Prima spul

Iets te dik 100% vg maar verun met wodka

Kapot product ontvangen

Ontvangen product werkt niet. Contact is vrijwel onmogelijk. Paypal betaald niet terug, dus nu ben ik mijn geld gewoon kwijt. Nooit hier kopen mensen!

Snelheid en accuraat

Ik had het besteld volgende dag in huis, erg tevreden dus snelle services.

Snelle levering, goed verpakt.

Fijne product pagina's; scheelt een hoop geblader.. Een nadeel is dat ik niet in één oogopslag kon zien wat de levertijden waren. En dat ik vrijdag bestel en het pas dinsdag geleverd word, maar dat is volledig PostNL's fout. Prima aanbod..

Snel

Snel geleverd goede prijs

Heel snel

Snel en goede service

Voordelig, ruime keuze en snelle levering.

Goed afgehandeld.

Het eerste pakket is niet bezorgd. Meerdere keren contact gehad, uiteindelijk een nieuwe zending ontvangen en deze is netjes bezorgd.

Zeer snelle levering

Maken beloftes waar

Al geruime tijd maak ik gebruik van het online bestellen van e-liquid en coils. Ze hebben een klantvriendelijke site,een breed assortiment en leveren zoals ze beloven. Het is ook makkelijk je bestelhistorie te bekijken in je account. Als je iedere keer dezelfde producten besteld kun je dit aangeven door nogmaals te bestellen aan te klikken. Ook de optie achteraf te betalen is een mogelijkheid. Ik vindt dit erg fijn vooral als je voor de eerste keer ergens iets besteld. Vergeleken met andere online rookwaren sites heeft Exclucig schappelijke prijzen. Ik gebruik de e-liquid Silver van het huismerk en ben zeer tevreden. Ik ben een tevreden klant en zal hier nog lang klant blijven.

Gemakkelijk bestellen, volgende dag in huis

Inderdaad 's avonds bestellen volgende dag in huis.

Snelle levering en goedkoop

Snel geleverd. Keurig verpakt. Producten waren goedkoper dan elders.

goede webshop!

veel keuze.

Uitstekend!!!!!

Een hele goede verhouding qua prijs vergelijkbaar met andere bekende sites! Aantal producten besteld ben er echt blij mee! Bedankt Exlucig.

Zeer snel verzonden, goede prijzen, geen verzendkosten!

Super snelle levering

Correcte aflevering Super....

Altijd voorradig

Supersnel 18.00uur besteld volgende dag in huis

Prima levering

Makkelijk te bestellen en prima levering

Snel geholpen

Een fijne smaak de silver label tabacco

Makkelijk bestellen, snelle levering

Ik heb op zondag deze producten vrij eenvoudig besteld, dinsdag werd het al geleverd.

perfect

perfect

Was wel goed

Allen de levering kwam wel later aan en kreeg moeilijk contact met het bedrijf maar ben wel blij dat het toch is aangekomen.

Rubberstraat 10

1411AL Naarden