efficiënte webshop - correcte factuur

goed product

Hopeloos

2 weken lang mijn eikenhout ledikant, nachtkastjes helemaal kaal geschuurd. Daarna kleurloos olie uitgezocht. Zoals het op de site uit zag zo wilde wij het hebben. Maar helaas heb ik nu weer exact dezelfde kleur terug als voorheen. Het enige wat dan aangeboden wordt is, stuur de gesloten olie maar retour. Overigens wordt wel de verzendkosten in rekening gebracht. Wat een trieste bedoeling.

Kwalitatief hoogwaardige producten en prima service

Zeer goed geholpen door de klantenservice en voorzien van uitvoerige informatie en samples van de producten waarin ik geïnteresseerd was. Zodoende kon ik eerst de producten testen alvorens mijn bestelling te plaatsen. Ik ben zeer te spreken over de verschillende olies en beitsen: het effect op het hout is precies wat ik voor ogen had. De uiteindelijke bestelling en levering verliep ook soepel.

Goede begrijpelijke instructies op de site, leuk om voor weinig geld proef monsters te kunnen kopen

helaas zijn de monsters nogal klein. Je kunt er maar een zeer klein vlakje mee behandelen.

Makkelijk bestellen

Makkelijk bestellen, snelle levering! Wat wil een mens nog meer?

Hoogwaardige kwaliteit en snel geleverd.

Houten gevel van mijn huis geverf met OSMO verf, na gedegen advies. De verf houdt zich goed. Nu ook recent betonolie beteld om de betonvloer te impregneren. Een klein potje besteld op proef en die werd de volgende dag al geleverd.

Een toppertje!

Een goed advies, een snelle levering en ook nog eens geheel biologisch/ecologisch verantwoord!

Goed product. Ik gebruik het al jaren

Mooi product dat makkelijk in gebruik is.

Snel, goed onderhouds resultaat.

Precies waar ik naar op zoek was

Doet wat ik in gedachte had

Altijd goede en snelle service, top kwaliteit !

Altijd goede en snelle service, top kwaliteit !

Snelle levering van top product onze vloer is weer als nieuw

Vloer ziet er weer als nieuw uit en met Osmo expres lekker snel droog

Top producten

Goede producten goede uitleg over het te gebruiken van het product

Alles prima geregeld

Bezorging prima, produkt is bij ons bekend, uitstekend.

Klasseproduct!

Met veel liefde een 100 jaar oude eiken visgraatvloer gerestaureerd. Veel gelezen, uiteindelijk andere hardwax olie gekocht en aangebracht… hele natuurlijke effect verziekt! Vloer opnieuw opgeschuurd/kaal gehaald en toen toch maar voor Osmo 3041 gekozen! Geweldig! Prachtig mooi en natuurlijk resultaat! Vloer heeft z’n natuurlijke kleur en uitstraling behouden! Echt top! Osmo, misschien niet de goedkoopste, wel de beste!

Op tijd en alles netjes verpakt.

Tevreden.

Prima geholpen

Na dat er iets fout was gegaan met verzenden zijn we super geholpen!

Goed advies en snelle levering

bestelling via online chat was prettig, snel en werd ik tevens voorzien van advies! Dank!

Goed product en snelle levering

Ken dit product al jaren. Werk er nog steeds mee. En dat blijft waarschijnlijk ook zo.

Osmo, doet wat het beloofd

Hoewel de slogan geleend is, doet Osmo wat het beloofd. Fijne producten en toepassing!

Goed product en makkelijk aan te brengen

Ik heb 6 proefverpakkingen gekocht om een blank geschuurde eiken tafel te behandelen. Zodoende kon ik de juiste kleur bepalen zodat deze het best bij de rest van mijn meubels past. Ik vind deze proefverpakkingen ideaal. Ze kosten weinig en ze gaan door de brievenbus.

Wat een enorm topproduct

Niet goedkoop maar echt een topproduct. Makkelijk aan te brengen geeft een prachtig resultaat en bescherming.

Goed spul van OSMO

Mijn vintage Deense meubeltjes worden weer als nieuw.

Fijne producten

Vriendelijke medewerkers Duidelijke beantwoording van de vragen Behulpzaam en goed advies Top producten Snelle levering Kort gezegd;: Een aanbeveling