Top Ervaring

Wat hebben we van de wedstrijd genoten. We waren ruim optijd op de bestemming in een schitterend Hotel. Voetbal Retour en Martijn hebben ons prima geholpen. Volgende keer zeker weer met Voetbal Retour

Over Voetbal Retour

Voetbal Retour is een voetbalreisbureau dat al vanaf 2009 haar passie voor voetbal met zoveel mogelijk mensen wil delen. Voetbal is er voor ons allemaal. De mix van verbroedering, plezier en vreugde die een (buitenlandse) voetbalwedstrijd bij mensen losmaakt, is uniek en onvergetelijk. Voetbal Retour maakt van de belangrijkste bijzaak in het leven haar hoofdzaak. Voetbal Retour biedt volledig verzorgde (buitenlandse) voetbalreizen aan; wedstrijdtickets, reis en verblijf zijn zelfstandig te boeken via onze website. Keuzevrijheid, maatwerk en kwaliteit maken dat iedere reis volledig afgestemd wordt op de wensen en behoeften van iedere klant.