Zoals het hoort!

Sample besteld omdat ik niet meer precies weet wat er op mijn vloer zit. Aanbevolen product Osmo Blanke Was gevonden via de keuzehulp, eenvoudiger kan het niet. Sample volgende dag in huis met gebruiksadvies. Beter resultaat dan verwacht, dit gaat het worden! Top, service zoals het hoort.

Goed advies per mail.

Het product ziet er goed uit. Bij het vragen naar het soort olie kregen we goede adviesen. Enige nadeel dat de hoeveelheid niet overeenkomt met het oppervlakte wat geadviseerd word.

heel goede olie en heel goede service

de meubelolie was erg fijn voor de eet-tafel. na twee lagen met de kwast een heel mooi en glad resultaat. ik had de tafel net niet helemaal goed kaal geschuurd van tevoren, waardoor er nog een paar vlekken waren. daarvoor heb ik met osmo gebeld en ze zeiden dat ik plaatselijk kon bij schuren en olieen. dat heb ik gedaan en werkte perfect. dus zowel over de kwaliteit van het product als over de service ben ik erg tevreden. je ruikt de olie trouwens nog wel even na gebruik. vooral de eerste dag, na een dag of 3 is het weg.

De beste olie die ik ooit heb gebruikt

De producten van Osmo zijn van een hoogwaardige kwaliteit en geven een prachtig eindresultaat. Daarbij komt ook dat de levensduur boven verwachting is!

Geweldig product om al je hout projecten compleet mee te maken

Gebruik zelf Osmo nu al op meerdere projecten van een buiten picknick tafel tot een eiken tv meubel en salon tafel en het heeft me nog geen enkele keer teleurgesteld. Vind het enorm makkelijk aan te brengen en er is ook veel keuze in verschillende tinten en kleuren. Wel blijf ik veel gewoon terugkomen bij de Omso 3032 zijdemat omdat dit vaak de kleur en warmte van het hout het meeste naar voren brengt.

Goeie service, snelle levering en super product.

Wat wil je nog meer?

Fijn product. Jaren 30 trap weer tot leven gebracht.

Prima spul voor de vloer.

Wat een fantastische olie

Ik heb al veel soorten olie gebruikt, maar deze spant toch echt de kroon. Wij hebben de osmo 3041 hardwax naturel als eerste aangebracht en als afwerk laag de 3032(zijde mat) kan niet anders zeggen dat ik super tevreden ben, het laat zich makkelijk aanbrengen na 30 minuten ik alles nog(met het handje) ingebonden. Maar wat een resultaten, het hout leeft nu nog meer op, wij hebben dese olie toegepast op frans rustiek grenen..

Osmo TopOil High Solid Fijn materiaal om mee te werken!

Goed spul, goede verwerkingstijd om een hele eiken eettafel ineens te doen. Wel nauwkeurig werken, precies met de nerf mee anders zie je strepen. Ook de bij bestelde schuurpads en aanbrengpads en padhouder werkten prima. Oude olie eerst verwijderd met water en soda. Tussendoor wel even schuren Na 2e behandeling is de tafel weer als nieuw!

Goed geregeld

Goede adviezen snelle reacties mooi product

Fijn product

Fijn product makkelijk te verwerken met een mooie finish

Super makkelijk aanbrengen, klusje tussen door.

Je hoef niet je gehele vloer te doen. Jaarlijks doe ik een meterstrook voor mijn keuken langs, omdat hier veel gelopen en gedraaid wordt. en 1 keer in de 4 jaar de gehele vloer. (uitvoering in 2 helften dan hoef ik mijn kamer niet geheel leeg te halen.) De vloer ligt nu 12 jaar en is nog nooit tussentijds geheel blank geschuurd. Hij ziet eruit als nieuw. Super spul.

snelle levering van prima product

product bestelt en direct bericht wanneer er bezorgd gaat worden. Heldere website en product netjes en goed verpakt

Ons huis heeft een totale gedaantewisseling ondergaan door het verven met Osmo.

Ons huis was al jaren niet meer geverfd. Na een advies van een kennis van ons , die ook een hele goede ervaring heeft met Osmo verf besteld. Wij hebben daar absoluut geen spijt van. Ons huis is enorm goed opgeknapt.

Top product

Ik heb zelf onze salon tafel gemaakt en behandeld met osmo de tafel is 2x behandeld en heb nog nooit zo een eindresultaat gehad zo een glad eindresultaat echt top

Top spul

Elk jaar mijn eiken tafel behandeld met Osmo. Ziet er nog steeds deweldig uit...

Fijn product en behulpzame medewerkers

Heb mijn grenen vloeren met osmo hardware oil behandeld. Werkt goed en mooi resultaat. Wel krijgen we makkelijk krassen op de vloer maar dat komt eerder door het zachte hout dan de osmo.

Geweldige kwalitatieve verf.

De landhuisverf in de kleur mat gitzwart van Osmo besteld. Wat een geweldige kwalitatieve verf. Dekt goed. Voldoet volledig, wat ik had mogen verwachten. Nooit geen andere verf meer.

Goede service en heel goed priduct

Zeer duidelijke keuzehulp op de website en bij enige twijfel of vragen is de chatfunctie bijzonder snel en helpend. Osmo is een prachtig product om je houtwerk naar smaak af te werken.

Super mooi product

Resultaat van de olie op onze nieuwe houten schuur is echt geweldig! Mega blij met de aanbeveling van onze schilder om Osmo Olie te gebruiken ipv beits of verf. Accentueert het hout geweldig en beschermd eveneens. Kan iedereen dit product ten zeerste aanraden!

Top product, op alle fronten goed.

Snelle en duidelijke website. Mooie producten en snell levering

Ik vind de producten van Osmonederland prima.

Ik heb bij de aankoop van onze vloer zo’n 20 Jaar geleden het gebruik van van Osmo producten geadviseerd gekregen. Het bevalt nog steeds goed.

Wat een gesmeerde service, alles verliep op 'rolletjes'!

Op al mijn vragen kreeg ik snel antwoord waardoor ik snel de goede producten kon bestellen. Alles de volgende dag verzonden en ben erg blij met de kwaliteit van de hardwax olie en beits. Een extra pluspunt vind ik de aandacht die het bedrijf steekt in producten die goed zijn voor mens en dier, en niet met gifstoffen werken. Bedankt Osmo!

Zojuist parket behandeld met osmo we zijn weer helemaal blij als nieuw.