Goede en snelle service.

Wij hadden via vrienden over Osmo gehoord hoe goed het is. Wij hebben een Amerikaans grenen vloer overgenomen en laten schuren, de vloer gelegd en eerst behandeld met Osmo hardwax-olie Farbig daarna met hardwax-olie Original transparant hij ziet er weer als nieuw uit. De producten zijn makkelijk op te brengen. Geweldig!

Product is oké, het aanbrengen valt zwaar tegen

Product is oké, het aanbrengen viel mij zwaar tegen. Had materiaal mee besteld voor het aanbrengen van het osmo product. Opbreng met with pack gebruikt is zeer lastig om een constant resultaat te krijgen. Aanzettingen met fleece pack behandeld. Dat werd niks. Om een egaal resultaat te krijgen heb ik een handdoek op een luiwagen gezet en zo het product in te wrijven na ik het opgebracht heb met de with pack Dit koste enorm veel energie maar het resultaat is goed!

Beste Marco, Via het telefoongesprek zijn wij tot de conclusie gekomen, dat u een vloer heeft proberen te behandelen met Osmo pads die bedoelt zijn voor kleine oppervlakken zoals een tafel. Voor grote oppervlakken hebben wij pads die op een steel bevestigd kunnen worden zodat staand het werk uitgevoerd kan worden. U heeft verteld dat u tevreden bent over het product, maar dat de website niet duidelijk aangaf welke maat geschikt was voor het behandelen van een houten vloer. Deze tip hebben wij direct in acht genomen en dit direct duidelijker op de website genoteerd. Bedankt voor de tip! En fijn dat u tevreden bent met het uiteindelijke resultaat.

Prima telefonisch geholpen, duidelijk en snel.

verkeerde product

Wij wilden onze blank geschuurde eiken eettafel beschermen liefst onzichtbaar en kozen voor nr 3041 natural transparant. Het product laat zich makkelijk toepassen, maar geeft een soort krijtlaag die een roze gloed achterlaat, op zich mooi, maar Vloekend met onze vloer. Wij moeten onze 3 mtr lange tafel opnieuw schuren en zoeken naar andere oplossing. Dus : probeer eerst een klein stuk!!! Werd overigens snel geleverd en was de kleur goed gebleven zeker een aanrader

Accuraat

Snel geleverd en met de hardwax olie ziet de vloer er weer als nieuw uit. Minpuntje al die bescherm schuimpjes in de doos.

snelle service

diverse samples olie beits besteld voor de kleurbepaling.

Snel, helder en duidelijke communicatie en fijne producten

Een tafel met Osmo hardsax gedaan, deze is na jaren nog mooi. Nu een paar proefsachets whitewasholie besteld, want er moest 1 nieuwe plank voor de vloer bijgewerkt worden. Weer top.

Goed!

Snelle levering en product is naar wens.

super vriendelijk

goed advies en gedegen kennis van zaken!

Goed product

Ik had een monster besteld om uit te proberen. Hier stond niet bij de droog tijd tussen twee lagen. Osmo gebeld. Kreeg snel medewerker aan de lijn. Na de vraag gesteld te hebben uitgelegd waarvoor ik het product wilde gebruiken. Kreeg advies om combinatie van andere producten te gebruiken. Vroeg monsters aan en bood aan factuur bij ontvangst te betalen. Maar kreeg alles gratis als service.

Goede service en snel klantenservice contact via WhatsApp

2 proefsachets besteld, werden snel geleverd. Mooie producten waar ik nog een vraag over had welke snel werd beantwoord.

Hoge kwaliteit product met een uitstekende service

Sinds ik begonnen ben met het maken van epoxytafels gebruik ik Osmo als finish op mijn meubelen. Osmo heeft mooie producten van hoge kwaliteit, en de service is uitstekend. OsmoNederlamd staat altijd klaar voor antwoorden, tips of gewoon een praatje met interesse in waar het door de klanten voor gebruikt wordt.

Vandaag besteld morgen in huis, en super snel en vakkundig advies.

Mensen met verstand van zaken en een hele snelle levering

Fantastisch!

Snelle levering en product is geweldig, goed te verwerken op mijn tafel blad en droogt ook mooi op, ik ben er zeer tevreden over!

Ik heb al meerdere vloeren in de hardwaxolie gezet. Ik vind het een prettig product. Verwerkt makkelijk, droogt mooi op. Prettig om eventueel ontstane kale plekken later bij te werken met hardwaxolie zonder aanhechting te zien. Makkelijk zelf op gewenste kleur te mengen. Ik heb nu ook spanten in de olie gezet en deze zelf op de juiste kleur gemengd met een potje licht eiken en silk grey. Zeer tevreden met het resultaat.

Netjes optijd geleverd.

Keurig netjes met levering. Heb douglas olie bedteld ipv goedkope waterbasis producten. Mijn pergola is voor de komende jaren goed beschermd.

Superspul

Beits/olie gebruikt voor onze mantelzorgwoning. Geweldige mooi warme kleuren en dekt supergedelegeerden!

Goed advies

Goed advies op de site kwa materieel gebruik vloerolie..........top spul

Onze grote gezellige tafel ziet er prachtig uit dank zij Osmo.

We hebben een mooie grote tafel, gemaakt door mijn man van een oude kerkbank. De Osmo topoil verdiept de kleur van het hout en de tafel heeft een mooie zachte glans, alsof het hout leeft

Verkopen een fantastisch product

De wax/ olie werkt prettig. En reukloos dat werkt wel zo prettig. Toppie dat je kunt kiezen uit kleur.

Snel geregeld, verzending was op tijd

Duur maar goed

Voor mijn nieuwe Douglas kapschuur, onbehandeld geleverd, zocht ik iets dat wel beschermd, maar op geen enkele manier de karakter van hout aantast. Ik ben heel blij met de natuurlijke olie-beits, kleurloos. Na het drogen zie je geen verschil, behalve een mooie warme gloed. De verbruik is wel iets hoger dan aangegeven.

goed telefonisch informatiecontact, snelle levering, TOP !

HADDEN VOOR DE BESTELLING NOG TELEFONISCH CONTACT GEHAD OVER WAT DE BESTE KEUS VOOR ONS WAS EN WERDEN GOED GEINFORMEERD, DAARNA BESTELD EN DE VOLGENDE DAG IN HUIS

Goede begeleiding perfecte website

Productpallet is zeer uitgebreid en praktisch toepasbaar. Ondersteuning op verschillende niveaus mogelijk en duidelijke toelichting in de omschrijvingen. Ook de mogelijkheid voor het kopen van testmonsters tegen een zeer aantrekkelijke prijs is een groot voordeel. Heb reeds diverse monster besteld en getest. Jammer dat niet alle onderdelen in kleinere verpakkingen te krijgen zijn. Het algemene prijsniveau is zeker acceptabel