Geweldige reis gehad

Alles was goed verlopen. Boeken ging vlot via de website. Na de boeking ontvingen we een handgeschreven bedankt kaartje thuis, erg leuk! Leuke wedstrijd gezien en we hadden mooie zitplaatsen. Kregen nog een programmaboekje en een voucher voor een snack en drankje van voetbal retour kado. Premier Inn hotel naast Old Trafford stadion was perfect. Vanuit het hotel stonden we in een paar minuten voor het stadion. Ontbijt prima. Ik kan eigenlijk geen verbeterpunten noemen. 1 keer nog contact via whatsapp opgenomen en kreeg toen snel antwoord op mijn vraag. Verder was alles duidelijk en alles ook ruim op tijd ontvangen. Was een top ervaring zo de 1e keer met voetbal retour.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Manchester United - Liverpool

Enorm goed!!

Via mail een offerte opgevraagd voor een combinatiereis Fiorentina en Bologna in Italië. Meteen positieve reactie en reis op maat samengesteld met meermaals mailcontact met steeds diverse opties aangeboden gekregen. Geen vraag is teveel en alles wordt goed en snel uitgezocht. Zeer vriendelijke en behulpzame begeleiding. Alle documenten netjes op tijd vooraf via de mail ontvangen en nergens een probleem gehad.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Fiorentina-AC Milan, Bologna-Salernitana

GEWELDIG!!

Zoals de vorige keren ook nu weer bij Voetbal Retour geboekt. Altijd kwaliteit!!! We zijn deze keer met 15 vrienden naar de wedstrijd Glasgow Rangers vs Hibernian geweest Goeie sfeer in het stadion. Glasgow leuke stad met gezellige live muziek in de pubs. Hotel Ibis was top....mooie kamers en een goed ontbijtbuffet voor ieder wat wils. Leuk personeel Zelf hadden we de boot geregeld.....ook prima. 1 klein kritiek puntje waren de zitplaatsen. Je zat met je knieën letterlijk tegen het stoeltje voor je. Dat was effe lastig Maar het mocht de pret niet drukken. Met onze volgende trip willen we in 2025 naar Portugal.....Porto of Lissabon.⚽⚽⚽

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Glasgow Rangers vs Hibernian

Op zich alles duidelijk en netjes op tijd gestuurd

De info was op zich duidelijk wat ons erg tegen viel dat we een hotel hebben waar je best hoog bedrag voor betaald maar wat midden in een verbouwing zit. Dit had zeker van te voren kenbaar gemaakt moeten worden. Het betrof Mercure Dortmund centrum. Voetbal retour heeft echter direct gereageerd op onze klacht en ook aangegeven dat zij hier niet van op de hoogte waren.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Dortmund

Uitstekend geregeld

Tijdens al mijn voetbal reizen wat ik nu al zeker 15 jaar doe, is het altijd prima geregeld, vliegreis, hotel en kaartjes voor de wedstrijd allemaal tiptop in orde.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Madrid Celta de Vigo

Fantastische weekend gehad in Hamburg

De wedstrijd van Hamburger SV, als het hotel was uitstekend geregeld. Ook wat je allemaal zowel kon doen in een stad. Het Hotel The Niu Keg was een uitstekend hotel. Dit is ons 4e keer dat we onder voetbalretour op reis zijn gegaan. Alle keren is het top geregeld door Voetbalretour.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Hamburger SV - SV Wehen Wiesbaden

Top geregeld!

Alles was duidelijk vooraf en tijdens de reis was alles volledig uitgewerkt en makkelijk te volgen.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Dortmund - Stuttart

We hebben genoten van de hele reis

We zijn net terug van onze reis naar wedstrijd van real madrid tegen girona. Vliegen ging allemaal goed gelukkig en we hebben op zowel de heen en terugreis niet lang hoeven wachten op het vliegveld. Daar maakte we ons wel wat zorgen over. Dat was dus top! Van de wedstrijd hebben we allemaal genoten. Ondanks het gelijkspel en het ontbreken van benzema was het gaaf om in zon groot stadion een wedstrijd eens te ervaren. Het bernabue stadion vonden we erg indrukwekkend ook al is het nog niet af. We hebben ons de andere dagen prima vermaakt in Madrid en het hotel waarin we sliepen lag goed in het centrum waardoor we veel met de voet hebben kunnen doen. Verbeterpunten zou ik zo niet zo snel weten. Alles was goed verzorgd door jullie.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Real madrid - girona

Goed geregelde voetbalreis

Zeer tevreden en wij boeken de volgende voetbalreis zeker weer bij Voetbalretour.

• Maatwerk
  • Welke wedstrijd heb je bezocht? Barcelona vs Bayer Munchen (CL)

Top reis en leuke wedstrijd gezien

We hebben een top reis gehad. Onze eerste voetbalreis die we boekten “na corona”. Vliegen is in deze tijd wat spannender dan voorheen, maar gelukkig hebben we zonder problemen de vlucht kunnen halen en was verder alles duidelijk en goed geregeld door Voetbal Retour. Het nieuwe stadion van Tottenham wilde wij graag eens bezoeken en deze kunnen wij nu afstrepen van onze lijst. Geweldig stadion! Erg leuke wedstrijd gezien met 4 goalen voor Tottenham. Ook de tour door het stadion was leuk. Hotel lag op een prima locatie en de wedstrijdkaarten ook top. Keuze voor het ontbijt was niet heel reuze, maar dat hebben we in Engeland al vaker ervaren. See you next time!!!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Tottenham - Southampton

Een fantastisch weekend in Barcelona gehad. Hotel Jazz, zeer centraal gelegen en dichtbij de Metro. Super steak gegeten bij Venue Steak House, een aanrader. We hebben de wedstrijd Barcelona - Villareal bezocht, indrukwekkend stadion, en we hadden top plaatsen, via Voetbal Retour. Bedankt voor de top service.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Barcelona - Villareal

Top Ervaring

Wat hebben we van de wedstrijd genoten. We waren ruim optijd op de bestemming in een schitterend Hotel. Voetbal Retour en Martijn hebben ons prima geholpen. Volgende keer zeker weer met Voetbal Retour

Over Voetbal Retour

Voetbal Retour is een voetbalreisbureau dat al vanaf 2009 haar passie voor voetbal met zoveel mogelijk mensen wil delen. Voetbal is er voor ons allemaal. De mix van verbroedering, plezier en vreugde die een (buitenlandse) voetbalwedstrijd bij mensen losmaakt, is uniek en onvergetelijk. Voetbal Retour maakt van de belangrijkste bijzaak in het leven haar hoofdzaak. Voetbal Retour biedt volledig verzorgde (buitenlandse) voetbalreizen aan; wedstrijdtickets, reis en verblijf zijn zelfstandig te boeken via onze website. Keuzevrijheid, maatwerk en kwaliteit maken dat iedere reis volledig afgestemd wordt op de wensen en behoeften van iedere klant.