Professioneel volgens gemaakte afspraken

17 januari 2023, exact op tijd, volgens afspraak is het van Aalsburg team, Dick, Mark en Emanuel (?) begonnen met het vlechten van een 19 mtr lange en 2 mtr hoge wilgentenenhaag. Zeer professionele vaklui die op elkaar ingewerkt zijn en binnen een dag een fantastisch mooie afschijding hebben geplaatst. Bovendien beschikken zij over uitstekende communicatieve vaardigheden en staan voortdurend in overleg met mij voor een passende oplossing voor elk vraagstuk. Kortom, als je een wilgentenen afschijding wilt laten plaatsen moet je echt bij de vakmensen van van Aalsburg zijn. Och ja, en de kosten zijn in verhouding tot de geleverde kwaliteit, dus uitstekend!!

• Bereikbaarheid en communicatie

Ondanks tegenvaller zeer goed bedrijf

We hadden materialen gekocht om zelf een schutting te vlechten en kwamen er halverwege pas achter dat een van de palen tekenen van houtworm vertoonde. Van Aalsburg heeft dit snel en netjes opgelost door twee vakmannen langs te sturen die met veel creativiteit en handigheid de aangetaste paal uit de schutting hebben gehaald en vervangen hebben door een nieuwe (geen eenvoudige klus wanneer de schutting al staat)! Bovendien werd ik tijdens het vlechten, toen we er even niet uitkwamen hoe het precies moest, zeer vriendelijk en met engelengeduld te woord gestaan, waardoor we alsnog zelf een mooie schutting hebben kunnen vlechten. Een enorm karwei maar we zijn blij met het resultaat en kunnen Van Aalsburg ondanks de aanvankelijke houtwormschrik van harte aanbevelen voor hun enorme vakmanschap en klantvriendelijkheid.

• Bereikbaarheid en communicatie

Professioneel, supervriendelijk en we zijn superblij met onze nieuwe schutting!

Vakmanschap en klantvriendelijkheid

Online offerte aangevraagd. Volgende dag ontvangen. Bezoek gebracht en nuttige info gekregen. Afspraak meteen gemaakt. Aanpassing offerte direct ontvangen van Rico. Dag zelf keurig op tijd. Jack en Dick gingen direct aan de slag en op een rap gestroomlijnd tempo. Nadat de schutting stond, hier en daar op ons verzoek nog wat tenen erbij en goed onderhoud advies ontvangen. Top mannen!!

• Bereikbaarheid en communicatie

Vlotte en snelle levering incl montage

Naar aanleiding van website bezoek vragen gesteld. Dezelfde morgen reactie waarna er snel een offerte gemaakt kon worden. Deze offerte was volgens verwachting maar we hadden toch nog wat vragen. Ook doe weer snel beantwoord gekregen. Na akkoord afspraken gemaakt voor levering. Dag vooraf aan levering een korte mail gehad. Montageploeg was keurig op tijd. Onze haag was snel uitgezet en ondanks het minder goede weer ook vakkundig en vlot gemaakt. Wij zijn erg blij met resultaat. Zowel kantoor alsmede de montageploeg verdienen 10 punten. Netjes, persoonlijk en de vakmanschap straalt er vanaf. Dank voor de mooie haag.

• Bereikbaarheid en communicatie

Prima werk door vriendelijke mensen.

Vandaag 18 meter wilgenschutting door u geplaatst. Wij zijn er heel blij mee. Er is prachtig werk geleverd door zeer vriendelijk personeel. Zal uw bedrijf zeker aanraden bij mensen die ook een wilgenschutting willen. Nogmaals heel veel dank...

• Bereikbaarheid en communicatie

Fijn materiaal en vriendelijke bezorging

Mooi materiaal slim gebundeld, Goeie communicatie hulpvaardig en expertise Belden me dat ik teveel had besteld voor het project De bezorger was zelf ook vlechter die tijdens het afladen nog tijd over had voor tips en een vrolijk gesprek. Hij vond het leuk dat ik met kinderen aan de slag ging om ze in aanraking te brengen met het vak Hij was duidelijk trots op zijn product en zijn werk De kinderen hadden perfect materiaal om hun moestuin bakken mee te vlechten. En het resultaat mag er zijn

• Bereikbaarheid en communicatie

Top! Volgens afspraak. Hele mooie duurzame schutting.

De jongens waren netjes op tijd en hebben goed werk geleverd en eea netjes achtergelaten. De wilgentenen schutting is heel mooi geworden zeker ook de overgang (geleidelijk) van de verschillende hoogtes. We zijn er heel blij mee. Daarnaast krijgen we ook van heel veel mensen positieve reacties. We sturen ze allemaal door :).

prima!

Zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen! De communicatie via e-mail vooraf was al dik in orde, onze vragen en veranderende wensen werden snel en helder beantwoord/aangepast in de offerte zonder enige druk om maar snel de offerte te moeten accepteren. Op de dag zelf waren ze stipt op het afgesproken tijdstip aanwezig (8 man sterk!), waarna in alle stilte (geen lawaai radio's) snel en vakkundig onze schuttingen (drie woningen tegelijk) werden geplaatst. Na afloop werd ook alles netjes achtergelaten en afval/restproducten werden weer keurig afgevoerd. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat en nu maar hopen dat de schutting ook lang blijft staan. :-)

Prachtige schutting

De jongens (wat een vaklui) hebben in twee dagen een werkelijk prachtige schutting gevlochten. We zijn er enorm blij mee.

