geweldig

Prima product. Makkelijk te verwerken. Geur valt mee.

goed product makkelijk te verwerken.

met een goed resultaat, geen probleem

De behulpzaamheid via de chat was goed.

En het product was goed.

The quality of the product was really great.

I’m totally satisfied with my Hardoilwax. Shipping was also great.

Super in verwerking en top eindresultaat

Heb de osmo farbig in licht grijze tint met toplaag mat gebruik. Schitterend resultaat

Keurige service

Netjes geholpen snel contact

de vloer is weer als nieuw

De osmo vloerwas smeert zeer makkelijk uit. De was trekt snel in de vloer. Met weinig moeite is de vloer is weer sprankelend.

super ervaring

Ik heb bij Osmo hardwaxolie gekocht voor mijn vloer. De site was duidelijk, de levering was snel. Er was zelfs een QR code met uitleg over hoe ik het product moet aanbrengen. Ook handig dat er test samples beschikbaar zijn. Ik ben helemaal tevreden.

Werkt uitstekend, gebruik het al jaren

Vloer gaat jaren langer mee.

Topproduct

Alle houten vloeren in onze 30 jarige woon carrière gaan in de osmo! Nu voor de 1e keer met de osmo-roller. Meer dan 50 m2 en het is mooi geworden!

heel makkelijke samples

normaal moet ik dan de kleinst mogelijke verpakking kopen maar deze sample zakjes zijn natuurlijk helemaal fijn en duurzaam!!!

Snel en zorgvuldig geregeld en kwalitatief een goed product

Goed geadviseerd over wat waar voor tw gebruiken.. Ook de after sales was zeer goed!! Mijn wax/olie naar tevredenheid opgebracht en het resultaat mag er zeker zijn

geweldige hardwax/olie

mooie uitstraling geeft de olie aan de vloer brengt goed aan

Mooi product

Snelle afhandeling en goede instructiefilmpjes

top snel en het juiste product

super snel en een top product

Vriendelijk, goed product

Bij telefonisch contact goed geholpen. Product werd op tijd geleverd en is zoals beschreven.

Prachtig product en uitstekend advies

Na snel en uitstekend advies hebben wij topoil naturel op de grenen trapleuning. Het resultaat is -zoals gewenst- heel natuurlijk. We zijn benieuwd naar de vlekbestendigheid! Het badkamerkrukje gaan we ook nog behandelen met hetzelfde product nu dit zo vlot ging. Wel best nog een sterke geur direct na het aanbrengen maar dat was voor ons geen probleem.

De bestelde olie werd snel geleverd. Toen ik met wat vragen zat na gebruik van de olie werd ik telefonisch prima geholpen. Top service!

Flexibel, snel en netjes

Top dat jullie een stalen service hebben

Vloeit mooi

Makkelijk te verwerken

vlotte levering, goede service en een kwalitatief goed product

Op de overzichtelijke site was mijn product snel gevonden, besteld en naar verwachting geleverd. Prima!

keurig, netjes en snel geleverd me begeleidende mail hoe te werken.

fantastisch spul, werkt makkelijk en geeft een prachtig resultaat

Handige proefzakjes

We hebben zakjes besteld. Ze werden snel geleverd en waren zeer handig om de juiste kleur te bepalen.

super telefonisch contact gehad! Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Geweldige onderhoudswas

De vloer is na 23 jaar nog steeds mooi door onderhoud met Osmo was