Snel nieuwe oortjes ontvangen

Nieuwe oortjes ontvangen. Geluid sterk verbeterd. Accu laat goed op. Oortjes zijn snel verbonden en geven juiste waarde aan op de iPhone. Kreeg zelfs een mooie hoes erbij. Bedankt voor de service!

• Klantenservice

Goede service en super kwaliteit dopjes

Top kwaliteit oopods 2

Heb ze tijdje geleden gekocht en ik ben er super blij mee, ze werken uitstekend en geluid-bas combinatie is super goed!! Ga zi door zou ik zeggen!!!!

• Klantenservice

Goed klinkende airpods, mooi hoog en laag, zonder overdrijvingen,

Op dit moment nog geen negatieve ervaringen, vrij perfecte oortjes voor betaalbare prijs.

Oopods 3

Precies wat je van oordopjes verwacht top! En een top klantenservice!

• Klantenservice

Goede service en zeer behulpzaam

Na de aanschaf van de Oopods in februari 2020 ondervond ik in juli 2020 een klein probleempje met het geluid. Na mailcontact met een tweetal mailtjes om de reset uit te voeren lukte dit helaas niet. Vervolgens kreeg ik zonder problemen een nieuw setje thuis gestuurd. Geweldig service en erg blij met het nieuwe setje.

• Klantenservice

Top kwaliteit en service voor lage prijs!

Had vrijdag besteld en kreeg ze zaterdag op tijd binnen! Had beetje moeite met het verbinden met me iPhone, had toen meteen contact opgenomen met de service en ik kreeg meteen antwoord! Stap voor stap hebben ze me geholpen met het verbinden, dit vond ik heel erg fijn en goed. Super goede service. Verder vind ik de oortjes heel goed klinken, je hoort geen verschil met de Apple oortjes. Materiaal is licht en mooi en geluid is super! Kortom ben tevreden!

Super tevreden !!

Super tevreden over (mijn) ooPods. (Gebruiker van AirPods in ons gezin is enigszins jalours) Niet te lang twijfelen. Gewoon kopen en ervaar het zelf.

ooPods doen het super

Sinds februari worden de ooPods gebruikt. Ze maken snel verbinding met mijn mobiel en het geluid is goed. Ze doen wat er gezegd wordt dat ze doen. Ook de service is zeer goed. Het eerste setje was na twee weken niet meer op te laden. Na het terug sturen van de ooPods, een nieuw setje ontvangen, welke volledig getest zijn of ze nu wel helemaal goed zijn. Daarbij als extra een hoesje voor de case en de pods ontvangen.

Echt goeie oordopjes

Zeer goeie kwaliteit en kwam echt snel aan. Binnen 1 dag. Ben super blij.

• Klantenservice

Het zijn echt mooie en goeie oordopjes. Identiek aan de Airpods 2. Ik vind de oopods echt goed en raad het zeker aan. Bedankt oopods team!

Kapot

Ik had de oopods besteld en ze deden het prima maar de linker was na een week al kapot waardoor ik nu €60 heb betaald voor een week!😔

• Klantenservice

Vallen uit. Lastig in te stellen

Vallen uit Lastig in te stellen. Hoe vaak drukken op oortjes voor welke functie?

Ze werken naar behoren

Kwaliteit is goed, ben er erg blij mee. De functie zoek mijn iPods werkt niet altijd en de percentages kloppen niet maar de kwaliteit is goed en gaan lang mee zonder opladen

• Klantenservice

Beste Carmen, Allereest bedankt voor uw beoordeling en feedback. Wij streven ernaar om een zo goed mogelijk product te leveren tegen een betaalbare prijs. Om de batterij percentages correct weer te geven en de GPS functie goed te laten werken is een mogelijke oplossing om de bluetooth verbinding met de ooPods eerst te vebreken en vervolgens helemaal verwijderen. Als u dit heeft gedaan kunt u na een paar minuten wachten de ooPods opnieuw verbinden met uw telefoon. Dit moet het probleem oplossen. Mocht het probleem nog voorkomen dan vragen wij u om contact met ons op te nemen via de live chat op de website of via info@oopods.nl. We zullen samen naar een oplossing zoeken om een 10/10 product te behalen. Met vriendelijke groet, ooPods

fantastisch

perfect

Wat een geweldige service

Ik had de zwarte airpods besteld, en een dag later had ik ze al binnen. Helaas zijn deze voor mijn oren niet geschikt, maar mijn moeder vindt ze helemaal geweldig. Toen ik ze binnen kreeg was het even zoeken hoe ik verbinding kreeg met Bluetooth, maar dankzij deze geweldige klantenservice was het zo gelukt. Ik ben zeer te spreken over deze webwinkel, zeer vriendelijk en behulpzaam en de service is uitstekend.

Net de echte airpods!

Super fijn product, verbind direct met je iPhone wanneer je de oortjes naast je telefoon opent. Je krijgt dezelfde melding als met echte airpods. Ik heb ze mijn vriend cadeau gedaan. Hij is meer dan blij! Enige is wel dat wanneer de oortjes op zijn hardst staan, de volume van zang en de hoeveelheid bass niet helemaal lekker loopt.

• Klantenservice

Mooie oortjes met een goed geluid. Wel jammer dat ze erg hard staan en ik nooit zachtjes muziek kan luisteren. De zachtste stand op mijn telefoon is nog erg hard.

Wauw

Voor dat geld deze kwaliteit me dochter is er super blij...raad ze iedereen aan

Snelle levering goede service

Bestelling werd vlot afgewerkt product voldoet prima (aanrader) 👍🏻

goede kwaliteit oortjes

Ik heb bestelling geplaatst op een maandagochtend en de dag daarna keurig ontvangen. De oortjes zijn van goede kwaliteit. Een absolute aanrader!

• Klantenservice

Goede, mooie ooPods met een prachtig/krachtig geluid

Heb deze ooPods aangeschaft na het lezen van alle positieve reacties over deze pods. En inderdaad ze zijn nagenoeg gelijk aan de originele airpods. Het geluid is super met een mooie bas. Ik heb ze vergeleken met de originele airpods van mijn dochter en merk geen verschil. Top ooPods met een top geluid!

Super ervaring met oopods

Goede service en contact met de mensen van Oopods. Snelle levering(voor de kerst), mooie kwaliteit en goede prijs. Werking is zoals omschreven op de website, kwaliteit van de Oopods is super. Geluid is echt goed en verbinding met Apple en Android is geen probleem. Hele goede ervaring met zowel de mensen als met de producten. Gelijk een laadmat mee besteld, ook deze werken goed en laden de oopods snel.

Het Geluid is goed

Wow...boven verwachting goed

Ziet er prima uit,functioneert uitstekend en t geluid is boven verwachting goed. Geld meer dan waard.