Houten vloeren + onderhoud = Cosmo!

Fijne producten, goede kwaliteit, snelle levering, goede service

Top kwaliteit producten

Snelle levering, duidelijke communicatie! Goede kwaliteit van de producten.

Fijne ervaring!

Ben een nieuwe klant maar het registreren en het bestellen ging super snel en handig!

Snelle levering en makkelijk via DHL aan te passen bezorgtijd dus helemaal Ok !

Perfecte meubel olie

Ik had in het verleden olie voor de eikenhouten vloer. Na behandeling was de vloer als nieuw.

hardwax geeft de houten vloer een ziel

zeer tevreden over hun service/after sales en produkten

Een goede noodzaak voor onze houten vloer, makkelijk in gebruik !

Onze noodzaak voor een goed onderhouden houten vloer. Wij genieten weer van een mooi resutaat. Jammer dat er weinig winkels zijn die dit artikel verkopen. Maar gewoon rechtstreeks bij de Osmo fabriek een bestelling plaatsen, wij waren snel geholpen! Zo konden wij onze klus afmaken en het resultaat mag er zijn! Super!

Snelle reactie na melding

Na, vragen aan Osmo werd super snel gereageerd. Ook goed advies met ook nog een mooie korting

Uitstekende levering

De door ons bestelde goederen zijn keurig verpakt en snel geleverd.

Zoals het hoort!

Sample besteld omdat ik niet meer precies weet wat er op mijn vloer zit. Aanbevolen product Osmo Blanke Was gevonden via de keuzehulp, eenvoudiger kan het niet. Sample volgende dag in huis met gebruiksadvies. Beter resultaat dan verwacht, dit gaat het worden! Top, service zoals het hoort.

Goed advies per mail.

Het product ziet er goed uit. Bij het vragen naar het soort olie kregen we goede adviesen. Enige nadeel dat de hoeveelheid niet overeenkomt met het oppervlakte wat geadviseerd word.

heel goede olie en heel goede service

de meubelolie was erg fijn voor de eet-tafel. na twee lagen met de kwast een heel mooi en glad resultaat. ik had de tafel net niet helemaal goed kaal geschuurd van tevoren, waardoor er nog een paar vlekken waren. daarvoor heb ik met osmo gebeld en ze zeiden dat ik plaatselijk kon bij schuren en olieen. dat heb ik gedaan en werkte perfect. dus zowel over de kwaliteit van het product als over de service ben ik erg tevreden. je ruikt de olie trouwens nog wel even na gebruik. vooral de eerste dag, na een dag of 3 is het weg.

De beste olie die ik ooit heb gebruikt

De producten van Osmo zijn van een hoogwaardige kwaliteit en geven een prachtig eindresultaat. Daarbij komt ook dat de levensduur boven verwachting is!

Geweldig product om al je hout projecten compleet mee te maken

Gebruik zelf Osmo nu al op meerdere projecten van een buiten picknick tafel tot een eiken tv meubel en salon tafel en het heeft me nog geen enkele keer teleurgesteld. Vind het enorm makkelijk aan te brengen en er is ook veel keuze in verschillende tinten en kleuren. Wel blijf ik veel gewoon terugkomen bij de Omso 3032 zijdemat omdat dit vaak de kleur en warmte van het hout het meeste naar voren brengt.

Goeie service, snelle levering en super product.

Wat wil je nog meer?

Fijn product. Jaren 30 trap weer tot leven gebracht.

Prima spul voor de vloer.

Wat een fantastische olie

Ik heb al veel soorten olie gebruikt, maar deze spant toch echt de kroon. Wij hebben de osmo 3041 hardwax naturel als eerste aangebracht en als afwerk laag de 3032(zijde mat) kan niet anders zeggen dat ik super tevreden ben, het laat zich makkelijk aanbrengen na 30 minuten ik alles nog(met het handje) ingebonden. Maar wat een resultaten, het hout leeft nu nog meer op, wij hebben dese olie toegepast op frans rustiek grenen..

Osmo TopOil High Solid Fijn materiaal om mee te werken!

Goed spul, goede verwerkingstijd om een hele eiken eettafel ineens te doen. Wel nauwkeurig werken, precies met de nerf mee anders zie je strepen. Ook de bij bestelde schuurpads en aanbrengpads en padhouder werkten prima. Oude olie eerst verwijderd met water en soda. Tussendoor wel even schuren Na 2e behandeling is de tafel weer als nieuw!

Goed geregeld

Goede adviezen snelle reacties mooi product

Fijn product

Fijn product makkelijk te verwerken met een mooie finish

Super makkelijk aanbrengen, klusje tussen door.

Je hoef niet je gehele vloer te doen. Jaarlijks doe ik een meterstrook voor mijn keuken langs, omdat hier veel gelopen en gedraaid wordt. en 1 keer in de 4 jaar de gehele vloer. (uitvoering in 2 helften dan hoef ik mijn kamer niet geheel leeg te halen.) De vloer ligt nu 12 jaar en is nog nooit tussentijds geheel blank geschuurd. Hij ziet eruit als nieuw. Super spul.

snelle levering van prima product

product bestelt en direct bericht wanneer er bezorgd gaat worden. Heldere website en product netjes en goed verpakt

Ons huis heeft een totale gedaantewisseling ondergaan door het verven met Osmo.

Ons huis was al jaren niet meer geverfd. Na een advies van een kennis van ons , die ook een hele goede ervaring heeft met Osmo verf besteld. Wij hebben daar absoluut geen spijt van. Ons huis is enorm goed opgeknapt.

Top product

Ik heb zelf onze salon tafel gemaakt en behandeld met osmo de tafel is 2x behandeld en heb nog nooit zo een eindresultaat gehad zo een glad eindresultaat echt top

Schinkeldijkje 16 1432 CE Aalsmeer