Prettig contact

Erg prettig contact gedurende het proces. Snel en goed geholpen, producten waren super.

Goed assortiment, goed advies en faire prijzen

Al geruime tijd een fijne samenwerking. Goed advies, ook als we een keer iets nodig hebben wat ze niet standaard voeren. En als er eens iets mis gaat lossen ze het prima op!

Fijne, vriendelijke én constructieve organisatie om mee samen te werken,

Fijne service met perfect resultaat

Fijn contact over de opdracht en alles gebeurd goed in overleg voordat het definitief wordt gemaakt. Goede service en het eindresultaat is precies wat je verwacht. Erg fijn. Enige verbeterpuntje is dat de aanvragen beter gefilterd kunnen worden. De eerste aanvraag was namelijk verkeerd terecht gekomen, waardoor ik enige tijd moest wachten op reactie.

Shirtjes komen altijd op tijd!

Ieder jaar bestellen we shirtjes voor de 20VanAlphen. Deze worden altijd goed bedrukt en op tijd geleverd.

top quality and service

I have recommended Crystal Promotions to several friends and colleagues. I keep on using them my self for clothing and prints for my work.

Perfect!

Crystal Promotions is een zeer prettige partner om mee samen te werken. Zij denken goed mee, zijn vriendelijk, snel en accuraat. De levering was keurig op tijd en goed verpakt. En natuurlijk het belangrijkste: het resultaat. Het resultaat was super! Kortom ik zal de volgende keer zo weer bij Crystal Promotions bestellen.

Zeer betrouwbare partner

Wij werken al jarenlang samen met Crystal promotions. Ze spelen altijd in op jouw vraag en denken mee om tot het beste resultaat te komen. Ze zijn snel en flexibel en stellen je nooit teleur.

Geweldige partij

Hoge service, goed kwaliteit!

Goed en snel

Altijd bereid mee te denken en te schakelen. Snelle levering van de producten.

Zeer snelle en proffesionele service! Dat alles onder 1 dak geregeld is maakt het ook erg gemakkelijk!

Goede persoonlijke benadering en oplossing

Goede persoonlijke benadering en oplossing en mooie producten.

Efficient en prettig

Mijn contactpersoon bij Crystal denkt altijd goed mee. De service en de samenwerking zijn uitstekend.

Snelle reactie op mails, vriendelijk en behulpzaam. Goede communicatie qua design, en denken mee

Prima service!

Ben goed geholpen, zeer klantvriendelijk. Producten werden op tijd en volgens afspraak geleverd. Verzoeken werden snel en adequaat opgepakt.

Altijd goed en snel!

Goede en snelle behandeling van je wensen.

Top service met persoonlijke benadering

Goede website met mooie producten. Bij persoonlijk contact snel, goed en efficiënt geholpen. Levering erg snel en volgens afspraak. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen! Top!

A very smooth and easy deal from start to finish

A very easy transaction from start to finish, super happy with the outcome and the product we were supplied would highly recommend.

Top bedrijf!

Je voelt je echt klant

Perfect, uitstekende service

Zeer goede ervaring, klantgericht.

Topbedrijf

Erg klantvriendelijk

Een fijn bedrijf waar ik steeds terug kom

Fijne werknemers waar ik met al mijn vragen terecht kan.

Wij zijn zeer tevreden met Crystal Promotions als levrancier

- goede producten en snelle service.

Wow!

Wat een fijn contact, snelle levering en mooi resultaat! Heel blij met onze potjes Motivatie pillen :-)

Doen wat ze moeten doen en zeer goede service!

Over Crystal Promotions B.V.

Crystal Promotions is een full service promotie bureau, gespecialiseerd in de opstart van verrassende en vernieuwende producten of concepten. Dankzij de combinatie van ruim 20 jaar ervaring en vernieuwende en markt onderscheidende concepten, realiseert Crystal Promotions de best mogelijke impulsen voor een merk, product of dienst. Of het nu gaat om het bevorderen van loyaliteit, genereren van traffic, exposure of het stimuleren van de directe verkoop. Crystal Promotions kijkt samen met haar klant naar een creatieve, verrassende, maar bovenal een effectieve realisatie van de doelstellingen.