bijna als nieuw! Na de verhuizing heb ik moeiteloos schoongemaakt. Geen spoor te zien van de 6 man die een hele dag zware dingen hebben gesjouwd. Alles wat ik dacht over houten vloeren is totaal veranderd! Ook toen ik opheldering vroeg over wat ik dacht dat een onregelmatigheid was op de rekening werd vriendelijk uitgelegd. En omdat ik ging verhuizen, was mijn oog gevallen op het verpakkingsmateriaal dat gebruikt wordt in de Osmoshop. Die gaven ze met heel veel plezier mee. Na een paar botte service verleners waar ik omtrent de verhuizing mee te maken kreeg was Osmoshop een verademing. Alsof verhuizen al niet stressvol genoeg is. In ieder geval heb ik nu een nagenoeg onderhoudsvrij houten vloer en zal ik met plezier Wishfix nabestellen :-)

Snelle en vlotte service

Correcte en snelle levering van mijn producten.

Goede producten, snelle levering!

Het is altijd weer een klus, de vloer in de was zetten, maar met Osmo altijd een perfect resultaat! Ik heb nu de roller erbij besteld. Hopelijk is de klus dan zo geklaard!