Prachtige moesbakken en schutting!

Vandaag twee prachtige moesbakken gevlochten door Jack en zijn collega. Ook de al aanwezige schutting weer aangeheeld. Wat een harde werkers en wat is het mooi geworden! Klasse en professioneel.

Super resultaat!

Heel mooi resultaat! Helemaal volgens verwachting. Nog kort overwogen om het zelf te plaatsen maar....nu ik de jongens zo heb bezig gezien, is het erg zwaar werk. Nota bene midden in de winter 'gewoon' in een T-shirt! Blij met m'n keuze en het resultaat....

• Bereikbaarheid en communicatie

Professioneel bedrijf. Kwalitatief personeel en materialen

Goede service, meedenkend en aardig personeel.

• Bereikbaarheid en communicatie

Topwerk met als resultaat een geweldige schutting.

Volgens afspraak arriveerde de firma om onze schutting te plaatsen. Ondanks de moeilijke bereikbaarheid van de plek van de schutting is het werk in supersnelle tijd geklaard. Helaas konden wij ten tijde van de plaatsing niet aanwezig zijn. Bij thuiskomst waren wij super blij verrast met hetgeen door de werknemers van de firma van Aalsburg was gemaakt. Een strakke natuurlijke schutting die precies aan onze verwachtingen voldeed. Ook was alles schoon en netjes achter gelaten. Kortom topwerk geleverd.

100% Top

Deze mensen zijn kunstenaars in hun vak met een 100% natuurlijk product. Als u begaan bent met de natuur en met omgevings aangepaste materialen wilt werken, dan moet u zeker beroep doen op deze mensen.

Wauw

Wat een mooie schutting. Een verrijking voor onze tuin. De buren zijn er ook blij mee. Veel jaloerse blikken al gehad.

• Bereikbaarheid en communicatie

Fantastisch en erg natuurlijk, aanwinst in de tuin!!

Jack en zijn mannen Pawel en Rafel zijn geweldige nette kerels die heel proffesioneel te werk gaan en weten wat ze doen, met een prachtig eindresultaat! Een dikke 10 voor de mannen!!! Dank jullie wel! Groetjes Frank en Claudy

Vakwerk!

De wilgentenen schutting is prachtig geworden , mede door het vakwerk van Dhr. Dick de Bruin en zijn medewerkers.

Een prachtige schutting

Een klantvriendelijke communicatie in combinatie met vakmanschap hebben ons een prachtige schutting (met poort) opgeleverd. Wij zijn er erg blij mee.

Supermooie schutting

Wat een mooie schutting is het geworden! In 1 dag neergezet door Jack en Pablo. Zelfs onze last minute wijzigingen in hoogte en schuinte werden probleemloos doorgevoerd. Echt een topprestatie.

• Bereikbaarheid en communicatie

Deskundige hardwerkende meedenkende mannen.

Eigenlijk is alles mogelijk. Zelfs tot op het laatste moment kunnen plannen gewijzigd worden. Er wordt meegedacht. Jack dacht in oplossingen en niet in problemen. Wij zijn erg tevreden met het resultaat.

Geweldig resultaat

Wat een vakwerk. Het team stond mooi op tijd klaar, voor we t in de gaten hadden stonden de kastanjepalen erin en begonnen ze te vlechten. In no time was de schutting van 16 meter lang klaar. Net voor de hitte het veel zwaarder zou maken. We zijn heel erg tevreden, het geheel gaat op in onze natuurlijke omgeving. Erg blij mee! Strak werk, super snel en leuk team. Dank je wel.

• Bereikbaarheid en communicatie

Ambachtelijk vakwerk - prachtig eind resultaat!

Vooraf goed contact, duidelijke offerte en communicatie. Jack & Pawel hebben bij ons de schutting geplaatst. Met een prachtig eind resultaat. Na afloop alles keurig netjes achtergelaten, zodat het genieten direct kon beginnen.

• Bereikbaarheid en communicatie

Fijn bedrijf dat precies weet wat dienstverlening betekent.

Gisteren heeft Jack in zijn eentje bij ons een afscheiding bij onze oprit gevlochten. In één woord, fantastisch! Wij zijn er echt heel blij mee. Jack is vriendelijk, deskundig en begrijpt de klant. Verder heeft hij zeer netjes gewerkt en in nog geen vijf uur stond de afscheiding er. Ook de communicatie vooraf met Rico liep heel vlotjes. Er wordt nog echt meegedacht met de klant. Waar kom je dit nog tegen? Kortom, een aanrader! Dit bedrijf weet precies hoe dienstverlening naar de klant in elkaar steekt.

