Uitstekend vakwerk

Zeer tevreden op alle vlakken: vriendelijke mensen, perfect op tijd en vooral echt vakwerk. Wij zouden het zo opnieuw doen en zijn een tevreden klant. Ook kregen we al vele complimenten uit de buurt!

Prachtig resultaat

Op Ameland is het niet gebruikelijk dat er ‘massieve’ schuttingen worden geplaatst. Een laag hekje of haag is meest gebruikelijk. De wilgentenenschutting van Van Aalsburg leek ons een goede tussenoplossing. Het resultaat overtreft de verwachtingen. Het is nu winter maar we zijn ervan overtuigd dat het in de zomer, met een gevulde border, een prachtig plaatje zal zijn.

• Bereikbaarheid en communicatie

Keurige shutting, helemaal volgens mijn verwachtingen

Eindresultaat is helemaal volgens mijn verwachting opgeleverd! In de voorbereiding afspraken gemaakt en in de uitvoering helemaal volgens afspraken netjes uitgevoerd. Complimenten!

• Bereikbaarheid en communicatie

Dit maakt het aanzicht van de voortuin compleet

Een vriendelijke medewerker komt op het afgesproken tijdstip en regelt meteen het verzoek om meerwerk. De wilgentenen tuinafscheiding wordt vakkundig en met zorg geplaatst met als resultaat een natuurlijke uitstraling passend bij onze voortuin.

Onze ervaring met Van Aalsburg is zeer positief.

Het eerste contact via email verliep meteen zeer goed. Binnen zeer korte tijd een passende offerte gekregen met mogelijke plaatsingsdata. De schutting is gewéldig mooi geworden. Érg goeie jongens! Ze geven je meteen het vertouwen dat het goed komt. De financiële afhandeling verliep zeer correct.

Professioneel, ervaren en echt vakwerk geleverd.

Inmiddels twee schuttingen in onze tuin laten plaatsen door de firma van Aalsburg. Heldere afspraken vooraf, en een leuk team vakmensen wat het werk komt uitvoeren. Met dhr. de Bruin als aanspreekpunt en topvakman. Flexibel in het oplossen van onverwachte uitdagingen tijdens het plaatsen. Belangrijkste wellicht is een prachtig eindresultaat wat volledig aan onze verwachtingen voldoet.

Geweldig om voor dit succesvolle familiebedrijf te mogen schrijven

Het schrijven van bedrijfsteksten voor Van Aalsburg BV was een feest. We hebben eerst de oude webteksten omgezet naar nieuwe, uitgebreid en compleet herschreven, en kort erna die teksten gebruikt voor op de prachtige nieuwe website. En wat gecomprimeerd opgenomen in een fullcolour bedrijfsboek. Ik kwam terecht in een wereld van wilgen en wiepen, van damwanden en beschoeiingen, van shredderen en baggeren, en alles eromheen. Dick van Aalsburg heeft me vakkundig aangestuurd en onophoudelijk van informatie voorzien. Margriet van Aalsburg deed prachtwerk als vormgever van website en bedrijfsboek. De samenwerking was uitstekend en het werk werd gewaardeerd. Wederzijds. Het was geweldig om aansprekende teksten te mogen schrijven voor zo’n schitterend bedrijf. Beste broers Van Aalsburg, Niels, Johan en Rico, bedankt voor de begeleiding, de goede gesprekken en de persoonlijke noten. Het schrijffeest is bijna voorbij, maar de veranderende wilgenwereld vraagt steeds om nieuwe teksten. Dan gaan we samen weer vlechten, tekstschrijven en verkopen. Het ga jullie goed. Han Vermeulen - Meteren www.tekstservicevermeulen.nl

Snel en kundig

Prachtig resultaat geworden

Vaklui die voor ons een lelijke muur hebben weggewerkt met een wilgenschutting

Boven verwachting

Zoals afgesproken was het personeel er op tijd. Na een gesprek hoe het we wilden hebben,zijn ze keurig te werk gegaan en dat het een flinke klus was hebben ze het keurig afgemaakt,en alles opgeruimd. We hebben na 1 week al zoveel positieve reacties gehad over het eindreultaat,dat we dit bedrijf zeer zeker aanraden voor het maken van deze gevlochten schuttingen.Het is een bedrijf die zijn vakkennis waar maakt.

Geweldige Service!

De communicatie was goed,duidelijk en snel. De gemaakt afspraken zijn perfect nagekomen. En wij zijn ook erg tevreden met de geleverde en gemaakte producten. De Wilgen-Tippie en Wilgen-Tunnel zijn een enorme aanwinst voor de Natuur Speeltuin in Tuil.

Paalgraaf 11

4174 LC Hellouw

Over Van Aalsburg

Van Aalsburg B.V. is een uniek familiebedrijf. Het bestaat langer dan 50 jaar en telt 6 broers, die het ambacht van hun vader hebben geleerd en met veel passie beoefenen. Ambachtelijke kennis en moderne werkmethodes gaan er prima samen. En maatschappelijk verantwoord.