• Bereikbaarheid en communicatie

Snelle levering,alleen waren de palen te groot er zat meer paal onder de grond dan erboven en we had

Snelle levering,alleen waren de palen te lang er zat meer onder de grond dan erboven en er waren 2 bossen wilgen tenen teveel. Verder zijn we er blij mee. Fam`Koehorst

Fantastisch Mooi en strak

Er komt een ploeg mannen die beginnen met werken en drinken 2 keer koffie en een keer eten , ze staan open voor ideeen en denken mee , na afloop zie je niet dat ze geweest zijn en er staat een strakke schutting

Binnen 1 dag een super mooie wilgentenenschutting

Conform afspraak stonden de mannen van Van Aalsburg B.V. voor de deur en hebben een prachtige wilgentenenschutting gemaakt. Vanaf offerte aanvraag tot bezemschone oplevering, een vlekkeloos project. Wij zijn zeer te spreken over Van Aalsburg B.V.

• Bereikbaarheid en communicatie

makkelijk, duidelijk, vriendelijk, strak resultaat in een dag!

We hebben een oprit poort laten installeren. Het resultaat is heel mooi. De mensen, zowel communicatie als ook uitvoering, zeer competent en vriendelijk.

• Bereikbaarheid en communicatie

Hoge kwaliteit service en dienstverlening

Wij hebben inmiddels meerdere schuttingen naar grote tevredenheid laten vlechten. Van Aalsburg is een prachtig familie bedrijf dat het ambacht tot in de details beheerst. Het ter plaatse laten vlechten van een wilgentenen schutting is een prachtig ambachtelijk schouwspel.

geweldige lui

deze wilgentenenschutting is een werkelijk plaatje. had ik eerder moeten doen.

• Bereikbaarheid en communicatie

Een sieraad in onze tuin!

We zijn blij met het mooie resultaat. Een gedegen schutting en nog mooi ook. Echt een ambacht.

• Bereikbaarheid en communicatie

Het is nog mooier geworden dan op de foto's te zien is.

De mannen hebben keihard gewerkt. De schutting zit er superstrak in. Prettige communicatie en met een grandioos resultaat. Het overtrof onze verwachtingen.

• Bereikbaarheid en communicatie

Geweldig werk afgeleverd, prachtig resultaat

Ondanks de regen hele dag gewerkt en een hele mooie schutting geworden; zeker aan te bevelen Prettig om mee te werken

• Bereikbaarheid en communicatie

Geweldig bedrijf! Komen afspraken na!

Besloten om een wilgentenen schutting te plaatsen door Van Aalsburg. Wat een prachtig resultaat! Keurig gewerkt, erg attent en tijdens de werkzaamheden een nette werkplek. Chapeau! Top bedrijf!

• Bereikbaarheid en communicatie

Een bedrijf dat met je meedenkt en doet wat ze belooft!

Onlangs hebben we een doe-het-zelf pakket via de webshop besteld. Dezelfde week werden de wilgentenen en de kastanje houten palen afgeleverd. We waren verrast door de mooie kwaliteit wilgentenen. De palen zetten en het vlechten hebben we zelf gedaan. Met de vlecht-instructie op de website was dit goed te doen en hadden we de slag al gauw te pakken. Het resultaat is een prachtige stevige natuurlijke schutting die voor jaren staat. Het contact met Van Aalsburg verliep soepel. We wilde nog iets nageleverd krijgen en dit werd héél klantvriendelijk opgelost. Een bedrijf dat met je meedenkt en doet wat ze belooft. Ik geef Van Aalsburg een dikke 10!

• Bereikbaarheid en communicatie

Levering én nazorg perfect!

Na bestelling kreeg ik snel reactie en voorstel voor de leverdatum. Na plaatsing van de palen en wilgentenen bleek dat ik de postsavers niet nodig had. Deze heb ik retour mogen sturen en deze zijn gecrediteerd. Steeds snel reactie op vragen en e-mails. Topservice!

Vakmanschap.

Jack en Mark hebben vorige week op twee stormachtige dagen met veel wind en regen een prachtige schutting neergezet. Gekleed in regenpakken hebben ze keihard gewerkt met een fantastisch resultaat. Ik blijf er maar naar kijken. Tijdens het maken van de schutting bleek dat 2,50 meter toch niet hoog genoeg was om de speeltuin van de achterburen uit het zicht te krijgen. Zonder problemen hebben de mannen de schutting 20 cm hoger gemaakt. De tweede dag waren ze er al om 8.15 na een reis van ruim 2 uur. Ze vertrokken pas na 17.00. Kortom harde werkers. Wij denken nu al aan een volgend project met wilgentenen en vragen jullie dan zeker weer. Bedankt en hartelijke groet, familie Bisschop

• Bereikbaarheid en communicatie

super mooi en snel gedaan, we zijn er heel er blij mee!

Bij ons is een wilgentenenschutting geplaatst. Het ging snel, vakkundig en het resultaat is geweldig. Het ziet er prachtig uit. Wat ook fijn was dat de schutting snel na de offerte geplaatst kon worden. Verhouding prijs en kwaliteit is prima. Kortom, wij zijn tevreden klanten.

• Bereikbaarheid en communicatie

Perfecte afwikkeling van bestelling en levering

Heel vlotte afhandeling van bestelling, een foutje van mij was heel snel gecorrigeerd en binnen 24u terugbetaald. Vrachtwagen + chauffeur heel handig, kon tot aan ons tuinhuis rijden wat ons heel wat sleepwerk heeft bespaard. Eerstdaags schuttinkje vlechten, ik kijk er al naar uit!

Over Van Aalsburg

Van Aalsburg B.V. is een uniek familiebedrijf. Het bestaat langer dan 50 jaar en telt 6 broers, die het ambacht van hun vader hebben geleerd en met veel passie beoefenen. Ambachtelijke kennis en moderne werkmethodes gaan er prima samen. En maatschappelijk verantwoord.