• Bereikbaarheid en communicatie

Fantastisch werk geleverd met zulke wilgenschuttingen

Een bedrijf met veel know-how op het gebied van wilgenschuttingen, inderdaad een verrijking voor onze tuinen.

• Bereikbaarheid en communicatie

Goede communicatie, nette bezorging en mooie wilgentenen!

Goed contact gehad via de mail, bestelling en bezorging goed verzorgd, mooie bossen wilgentenen geleverd voor onze zelfbouw-schutting.

• Bereikbaarheid en communicatie

Met van Aalsburg haal je vakmanschap in huis.

Vandaag hebben Jack en Pavel bij ons een wilgentenen schutting geplaatst. In een woord "fantastisch". Het zijn echte vakmensen en bijzonder vriendelijk. Als een mooie schutting jouw wens is dan kunnen wij van Aalsburg van harte aanbevelen.

• Bereikbaarheid en communicatie

Onvoorstelbaar zo mooi, nooit gedacht. Denken met je mee om jou idee te verwezenlijken . Aanrader vakkundige mensen, alles netjes opgeruimd. Top prestatie, gaan zeker reclame maken. Lamberts Venlo (Limburg)

• Bereikbaarheid en communicatie

Een super mooi scherm volgens afspraak

Na veel speurwerk op het internet en het opvragen van diverse offertes bij verschillende bedrijven, uiteindelijk bij Van Aalsburg uitgekomen. Na een goede prijsonderhandeling opdracht gegeven en op 9 maart is het scherm geplaatst. Tijdens het plaatsen goed kunnen overleggen met de mensen, met als resultaat een mooi scherm bij ons in Giethoorn.

• Bereikbaarheid en communicatie

Vaklui en een mooi natuurproduct.

De oude wilgenschutting was na acht jaar helemaa lop. Ik twijfelde om opnieuw een wilgenschutting te laten plaatsen maar toen ik wat werk had gezien van Van Aalsburg heb ik toch weer voor een dit soort gekozen. Gisteren was het zover. Twee monteurs, Jack en Ignas, die in regen en wind uitstekend werk hebben verricht. Harde werkers met oog voor detail en tenslotte alles nog eens netjes opruimen. Het resultaat mag er zijn. Daarom voor mij een dikke pluim voor Van Aalsburg. NB Het enige nadeel wat ik kan verzinnen voor de keuze van een wilgenschutting is de levensduur. Om houtrot van de palen tegen te gaan heb ik daarom ook gekozen voor het monteren van postsavers. Over 10-12 jaar zien we wel weer verder.

Culemborg: Super tevreden!!!!

Jack en Kees belden ‘s morgens om 07.40 uur aan met de mededeling dat zij de bestelde schutting zouden komen plaatsen. We begonnen met een kop koffie (Jack) en een bakkie thee (Kees). Daarna werd er continue doorgewerkt tot een uurtje of 10 voor de eerste schaft. Wat een tempo hadden die mannen. Nadat de palen waren geslagen werd in nauw overleg de vorm van de schutting bepaald. Wij wilden een schutting van 1.80m hoog die glooiend verliep naar 1.35m, de lengte was ca 9 meter. Jack en Kees legden geduldig uit wat er mogelijk was. Net na het middag uur (13.30) was de schutting klaar en werd alles opgeruimd. Er werd een schone werkplek achtergelaten. Ten behoeve van de afrekening werd de schutting secuur opgemeten en de uiteindelijke m2 bepaald. TOP bedrijf, TOP vakmensen, TOP schutting!!!! We zijn zeer tevreden. Eko, Greet en buurvrouw Monique

• Bereikbaarheid en communicatie

Snelle en duidelijke reactie op offerte aanvraag. Vakbekwaam en prettig personeel. Resultaat nog mooier dan verwacht.

• Bereikbaarheid en communicatie

Wat een mooi werk afgeleverd!

Bij ons is vandaag een wilgentenenschutting bij de ingang van onze camping geplaatst, het is prachtig geworden. Een goed staaltje vakmanskunst.

Prachtige natuurlijke uitstraling.

De nieuwe schutting voldoet geheel aan onze verwachtingen. Door de medewerker (Jack) is echt vakwerk geleverd.

Prachtig vakwerk

Vaan Aalsburg levert mooi en goed werk. Ze komen afspraken keurig na en handelen alles correct en goed af.

• Bereikbaarheid en communicatie

Paalgraaf 11 4174 LC Hellouw

Over Van Aalsburg

Van Aalsburg B.V. is een uniek familiebedrijf. Het bestaat langer dan 50 jaar en telt 6 broers, die het ambacht van hun vader hebben geleerd en met veel passie beoefenen. Ambachtelijke kennis en moderne werkmethodes gaan er prima samen. En maatschappelijk verantwoord.