Deskundig

Goede voorlichting om het probleem op te lossen wat ik had.

Prima service, ruim assortiment en snelle levering

Prima ervaring met dit bedrijf. Even bellen met de klantenservice over een product. Geen wachttijd en prima geholpen. De volgende dag de bestelling in huis.

uitstekende service

Komen afspraken na

zo ook een glanzende houten vloer van Osmo

prima aan te brengen in een woord toppie

Goed advies en snelle levering

goede kennis en advies

Goed te verwerken product.

De Osmo UV-beschermingsolie is een goed te verwerken product en geeft een mooie uitstraling aan het hout.

Kwalitatief perfecte organisatie

Goed product, en prima back office.. Altijd goede service en bereikbaarheid!

Kleursamples besteld. prima aangekomen en te verwerken.

Producten werken prima

De producten van osmo werken uitstekend en makkelijk te gebruiken. Osmo doet wat het belooft.

Duidlelijk advies, snelle en correcte levering

Na een aantal mails heen en weer wist men mij precies te vertellen welk product ik nodig had voor de behandeling van mijn tuinbank.

Prima product wat wij al 25 jaar gebruiken, naast een snelle en correcte levering

Product besteld en binnen 2 dagen in huis. Zonder veel verplichtingen. Duidelijke bestelformulieren

Gemakkelijk

Goeie voorschrijvingen op de website + via de mail nog tips en triks meegekregen! Een goeie aanbeveling van bijvoorbeeld eerst semi mat als grondlaag en als top laag matte olie. Ik hen eerst test kits besteld voor de kleur en later een klein potje om te proberen. Is me uitermate goed bevallen

doet wat het moet doen

gemakkelijk aanbrengen en snel te verwerken. Een goedresultaat

Kundig advies en mooi resultaat

Kundig advies via de app wat we moesten doen met de bestaande houten vloer in ons nieuwe huis Fraai eindresultaat bereikt

Goede en snelle service.

Wij hadden via vrienden over Osmo gehoord hoe goed het is. Wij hebben een Amerikaans grenen vloer overgenomen en laten schuren, de vloer gelegd en eerst behandeld met Osmo hardwax-olie Farbig daarna met hardwax-olie Original transparant hij ziet er weer als nieuw uit. De producten zijn makkelijk op te brengen. Geweldig!

Product is oké, het aanbrengen valt zwaar tegen

Product is oké, het aanbrengen viel mij zwaar tegen. Had materiaal mee besteld voor het aanbrengen van het osmo product. Opbreng met with pack gebruikt is zeer lastig om een constant resultaat te krijgen. Aanzettingen met fleece pack behandeld. Dat werd niks. Om een egaal resultaat te krijgen heb ik een handdoek op een luiwagen gezet en zo het product in te wrijven na ik het opgebracht heb met de with pack Dit koste enorm veel energie maar het resultaat is goed!

Beste Marco, Via het telefoongesprek zijn wij tot de conclusie gekomen, dat u een vloer heeft proberen te behandelen met Osmo pads die bedoelt zijn voor kleine oppervlakken zoals een tafel. Voor grote oppervlakken hebben wij pads die op een steel bevestigd kunnen worden zodat staand het werk uitgevoerd kan worden. U heeft verteld dat u tevreden bent over het product, maar dat de website niet duidelijk aangaf welke maat geschikt was voor het behandelen van een houten vloer. Deze tip hebben wij direct in acht genomen en dit direct duidelijker op de website genoteerd. Bedankt voor de tip! En fijn dat u tevreden bent met het uiteindelijke resultaat.

Prima telefonisch geholpen, duidelijk en snel.

verkeerde product

Wij wilden onze blank geschuurde eiken eettafel beschermen liefst onzichtbaar en kozen voor nr 3041 natural transparant. Het product laat zich makkelijk toepassen, maar geeft een soort krijtlaag die een roze gloed achterlaat, op zich mooi, maar Vloekend met onze vloer. Wij moeten onze 3 mtr lange tafel opnieuw schuren en zoeken naar andere oplossing. Dus : probeer eerst een klein stuk!!! Werd overigens snel geleverd en was de kleur goed gebleven zeker een aanrader

Accuraat

Snel geleverd en met de hardwax olie ziet de vloer er weer als nieuw uit. Minpuntje al die bescherm schuimpjes in de doos.

snelle service

diverse samples olie beits besteld voor de kleurbepaling.

Snel, helder en duidelijke communicatie en fijne producten

Een tafel met Osmo hardsax gedaan, deze is na jaren nog mooi. Nu een paar proefsachets whitewasholie besteld, want er moest 1 nieuwe plank voor de vloer bijgewerkt worden. Weer top.

Goed!

Snelle levering en product is naar wens.

super vriendelijk

goed advies en gedegen kennis van zaken!

Goed product

Ik had een monster besteld om uit te proberen. Hier stond niet bij de droog tijd tussen twee lagen. Osmo gebeld. Kreeg snel medewerker aan de lijn. Na de vraag gesteld te hebben uitgelegd waarvoor ik het product wilde gebruiken. Kreeg advies om combinatie van andere producten te gebruiken. Vroeg monsters aan en bood aan factuur bij ontvangst te betalen. Maar kreeg alles gratis als service.